Turbon öljyntuloletku pitää uusia ja laittaa heti molempiin päihin 90 kulmat, lämmittelin ja varovasti taivuttelin ja tietysti toinen pää murtui poikki
Tietysti tuo oikeanpuoleinen pakosarjankannake aika kivasti tulpan edesssä

9 tai 10 kpl mutkia?! kirjoitti:Siinä on mutka poikineen,jarruneste palaa muuten tehokkaasti lämmetessään.
Mistäs välistä meinasit db askarrella?
Mä tein aikoinaan omaan kadettiin hieman runkoaisan muutosta putken kohdalle.
Ahdin sulla on melko samoilla kohdilla kuin mullakin,mun autossa on vaan semmonen ahtimen näköinen,mutta pienempi.

KiitoksiaRookeri kirjoitti:Kyllä tulee hienoa jälkeä!

Itellä oikeastaan kahden välillä nyt miettinyt.. Sama Haltech kuin D:ssä ja Maxxecu street. Voisi tuota Hesteciä kurkata myös1,2sorsa kirjoitti:X32 hestekistä oon tykänny.
Tonnin maksaa uutena ja helppo asentaa

Suosittelen mutta muista säädettävistä ei kokemusta oleteukka77 kirjoitti:Itellä oikeastaan kahden välillä nyt miettinyt.. Sama Haltech kuin D:ssä ja Maxxecu street. Voisi tuota Hesteciä kurkata myös1,2sorsa kirjoitti:X32 hestekistä oon tykänny.
Tonnin maksaa uutena ja helppo asentaa
Haltech sprint 500 taisi olla alle tonnin kun jossain näin, siihen esim. bosch laajakaista-anturi 79eKeme kirjoitti:Noista kolmesta purkista Maxxecun street purkki vaikuttaa kokolailla lyömättömältä. Aihiojohtosarjan ja laajakaistan kanssa Haltec ja Hestec maksaa noin 1400e, kun Maxxecun hinta on 910e. Ominaisuudet on kokolailla samat, digilähtöjen määrissä on jotain eroja.
Missä ja onko toi hinta euroissa? Onko Haltekissa jo sisäinen laajakaistajuttu?teukka77 kirjoitti:Haltech sprint 500 taisi olla alle tonnin kun jossain näin, siihen esim. bosch laajakaista-anturi 79eKeme kirjoitti:Noista kolmesta purkista Maxxecun street purkki vaikuttaa kokolailla lyömättömältä. Aihiojohtosarjan ja laajakaistan kanssa Haltec ja Hestec maksaa noin 1400e, kun Maxxecun hinta on 910e. Ominaisuudet on kokolailla samat, digilähtöjen määrissä on jotain eroja.