K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän alueen miitti Palokan ABC 2.9. klo 17:00
Voisin sen verran kommentoida, vaikken ole käynytkään kuin kaksi kertaa miitissä(kerran jyväskylän ja kerran Pirkanmaan). Kyllä minun mielestä se paikka saisi olla Jyväskylässä, silloin se olisi kaikille maakunnasta tuleville tasapuolista, olisi sama matka suunnilleen kaikille ei Jyväskyläläisille. Jos se taas viedään kauemmaksi, niin vaarana on, että toisen suunnan clubilaisia ei tule miittiin(jos Laukaa, niin ehkä Jämsästä ei tule ja jos vaikka korpilahti, niin Äänekoski/Suolahti suunnasta ei tule ehkä ketään).
Itse yritän mahdollisuuksien mukaan jatkossa tulla, mutta kun on kaiken näköistä muutakin ja tosiaan matka 80-100km, niin ei jokaiseen viitsi lähteä ajelemaan.
Itse yritän mahdollisuuksien mukaan jatkossa tulla, mutta kun on kaiken näköistä muutakin ja tosiaan matka 80-100km, niin ei jokaiseen viitsi lähteä ajelemaan.
No eikö me sit jatketa siin palokan abc:llä? Ja jyväskylän clubilaisille sen verran tietoa et laakkoselta saa osista alennusta ilmoittamalla että on opelclubin jäsen
Virallista sopimusta ei vielä ole tehty, mutta teemuk:in kaa oli puhe et käyvät sopparin tekemässä.
C Vectra 2.0t GTS
Jyppi lienee tasapuolinen paikka kaikille, olen samaa mieltä.
Ja ketä se ryysis-abc kirvelee niin onhan siellä huoltamoita muitakin jyvässeudulla!
Ja ketä se ryysis-abc kirvelee niin onhan siellä huoltamoita muitakin jyvässeudulla!
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
no mitenkä ois sit se halssilan essi? se on ainaki kuollu paikka 
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Monees asti se on auki?Kiiv1 kirjoitti:no mitenkä ois sit se halssilan essi? se on ainaki kuollu paikka
Opel Vectra B2 farmari 2001
vl 8-20
lähde: http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... aan/910742 en sit tiiä paikkaansa pitävyydestä.
lähde: http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... aan/910742 en sit tiiä paikkaansa pitävyydestä.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
mikäs nostin sulla ompun perässä majailee? ei voinu olla huomaamatta kun paalupaikalla oli. (jos nyt siun omega ol)jusa_^ kirjoitti:No eikö me sit jatketa siin palokan abc:llä? Ja jyväskylän clubilaisille sen verran tietoa et laakkoselta saa osista alennusta ilmoittamalla että on opelclubin jäsenVirallista sopimusta ei vielä ole tehty, mutta teemuk:in kaa oli puhe et käyvät sopparin tekemässä.
vuosien tauon jlk sitä vois vaikka joku su pyörähtääkki miittingissä.
Vectra C Estate -07
Se oli ton TommiT:n moottori nosturi. Oli mul viikonlopun lainas ku nostettii yks kone pois..
C Vectra 2.0t GTS
Ehdotuksia miitipaikaksi saapi laitella sunnuntaihin menessä.
Kun ei tullut oikein järkeviä ehdotuksia niin miitit jatkuvat ainakin toistaiseksi Palokan ABC:llä
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Re: Jyväskylän alueen miitti Palokan ABC 07.10.12 klo 17:00
tulossajusa_^ kirjoitti:Ketä huomen tulos?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
- Jaccez
- 'Diplomat'

Ei oo prkl kerenny vähään aikaan käymään enkä tiiä kerkeekö huomennakaan, mutta voishan sitä koittaa chevyllä kaartaa paikalle.
Osta japsi ja opit hitsaamaan

katotaan kerkiikö
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
ei ollutkaan...timok kirjoitti:tulossajusa_^ kirjoitti:Ketä huomen tulos?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö