Ei ne jaksa vaivata jos ajaa nätistiMaker Dan kirjoitti:Juu tulihan sitä eilen ja toissa päivänä Joensuussa pyörittyä...ihme kyllä poliisit ei tullu kertakaan juttelemaan
Joensuun OCF tapaamiset!
Oliko minkä värinen kadettiJariko kirjoitti:Erzki pongattu 0.45 rantakadulla sokkarin kulmalla menossa rantakylään päin...seisoin kadetilla liikenne valoissa kääntymässä torille päin
Sulla on ainakin nätit vanteet autossaMaker Dan kirjoitti: Juu tulihan sitä eilen ja toissa päivänä Joensuussa pyörittyä...ihme kyllä poliisit ei tullu kertakaan juttelemaan
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
katos muistin oikeinJariko kirjoitti:joo niin olin semmosella punasella kadetilla jossa on semmosit "pienet" lisärit keulalla
mulla on talvella alla mahtavat 185/65/R14 ja silti auto on niin pirun ura herkkäMaker Dan kirjoitti:no mulla on 215/55 R16 takana ja edessä 205/55 R16 talvirenkaillaalvella oli pieniä pitovaikeuksia, joten ei tullu suoraan ajettua, vaan enemmänkin perä edellä
ei oikein vaan oo naapurit tykänny
![]()
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
temevee kirjoitti:Heh... Autokuume paholainen iski![]()
Mitä tulis huomioida ostaessa vuoden 1996 astrafarkkua (gsi) ??????
Onko noissa jotain suurimpia ongelmakohtia? Ulospäin yksilö näyttäis siistiltä, joskin ilmeisesti uudelleenmaalatulta, mutta haitanneeko??![]()
![]()
Kaikesta tiedosta olisin hyvin kiitollinen
onko keltanen ja 4400e hinta autoliikkeessä?
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
temevee kirjoitti:Heh... Autokuume paholainen iski![]()
Mitä tulis huomioida ostaessa vuoden 1996 astrafarkkua (gsi) ??????
Onko noissa jotain suurimpia ongelmakohtia? Ulospäin yksilö näyttäis siistiltä, joskin ilmeisesti uudelleenmaalatulta, mutta haitanneeko??![]()
![]()
Kaikesta tiedosta olisin hyvin kiitollinen
Paskojahan nää on.....ei vaineskaa. Kaikki on tietysti yksilöitä,tekniikkahan näissä on se pomminvarma c20xev(eikö ookki JJunior????
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16