Calibra Turbo 4x4 DTM ~ WIDEBODYKIT ~ MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

sopii hyvin noi neonit alle, mitä kisoja käyt btw, kun tommosia reissuja on? :smile:
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Continentalcuppiahan se Kalle taitaa hyppiä. :wink:
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

juu, continental cupin kisat ois tiedos ens ja sitä seuraavana vklna jenkeis. ja näillä näkymin sit sen jälkeen loppukauden maailman cupin kisat.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

On 2005-02-15 22:54, Calibra_46 wrote:
On 2005-02-15 04:33, omega16T wrote:
http://koti.mbnet.fi/~senda/virtual_tun ... bra_c1.jpg tossa on mun mielestä hieno calicca,vaikkei oikea olekaan.
on kyllä todella hieno, vaikka onkin "taxi"helmat! :wink:
Niin tuo kuva on tehty ""tilaustyönä"" (kiitokset kuvan käsittelystä Barfly:lle) ja mahdollisesti kuvankaltainen calibra saattaa tulla työnalle tässä lähitulevaisuudessa.:wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: kadettgsi on 2005-02-16 02:58 ]</font>
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

nyt kun luin nää kaikki sivut läpi niin huomasin etten olekaan ainoa joka ei pidä autoa hienona...linja näyttäis olevan se että amikset kehuu ja enemmän autoja rakentaneet ei.kyllähän noissa suomen hienoimpiin on vielä pitkä matka...huomasin myös sen että topicissa missä kyseltiin forumin hienointa autoa,niin näistä kummastakaan ei ollu mitään mainintaa...outoa,onhan kyseessä kuitenkin suomen hienoimmat...mielenkiinnolla odotan lehteä,josko vaikka ovat jo muuttuneet maailman hienoimmiksi...kiitos ja anteeksi..
PatriOotti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja PatriOotti »

Eiköhän tuossa kallen "Lausahduksessa" ole ylistetty eikä kehuskeltu... Pilkettä silmäkulmassa vieläkin fiiliksellä Wau..???

Itellä kaikki kinnostus ja aika on nyt omegassa (a -88) jota väsäilen. Ja sihen on kaikki käsintehtyä ja itse kaarista eteenpäin. Ja autoa laitetataan niin sisältä kuin päältäkin sitä tulee näkymään kesämmmällä mun saralta..ja eipähän pojjaat pääse sanomaan että ostetua muovipaskaa erikeepperillä kylkiin kii vaa ni (:

Mielipiteitä on hyvä olla. Ja mielestäni mun calibra ei kyllä ole mikään hienoin. Mielummin mä avobemunki ottasin hei doods (:

Ei herneitä. Lisää palautetta, ja kallen henk koht tuntien ei sitä kannata ottaa niin vakavasti aina.

PZ Phiouthsytst (:

Anssi the jumala. (:: (; (; :wink:

http://www.cclahti.com
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Oli kyllä hyvä juttu ja hyviä kuvia molempien autoista GTi:ssä :smile:
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

Hyviä kuvia lehdessä ja juttu oli kirjoitettu hyvin että jopa luin sen kokonaan.
Autot näytti kyllä huomattavasti paremmilta lehdes kun netissä.
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2005-02-16 04:45, omega16T wrote:
nyt kun luin nää kaikki sivut läpi niin huomasin etten olekaan ainoa joka ei pidä autoa hienona...linja näyttäis olevan se että amikset kehuu ja enemmän autoja rakentaneet ei.kyllähän noissa suomen hienoimpiin on vielä pitkä matka...huomasin myös sen että topicissa missä kyseltiin forumin hienointa autoa,niin näistä kummastakaan ei ollu mitään mainintaa...outoa,onhan kyseessä kuitenkin suomen hienoimmat...mielenkiinnolla odotan lehteä,josko vaikka ovat jo muuttuneet maailman hienoimmiksi...kiitos ja anteeksi..
siina katkeran miehen tekstia! :grin: :grin: :grin:

no, minun mielestani auto on hieno ja onnistunut. ihan sama mita mielta sina olet.. lisaksi kyseisen auton omistajana voin kertoa, etta autolla on huima "paankaanto kerroin", minulle tulee jatkuvasti tuntemattomia tyyppeja kyselemaan autostani ja kehumaan sen ulkonakoa, joten enkohan mina parhaiten tieda, mita ihmiset autostani suurimmaksi osaksi ajattelevat. ja varmasti saadut palkinnot sun muut puhuvat jo pelkastaan sen asian puolesta..
eikohan sekin jo kerro jotain itsestasi ja mielipiteistasi, jos mielestasi hienon auton voi tehda 2:ssa paivassa hyvalla lopputuloksella, auton 2 litranen turbo kone kannattaa vaihtaa vaikka 1.6 litraseen ihan pelkastaan vaihtamisen ilosta ym. ym. se tosiaan kertoo siita ammattitaidostasi. kylla heti huomaa, etta olet mainitsemasi kaltainen "enemman rakentanut" :wink:

ai sina tiedat ketka on amiksia, ketka ei? :grin: nimimerkeistako paattelit, vai miten?? :grin:

ei millaan pahalla, mutta aika naurettavia noi sun tekstis!! taal projektit osiossa yleensa kerrotaan omien projektien kulusta, mutta menee kylla vahan yli, kun muutamat "enemman rakentaneet" tulee laittelemaan miljoona disauskommenttia, tajuamatta, etta tekevat samalla itsestaan taysin pelleja.. eiko mielipiteen voi ilmoittaa yhdella kommentilla? luulisi ainakin, jos todellakin se mielipide tulisi suoraan omasta mielesta. en ymmarra tuollaista "kavin sitten kaivelemaan tuolta foorumin historiasta (etta saisin lisaa aihetta piikitella)" -juttuja. -> Get a life! :wink:

