:J:J kirjoitti:punanen "ykköskoppanen" tigra pyörii täälläpäin.. taitaa kaikenlisäksi olla kotoisin tosta muutaman talon päästä. Vaikka autossa on perushirvitykset eli lexustyyppiset valot ja armoton wnb tommis billet takasiipi niin kokonaisuus on silti jotenkin aika jees. Tyyli sopii tohon brittien "boyracer" kategoriaan.
That's me!
Missäpäin kylää sä asustelet jos kerran melkein naapureita ollaan?
No olen ainakin ton auton nähnyt aika usein pöytäalhontiellä.. siis tavallaan sitä siwaa vastapäätä.
Piti hetken aikaa miettiä mitä paikkaa tarkotat, mutta sitten hiffasin että kaveri asuu siinä Siwaa vastapäätä. Mä asun melkeen Kellokoskella...
Joo itseasiassa hetki sen jälkee ku postasin ton viestin ni tajusin, että oon sen auton nähny aina siinä tien sivussa ja jos oikeesti asuisit siinä ni todennäkösesti pitäisit jossain parkkipaikalla sitä :/
Iltapäivällä Turkuun päin mennessä oharilla tuli vastaan hopea hastra merkittömällä maskilla, isoilla vanteilla, kaikki merkit oli riisuttu ja joku tarra takalasissa. Turusta pois tullessani oharilla tuli valkoinen farkku gastra vastaan, vähän oli laiteltu, ei sen tarkempia tuntomerkkejä.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
tästä nyt on jo pari päivää aikaa, mutta Jartsu ja jartsun Astra tuli bongattua kun kyyditti salpakankaan valoissa täpärästi punasia päin.. :p olihan se pakko kiihytellä perään ja morjenstella.
It's not a dream. opel is real! Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport
Juge127 kirjoitti:Iltapäivällä Turkuun päin mennessä oharilla tuli vastaan hopea hastra merkittömällä maskilla, isoilla vanteilla, kaikki merkit oli riisuttu ja joku tarra takalasissa.
Vastaavilla tuntomerkeillä bongattu FirstStopin pihasta Orikedossa päin.. Vai oliks se tummanharmaa. No pirun hieno kuitenkin.
Juge127 kirjoitti:Iltapäivällä Turkuun päin mennessä oharilla tuli vastaan hopea hastra merkittömällä maskilla, isoilla vanteilla, kaikki merkit oli riisuttu ja joku tarra takalasissa.
Vastaavilla tuntomerkeillä bongattu FirstStopin pihasta Orikedossa päin.. Vai oliks se tummanharmaa. No pirun hieno kuitenkin.
Hitto, aattelinki et oli tutun näkönen Vanteet vaan tainnu vaihtua viime näkemästä ja FirstStopin tarrahan se siinä takalasissa tais olla.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2