bart kirjoitti:mitäs meinasit tämän kanssa? vähän rujon näkönen
Kuten edellä mainitsin niin tekniikan takia hain, commoon vähän tehokkaampi kone ja automaattiloota.
Jos joku tosta osia tarvitsee niin halvalla lähtee.
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
muuten samas kunnos paitsi alla täl hetkellä omegan pellit + pölärit...
ja huono photoshoppaus ens kesän lookista ehkä? säädettävä alusta ja jotku 17-18" mutta sellasella ET:llä ja leveydellä että pystyy tontittaakki... ja ehkö 50% kalvot joka lasii mitä kuvassa yritetty hahmottaa0
ja huono photoshoppaus ens kesän lookista ehkä? säädettävä alusta ja jotku 17-18" mutta sellasella ET:llä ja leveydellä että pystyy tontittaakki... ja ehkö 50% kalvot joka lasii mitä kuvassa yritetty hahmottaa0
juu ei oo tota photoshoppia tullu käytettyä ennen tuo oli tollanen että edes itse jotenkin suunnilleen näkee minkälainen siitä vois tulla päivätöitä en ole jättämässä vaikka mieli tekis tosin ei sen takia että tekisin lisää tälläsiä
Smigul kirjoitti:Taidepaskaa tynnyreistä ja joku auto
Oon tän tainnut siinä muutamaankin otteeseen nähdä jos vanteiden väri vain on oranssi.
On tää autojen kuvaaminen menny nykyisin vitun vaikeeks kun kolmen ison kuvan tuoma informaatioarvo itse autosta on tuota luokkaa ettei niistä tunnista edes entuudestaan tutun auton vanteiden väriä...
Tuossahan tuo. laiteltu pikkuhiljaa. 205/55/16 "pullokumit" ja muotopeltivanteet. FK AK Street korkeussäädettävä alustasarja ja mitat navasta kaareen edessä 325mm ja takana 330mm. Vielä olis varaa laskea.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.