..ja oikein anteeksi pitaa pyytaa! :grin: tuliko nyt hyva mieli kun sait purkaa ajatuksiasi tanne? :grin:
niin kuin on monesti mainittu, taalla netissa on helppo kirjoitella anonyymina vaikka mita, vaikka kenelle. tulisit sanomaan suoraan naamatusten asiasi! :wink:

terveiset muuten taalta Westbysta, Wisconsisista USA:sta!

T. Kalle Keituri

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2005-02-17 19:53 ]</font>
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

hienon auton voi tehda 2:ssa paivassa hyvalla lopputuloksella, auton 2 litranen turbo kone kannattaa vaihtaa vaikka 1.6 litraseen ihan pelkastaan vaihtamisen ilosta <---koskas olen noin sanonut???miksi olisin katkera???mulla ei ole mitään syytä siihen ja jos haluat tietää miksi,niin voin laittaa sulle muutaman kuvan projektistani.toimiix tuo sun maili osote?
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2005-02-16 02:55, kadettgsi wrote:
On 2005-02-15 22:54, Calibra_46 wrote:
On 2005-02-15 04:33, omega16T wrote:
http://koti.mbnet.fi/~senda/virtual_tun ... bra_c1.jpg tossa on mun mielestä hieno calicca,vaikkei oikea olekaan.
on kyllä todella hieno, vaikka onkin "taxi"helmat! :wink:
Niin tuo kuva on tehty ""tilaustyönä"" (kiitokset kuvan käsittelystä Barfly:lle) ja mahdollisesti kuvankaltainen calibra saattaa tulla työnalle tässä lähitulevaisuudessa.:wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: kadettgsi on 2005-02-16 02:58 ]</font>
ahaa, katsos vain. en huomannutkaan, etta oli virtuaali. :smile: on kylla todella hieno, eli toivottavasti tuollainen nahdaan luonnossakin tulevaisuudessa! erityisesti nuo lokarilevikkeet, konepelti ja etupuskuri ovat mieleeni! hommaahan tuollaisessa kylla olisi, joten kannattaa varmaa pyytaa omega 16W :smile: mukaan projektiin, niin eikohan tuollaisen viikonloppuna iltatoina tekis.. :wink: :grin:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Hienoja olivat lehdessä...:smile: varmasti kyllä päät kääntyy. Pari asiaa kiinnostais tietää: onko noi karvat jalkatiloissa koko ajan ja miks turbossa kesärenkaina kitkat?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2005-02-17 20:20, omega16T wrote:
hienon auton voi tehda 2:ssa paivassa hyvalla lopputuloksella, auton 2 litranen turbo kone kannattaa vaihtaa vaikka 1.6 litraseen ihan pelkastaan vaihtamisen ilosta <---koskas olen noin sanonut???miksi olisin katkera???mulla ei ole mitään syytä siihen ja jos haluat tietää miksi,niin voin laittaa sulle muutaman kuvan projektistani.toimiix tuo sun maili osote?
et olekaan suoraan tuollaista kirjoittanut (paitsi niitten mielesta kenen mielesta mun auto on hieno). pointtini on: miksi valmista, hyvaa ratkaisua pitaisi alkaa muuttamaan? miksei valmiita osia voisi laittaa kiinni, jos se on vain yksinkertaisesti hieno ja hyva?
sehan sita amistelua juuri onkin, kun pitaa muutellaan yhta sun toista autossa niin, etta mennaan ojasta allikkoon.

taitaa olla sulla niin hieno projekti alla, etta on oikein kusi noussut hattuun ja pitaa tulla tanne haukkumaan muitten autoja?? mikset laita omaa topickia siita projektistasi niin ei tarttisi tulla tanne muitten osioihin brassailemaan omilla "salaisilla" projekteilla??

syyta siihen katkeruuten minulla ei todellakaan ole. en voi ymmartaa tuollaista kakaramaista avautumista ja vahattelya toisten projekteihin. laita tosiaan tulemaan niita kuvia: k2ri@hotmail.com

ja b.t.w oma autoni on jokapaivaisessa kaytossa, kesat talvet. auton tarkoitus on vieda minut paikasta A paikkaan B, ja olla samalla tyylikas, seka erottua samalla edukseen muitten seasta. ei mikaan muotivirtojen mukaan liikkuva tuningiheebelinayttelyauto. (enka ole kylla vaittanytkaan, etta olisi) sellaisen rakentamiseen minulla ei yksinkertaisesti riittaisi aikaa, rahaa, mielenkiintoa..

ne valkoiset karvat siella kontissa oli pelkastaan kuvausten ajan. kitkarenkaat olivat viime kesan alla siita syysta, etta ne olivat kevaalla siina kunnossa, ettei niilla olisi ajanut enaa seuraavana talvena. ajattelin ajaa ne kesalla loppuun.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2005-02-17 20:57 ]</font>
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

Todella tyylikäs calikka!! :cool:
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
Vastaa Viestiin