Eikös sun nimerkin pitäis olla Wannabeneekeri?Wannabecalibra kirjoitti:Kuunteleeko joku oikeasti vielä tuollaista junttipaskaa?J_J2 kirjoitti:Mikäs se Irwin Goodmanin biisi olikaan.Mutakuono ja lakupelle!Suomi suomalaisille!!
"tummat ystävämme"
älä kuule alaWannabecalibra kirjoitti: Vaikka niin... Irwinhän oli aikansa kovin Trolli.
oon jopa käyny pyhiinvaellusmatkalla Parolan Ryysyrannassa.
ja asiaa
se on varmaan niin että ensin kielletään viina. sitten kielletään ulkona liikkuminen yöllä. bonuksena pannaan yökerhot kiinni.
sitten vasta ajatellaan että pitäiskö mustaan mieheen saadaan jotain rotia.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Ei, vaan sanon sen mitä mulla on sanottavana... Turha perseen nuoleminen pois ja kukkahattuilu.... Toki toiset tykkää sensuroida, uppoutua virtuaalimaailmaan ja folioida ittensä kaikelta pahuudelta sanomatta mielipidettään, soriLurttinen kirjoitti: Ja sää wannabe oot tämän foorumin kovin trolli.
Lueskelehan taas noita viestejäs ja muuta asennetta hieman ystävällisemmäksi. Ei sun tartte haastaa riitaaa jokaisessa ketjussa.
Tästä on sulle mainittu ennenkin.
e. Mites muuten, kun nyt tuppaa tätä N-sanaa tulevan, eikö se ole täysin foorumin sääntöjen vastaista, joka tulisi siivota pois? Vai onko nyt Irwinin nyt niin ylijumala, että se ohittaa foorumin säännöt?
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Kun nyt (taas) nostit kissan pöydälle niin kyllä ne sun jutut on yleensä sitä silkkaa provoilua,siis mun mielestä.Wannabecalibra kirjoitti:Ei, vaan sanon sen mitä mulla on sanottavana... Turha perseen nuoleminen pois ja kukkahattuilu.... Toki toiset tykkää sensuroida ja folioida ittensä kaikelta pahuudelta sanomatta mielipidettään, sori
Mikä sitten lie on sun motiivisi,äiti ei antanut aikoinaan tarpeeksi hellyyttä ja maailma on muutenkin paha paikka? Kunhan mietin...
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ymmärsinkö oikein, että et meinaa lopettaa provoamista ja trollaamista?Wannabecalibra kirjoitti:Ei, vaan sanon sen mitä mulla on sanottavana... Turha perseen nuoleminen pois ja kukkahattuilu.... Toki toiset tykkää sensuroida, uppoutua virtuaalimaailmaan ja folioida ittensä kaikelta pahuudelta sanomatta mielipidettään, soriLurttinen kirjoitti: Ja sää wannabe oot tämän foorumin kovin trolli.
Lueskelehan taas noita viestejäs ja muuta asennetta hieman ystävällisemmäksi. Ei sun tartte haastaa riitaaa jokaisessa ketjussa.
Tästä on sulle mainittu ennenkin.
e. Mites muuten, kun nyt tuppaa tätä N-sanaa tulevan, eikö se ole täysin foorumin sääntöjen vastaista, joka tulisi siivota pois? Vai onko nyt Irwinin nyt niin ylijumala, että se ohittaa foorumin säännöt?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Sen verran Wannaben puolustukseks pitää sanoa että hyvin usein täällä menee nuo ulkomaalaiskeskustelut tuohon "vitun mamut" tasolle.
Keskustelun vakavasti otettavuus häviää aika tehokkaasti tuolla tavalla ainakin mun silmissä. Wannabecalibran keskustelutyyli muuten on sitte jo eri asia ja siitä ei ehkä kaikki pidä mutta onko tarkotuskaan.
Eri asia tietenkin jos sääntöjen sallimat rajat ylitetään.
Keskustelun vakavasti otettavuus häviää aika tehokkaasti tuolla tavalla ainakin mun silmissä. Wannabecalibran keskustelutyyli muuten on sitte jo eri asia ja siitä ei ehkä kaikki pidä mutta onko tarkotuskaan.
Eri asia tietenkin jos sääntöjen sallimat rajat ylitetään.
Ehkä vielä joskus....
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
WBC on yksi foorumin parhaista keskustelijoista, tosin provoaa helposti liikaa ja tarttuu muiden provoihin. WBC on kuitenkin yksi niistä keskustelijoista joka estää koko foorumia muuttumasta Nyökytys Club Finlandiksi yleisen keskustelun puolelta.
Ja harvoin olen mistään asiasta WBC:n kanssa samaa mieltä tai edes osittain samaa mieltä.
Ja harvoin olen mistään asiasta WBC:n kanssa samaa mieltä tai edes osittain samaa mieltä.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Samaa mieltä. Vaikka tossa välillä jotenkin vaikutti että olisi tapahtunut joku muutos, mutta taas palattiin juurille.Zeni kirjoitti: Ja harvoin olen mistään asiasta WBC:n kanssa samaa mieltä tai edes osittain samaa mieltä.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Olen harvoin samaa mieltä WBC:n tai Zenin kanssa, mutta nyt on sekin päivä nähty (...taas...).Zeni kirjoitti:WBC on yksi foorumin parhaista keskustelijoista, tosin provoaa helposti liikaa ja tarttuu muiden provoihin. WBC on kuitenkin yksi niistä keskustelijoista joka estää koko foorumia muuttumasta Nyökytys Club Finlandiksi yleisen keskustelun puolelta.
Ihanko oikeasti foorumilta saa banaania, jos muistuttaa foorumin säännöistä? Onko sääntöjen tarkoitus pitää yllä asiallista keskustelua vai mahdollistaa epämiellyttävien keskustelijoiden bannaus?
Tässäkin ketjussa on paljon sellaisia mielipiteenilmauksia, joita voitaisiin jopa pitää kiihotuksena kansanryhmää vastaan, käytettiin niissä sitten mitä hyvänsä termiä mistä hyvänsä etnisestä ryhmästä. Mitä tekee mode? Bannaa mielimusiikkiaan arvostelleen keskustelijan, koska "sun trollaaminen jatkuu edelleen". Respect ja banaania jakoon!
Edit: laitetaan tuo muinainen sigu alle ihan kiusalla.
All different - all equal.