PK-seudultakin porukkaa vaan sankoin joukoin tuonne pöllyyttelemään!
Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 7.2. ja SU 17.2. -2013
Mitä tuohon alibiin tulee, niin valmistauduimme viikonlopun Joutsan koettelemuksiin
Jos se nyt yhtään tilannetta pelastaa... seli,seli 
Jos ei muuten, niin nelikko Mokkaa ainakin testailemaan ja nauttimaan ulkoilusta ja hyvästä seurasta
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 7.2. ja SU 17.2. -201
Mites onko jengiä menossa tänään kessalle? Vai kannattaako suosiolla jäädä taas kotiin 
Jos ei ole väkeä lähdössä niin jää kyllä lähtemättä itselläkin... tänä vuonna on jo 2 yhden tai kahden hengen meettiä nähty...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Neiti on tulossa seuraavaan!
Vecculilla viivoille all day every day, bitches.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 7.3. ja SU 17.3. -201
Tänään juuri peruuntui meno, niin näillä näkymin olen tulossa.
Mä kans olen koittanut buukkailla siten, että Nihtisiltaan kurvailisin.
Näillä näkymin pääsen tulemaan nihtariin 
Eipä paljoa näkynyt Opeleita kuun viimeisenä torstaina Nihtisillassa... Saa olla viimeinen kerta kun aletaan ilmoittamaan jo viikkoa ennen että on tulossa 
Voisin tullakkin torstaina jos katsastus menee nyt läpi, mites ajeleeko porukka vakiolla autoilla vai pystyykö täältä hakemaan vaikka ideoita omaankin kulkineeseen? Kellonaika?
Taitaa olla vähemmistöä vakioautot. Klo 19.00 alkaa.M4ketech kirjoitti:Voisin tullakkin torstaina jos katsastus menee nyt läpi, mites ajeleeko porukka vakiolla autoilla vai pystyykö täältä hakemaan vaikka ideoita omaankin kulkineeseen? Kellonaika?
Timba kirjoitti:Eipä paljoa näkynyt Opeleita kuun viimeisenä torstaina Nihtisillassa... Saa olla viimeinen kerta kun aletaan ilmoittamaan jo viikkoa ennen että on tulossa
Koitahan ekaa Torstaita, ja kolmatta Sunnuntaita, niin saattais olla porukkaa paikalla.
Myönnettäköön, että vielä keskiviikkona puhuin kotona lähteväni huomenna miittiin. Rouva sitten oikaisi, että eihän nyt ole tulossa eka Torstai, vaan vika
Tervetuloa!M4ketech kirjoitti:Voisin tullakkin torstaina jos katsastus menee nyt läpi, mites ajeleeko porukka vakiolla autoilla vai pystyykö täältä hakemaan vaikka ideoita omaankin kulkineeseen? Kellonaika?
Timba tuossa antoikin jo oleelliset vastaukset.
Kalustoa on paikalla ollut jos jonkinmoista: vakiota, enempi tai vähempi laitettua, polkupyörää, mönkiä, vääränmerkkisiäkin ( se on kyllä vähän hyi,hyi
Pääosin kyllä jollain tapaa laitettuja
Siis mitä kettua? Oliko se siis EILEN? En tajunnu, olisin ollu jopa autolla liikenteessä, voi pyhä jysäys.
Millon on seuraava? oon nyt jo useamman kuukauden himmaillu himassa tän tulemisen kanssa tiettyjen syiden takia, mutta nyt mä alan taas aktiiviseksi!
Millon on seuraava? oon nyt jo useamman kuukauden himmaillu himassa tän tulemisen kanssa tiettyjen syiden takia, mutta nyt mä alan taas aktiiviseksi!
Ei kun ens vikolla.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Mulla ei taas luetunymmärrys toimi - kyllä musta hyvä toimittaja vielä tulee. Laittakaahan joku mulle vielä ens viikolla viestiä, että muistan tulla! On kuitenkin intensiiviviikko (=LOMA!) koulusta, niin hyvin ehtiiJarno kirjoitti:Ei kun ens vikolla.
Luultavammin tulossa paikan päälle.. Timba otas sun ipad ja uusimmat lehdet messiin 
(olin muuten itsekin tulossa jo viime viikolla, kunnes tajusin, että eipäs se eka to ollutkaan)
(olin muuten itsekin tulossa jo viime viikolla, kunnes tajusin, että eipäs se eka to ollutkaan)
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi