kiitoksia kiitoksia extra opel kahveesta minun luona "tilapäis majoituksessa" mukavaa oi kun kävitte. no olikos housu herraa tai varamallia kahveella tai muita tähtiä?
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
no perskeles mitenkäs vehkeet valmistuu kalajokeen? ei saa kadettia kuntoon sairasteluiden takia, mut otan irtokipinät taskuun niin ainakin mulla menee lujaa ja tällä en tarkota pelkästään simoa ja harria vaan muiltakin kommenttia
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet
k-p kirjoitti:no perskeles mitenkäs vehkeet valmistuu kalajokeen? ei saa kadettia kuntoon sairasteluiden takia, mut otan irtokipinät taskuun niin ainakin mulla menee lujaa ja tällä en tarkota pelkästään simoa ja harria vaan muiltakin kommenttia
kyllähän se valmistuu hitaasti mutta varmasti.annetaan disselimiehelle vähä tasotusta kun ei saada kaikkia osia ajoissa,mut jos sitten myöhemmin syksyllä on laitteet iskussa ja kaikki 204hv pellin alla.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!