Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
emsii tais tulla jokimaan kohdalla vastaan puoli kolmen aikaan..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
T.K tuli Veculla vastaan Seppälässä tos neljän jälkeen 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
valitettavasti toivees ei toteutunu, ehkä sit seuraavalla kerralla...Undertaker kirjoitti:maritus kirjoitti:TunnustanKume kirjoitti:Maritus, Essentia, nen.na ja AtB, marituksen olkkarissa tänään
Arvaus: Makasko Essentia alasti sohvalla?
Juzzi bongattu kehä kolmosella länteenpäin just äsken ! Olin itse niin pienellä autolla että piti töötätä kun ajoit ohi 
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Mä ihmettelin että jäikö mulla jotain oven väliin tai katolle ku lähdin kiirellä töistä kun alko heti torvi soimaan...Mut sit tajusin rekkarista että kenestä on kyseteemuk kirjoitti:Juzzi bongattu kehä kolmosella länteenpäin just äsken ! Olin itse niin pienellä autolla että piti töötätä kun ajoit ohi
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Olikos se nyt eilen viiden aikoihin Lahdessa Taukotuulen pihassa Ocf-tarralla varustettu komia harmaa turbo B Manta. Kenenköhän mahtaa olla? En muista aikaisemmin tuota autoa edes nähneeni...
miller:n manta, oli jo viime kesänä Lahdessa, silloin remmin voimin. Projekteista löytyy jotain juttua edellisen omistajan ajoilta, kun tarpeeksi kaivaa.
äsken mimmix palokan Prisman liikenneympyrässä pyhäautolla. Katoin jo et kenelläs on tollanen vectra

Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Ja mää huamasin sut jo kaukaa, tai siis omegan. Hyvännäköseks ootte sen kyllä ehostanu
Kiva ajella tolla pyhäautolla kun se on niin edullista. Tankkasin 60e:lla, kävin Korpilahdella ja takas kotipihassa range näytti 800km... Audissa samankokonen tankki ja sillä ajaa sen 600km
Kiva ajella tolla pyhäautolla kun se on niin edullista. Tankkasin 60e:lla, kävin Korpilahdella ja takas kotipihassa range näytti 800km... Audissa samankokonen tankki ja sillä ajaa sen 600km
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Juu kyllä näin on. On se ainaki pikkasen paremman näkönen ku ostettaessamimmix kirjoitti:Ja mää huamasin sut jo kaukaa, tai siis omegan. Hyvännäköseks ootte sen kyllä ehostanu![]()
T.K tänään Palokassa. Hokasin vasta sut ku tulit rinnalle. Tai siis mä istuin hanttarin puolella. on se komee Vectra
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
voi vi..u taasko siellä ryypätään keskellä viikkoaJ_J2 kirjoitti:Tai siis mä istuin hanttarin puolella.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Okei, täytyypä alkaa seurata mustia audeja.. Oisko ollut lähempänä viittä kun silloin pääsin vasta katsastus konttorilta pois?mannion kirjoitti:T.K tuli Veculla vastaan Seppälässä tos neljän jälkeen
Huomattiinkin omppu jo vähän kauempaa oikean kokoisesta ocf:n tarrasta johtuenJ_J2 kirjoitti:T.K tänään Palokassa. Hokasin vasta sut ku tulit rinnalle. Tai siis mä istuin hanttarin puolella. on se komee Vectra![]()
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Ot.timok.Niin eihän sitä voi muuten istua hanttarin puolellatimok kirjoitti:voi vi..u taasko siellä ryypätään keskellä viikkoaJ_J2 kirjoitti:Tai siis mä istuin hanttarin puolella.![]()
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

chieffi työkoneensa kanssa tikkamäessä..
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Thuuning bongattu kaakkurinhovin teboililta tankkaamasta. Äijän ilme oli aika hyvä "Oot vanteita vaihtanu?" "
"