Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 7.3. ja SU 17.3. -201
Onko tänään ketään menossa tuonne ja mihin aikaan?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 7.3. ja SU 17.3. -201
Tarkoitus olisi mennä klo 17 aikoihin 
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 4.4. ja SU 21.4. -201
Huhtikuun päivät lyöty otsikkoon.
Sunnuntaikahveet normaalisti klo. 17 alkaen.
...Joko silloin on autot kesäkuoseissaan ja kaikessa loistossaan..?
Sunnuntaikahveet normaalisti klo. 17 alkaen.
...Joko silloin on autot kesäkuoseissaan ja kaikessa loistossaan..?
Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä 
No luvataan olla naarmuttamatta mutta renkaat kyllä puhkotaanTimba kirjoitti:Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä
olisko kellään 18" 5pulttisia vanteita lainaksi, että sais renkaat otteeseen?
No huhhuh, Opel-miittiin jollain muulla merkillä. Ennenkuulumatonta! Jotta tasapaino säilyy ni mä tuun jatkossa Opelilla.Timba kirjoitti:Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä
Ai olet vaihtanut öky-audin pois? Mikäs tuli tilalle?JukeN kirjoitti:No huhhuh, Opel-miittiin jollain muulla merkillä. Ennenkuulumatonta! Jotta tasapaino säilyy ni mä tuun jatkossa Opelilla.Timba kirjoitti:Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä
Like!JukeN kirjoitti:No huhhuh, Opel-miittiin jollain muulla merkillä. Ennenkuulumatonta! Jotta tasapaino säilyy ni mä tuun jatkossa Opelilla.Timba kirjoitti:Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä
Mun osalta tuleva Torstai näyttää uhkaavasti siltä, että olemme perheen voimin menossa Heurekaan ihmettelemään ihmosen biologiaa.
Jos tämä ei toteudu, niin suuntaan kyllä Espooseen
Tällä kertaa en tule, kun olen viikot täällä Saksan maalla...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
tulossa olen, mutta ihan seiskaksi en ehdi
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Saas nähdä olenko itsekkin menossa heurekaan että tulenko vai en.hudu79 kirjoitti:Mun osalta tuleva Torstai näyttää uhkaavasti siltä, että olemme perheen voimin menossa Heurekaan ihmettelemään ihmosen biologiaa.
Mitä näitä Astroja nyt on.. Alkuun saattas huomenna ehtiä, kasilta pitäs olla jo muualla.Timba kirjoitti:Ai olet vaihtanut öky-audin pois? Mikäs tuli tilalle?JukeN kirjoitti:No huhhuh, Opel-miittiin jollain muulla merkillä. Ennenkuulumatonta! Jotta tasapaino säilyy ni mä tuun jatkossa Opelilla.Timba kirjoitti:Uskaltaakohan sitä enää väärän merkkisellä tulla, ettei heti naarmuteta avaimella kylkiä
Meillä tilanteet elää... nyt näyttäisi siltä että ollaan menossa katsomaan kuurojen MM-lätkää Valtti-areenalle. Heureka siirtynyt plan-b:ksi.G.T.S kirjoitti:Saas nähdä olenko itsekkin menossa heurekaan että tulenko vai en.hudu79 kirjoitti:Mun osalta tuleva Torstai näyttää uhkaavasti siltä, että olemme perheen voimin menossa Heurekaan ihmettelemään ihmosen biologiaa.