Käy kumpi vain ainaski mulle mut... suunnitellaan lauantaina kun ollaan kahvilla.Timonen kirjoitti:Terve!
Pitäiskö pitää seuraava yhteismiitti esim. 5. tai 12.4? Siellä Pirkanhovissa, niin kuin Iittalassa oli puhetta?
Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
Re: Tampere miitti kuun toinen lauantai neste teiskontie 18.00
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Anteeksi poissaoloni, mutta venähti vähän pitkäksi tuolla Pirkkahallilla kun pakkohan siellä oli käydä koiria kyyläämäss 
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Eipä mittään, olihan meitä muutenkin siellä ihan tajuton määrä. Ei mahtunu kaikki autot ees pihaanJutta kirjoitti:Anteeksi poissaoloni, mutta venähti vähän pitkäksi tuolla Pirkkahallilla kun pakkohan siellä oli käydä koiria kyyläämäss
Joopa... Hyvät, pahat ja rumat paransivat maailmaa... En tosin sano ken oli ken, ettei tule paha mieli hänelle... Ensi kerralla täytynee varata tilat etukäteen ja takajalkaan, että mahdutaan kaikki... 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
juu tarvii varmaan käydä varaan sinne parkki paikat valmiiksi...
niin ja onnitelut hessulle...
niin ja onnitelut hessulle...
---Ketola Drift Team---
mitä mieltä ihmiset on tosta yhteismiitistä 5.4 vai 12.4 tai joku parempi päivä????
kun sitä porukkaa oli tuolla kahvilla niin paljon, päätettiin jatkaa keskustelua täällä...
kun sitä porukkaa oli tuolla kahvilla niin paljon, päätettiin jatkaa keskustelua täällä...
---Ketola Drift Team---
Ainakin mulle sopisi tuo 5.4. paremmin kun en päästäisen suunnitelmista oo vielä varma. Kellonajalla ei oo mitään väliä.
Samasevväliä mulle... Ja Hämylinnalaiset tulee kuulemma meidän porukan mukaan... Erittäin huolestuttavaa...
Tosin voisi tuo 5.4. olla parempi, kun pääsiäisestä tosiaan ei tiedä. Tosin kesäpallojen alle saaminen voi meillä mettäkulmilla viivästyä sattuneesta syystä... Vaikkei mulla silleen ole ongelmia kelien kanssa ollut... Hyvin olen päässyt pihasta tielle... Vai mitä sanoo Harri... 
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
vittuile vaan saunan takana on tilaa vaikka ei oo saunaakaan...
katotaan nyt vaikka sunnuntaihin saakka tota päivä määrä juttua jos kaikki on sitä mieltä et se 5.4 on sopiva niin sit se on...
vai miten se oli???
katotaan nyt vaikka sunnuntaihin saakka tota päivä määrä juttua jos kaikki on sitä mieltä et se 5.4 on sopiva niin sit se on...
vai miten se oli???
---Ketola Drift Team---
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

samapa tuo..
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Enkä mää ala kintaitteni kanssa tappelemaan...Harri.P kirjoitti:vittuile vaan saunan takana on tilaa vaikka ei oo saunaakaan...
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
Oho, millon mä oon käynyt viimeks foorumilla?? No tosiaan ollut vähän kiireitä kotosalla. En ehtinyt viikko takaperin kahville, kun mulle syntyi pikkutyttö samaan aikaanHarri.P kirjoitti:niin ja onnitelut hessulle...
En ole sata varma noista päivistä, mutta kiinnostusta on kyllä ilmestyä yhteiskahville
Parhaat onnittelut Hessulle!! Kaksin aina kaunihimpi 
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Edittiä...
Ja voi perkele... Just katoin päivitettyä työvuorolistaa, ja mulla onkin poikkeuksellisesti tuolloin su 5.4. iltavuoro 14-22... Et se siitä...
Mites ois 19.4? Klo 16? Siis viikko ennen HR&RS:sää?
Sais jengi rauhassa viettää pääsiäisen ja tuolloin vois jo olla todennäkösempää, et alle sais kesäkiekot?
Ja tosiaan ehdotuksia kellonajasta otetaan vastaan! 16-18 välillä?
Ja voi perkele... Just katoin päivitettyä työvuorolistaa, ja mulla onkin poikkeuksellisesti tuolloin su 5.4. iltavuoro 14-22... Et se siitä...
Mites ois 19.4? Klo 16? Siis viikko ennen HR&RS:sää?
Sais jengi rauhassa viettää pääsiäisen ja tuolloin vois jo olla todennäkösempää, et alle sais kesäkiekot?
Ja tosiaan ehdotuksia kellonajasta otetaan vastaan! 16-18 välillä?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Paljon onnea Hessun koko perheelle! Vedit kyllä ehdotomasti pisimmän korren siinä, miksi olit kahvilta poissa. Mulla oli syynä vaan kälynen koiranäyttely
Huhtikuun 19. sopii minulle ihan hyvin kahviajankohdaksi ainakin näillä näkymin. Ja esim. kello 17 olisiko passeli aika?
Huhtikuun 19. sopii minulle ihan hyvin kahviajankohdaksi ainakin näillä näkymin. Ja esim. kello 17 olisiko passeli aika?