Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

[COMPLETELY-ot]
Johnny kirjoitti: Ja koko session ajan kaveri autossani pätti olla vitsikäs ja huuattaa poppia et varmaan kuuluu maijaan mitä siinä Eppujen laulussa veisataan...että sellasta.
Veikkaan että "vuonna 85, kauan on aikaa siis"? :D
iyg_van_dyk
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja iyg_van_dyk »

[quote="SavolainenEi näe kuskin silmiä? Kaupungissa kuskin päästä katsotaan aina, toiset huomaamattaan, toiset ihan tiedostaen se, että: huomasiko se minut, kun lähestyn täältä.

.[/quote]

koskas autoillessa kielletään lailla sitten aurinko lasit?ethän sä nää kuskin silmiä jos sil o arskat päässä :roll:
Omegainen 2.5 Tdi Farkku automatic '96 *MYYTY*
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

ite armeija aikoihin ajelin hieman ylinopeutta.. oohituskaistan jälkeen alkaa 80alue, noo menin jostain rottelosta ohitte iskän citikalla, pitivät sit ratsiaa siel ja wolkkaril tutkasivat 122km/h ja eikun pysäkille. kyselivät vakiot onko kiire jne. tokasin vaa et p*llun päälle pitäs päästä, koitahan kirjotella se lappunen ja tos on toi kortti.. katto se nuori konstaapeli jaa no sitten teksi tässä itelläkin mieli...-..kotiin :lol: :lol:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

iyg_van_dyk kirjoitti:

koskas autoillessa kielletään lailla sitten aurinko lasit?ethän sä nää kuskin silmiä jos sil o arskat päässä :roll:
Luetunymmärtämiseen on ihan omat kliniikat ;) Meikäläisen tekstissä lukee "kuskin päästä katsotaan...". Tämä juttu on fakta, esimerkiksi jopa pyöräilijät katsovat monesti, kun autoilija on kääntymässä oikealle ja pyörätie on oikealle puolen ajorataa, että: huomasiko autoilija minut ennen suojatietä.
iyg_van_dyk
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja iyg_van_dyk »

no just..en kyl tajuu miten sit yks pyöräilijä jäi kerran mun alle..olin helvetin pitkää siin pysähtyneenä ja sitte ku tuli väli mihin pääs ni lähin ja sit kolahti..ite en nähny koko pyöräilijää missää vaihees..paitsi ku kolahti..mä en ainakaa kato kuskin päätä koskaa..katon jos näyttää että antaa tietä.suomessa toimitaa näin koska tää maa on täynnä kusipäitä ratin takana..samat ihmiset jossain muualla kuin ratin takana on kuin toisia ihmisiä..suomalaiset on vaa nii vitun pellejä liikenteessä..itse olen samanlainen, sitä en kiellä.mutta papoilta ja mammoilta ja joiltain 18 kesäsiltä vois kyl ottaa kortin pois.on meinaa nii monta lähellä piti tilannetta..

joo tää on ototototototototot
Omegainen 2.5 Tdi Farkku automatic '96 *MYYTY*
static
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja static »

Kerran oli porsche boxter s työpaikalta lainassa ja ajelin sillä risteykseen hieman vauhdikkaamin perää tarjoten (oli sadekeli). Pysähdyin sitten seuraaviin valoihin ja katoin että kytät oli takana (oli tietty laittaneet "holtittoman" ajotyylin merkille).

Noh, ajelin suht hissukseen ja käännyin seuraavasta risteyksestä niin peräänhän ne tuli ja vilautti valoa että pysähtymään piti. Olin tietty juonut edellisenä päivänä jonkin verran eli hieman jännäs oliko vielä alkoholia veressä koska puhallushan sieltä ekana tuli. No, onneksi näytti olevan toleransseissa niin säikähdyksellä selvittiin.

Ne oli jotain suht keltanokkia ilmeisesti koska oli melko nuoria molemmat, tietty porsche kiinnosti eli sekin oli varmaan yksi pysäytyksen syy että pääsee potkimaan renkaita. Kääntyivät sitten lopulta virka-autolle takas niin toinen tokas "ei perkele se teki sen taas". Mondeosta oli mennyt ovet kiinni ja kun kysyin et "mites noin", niin ei kuulemma ollut eka kerta vaan aina sadekelillä tapas tehdä tota. Kuittasin hyvät päivänjatkot poliiseille ja hurautin paikalta pois. Silloin kyllä hieman hymyilytti. 8)
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

static kirjoitti: Mondeosta oli mennyt ovet kiinni ja kun kysyin et "mites noin", niin ei kuulemma ollut eka kerta vaan aina sadekelillä tapas tehdä tota. Kuittasin hyvät päivänjatkot poliiseille ja hurautin paikalta pois. Silloin kyllä hieman hymyilytti. 8)
Aah, tuttu tunne. Toinen paskamainen on kyllä noissa Mondeoissa se "hätäkatkaisin" polttoaineelle. Vanhemmiten alkaa tulla vähän kuumemmassa tilanteessa liian herkästi ylös, kun pistää menemään.
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

liteFun kirjoitti:[COMPLETELY-ot]
Johnny kirjoitti: Ja koko session ajan kaveri autossani pätti olla vitsikäs ja huuattaa poppia et varmaan kuuluu maijaan mitä siinä Eppujen laulussa veisataan...että sellasta.
En muista nyt sitä nimeä mutta se biisi missä poliisi pamputtaa kumisella pampulla :P
Johnny, la gente esta muy loca.
Mika.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

Johnny kirjoitti:
En muista nyt sitä nimeä mutta se biisi missä poliisi pamputtaa kumisella pampulla :P
Se taitaa olla Poliisi pamputtaa taas.
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
Stinky
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mika.L kirjoitti:
Johnny kirjoitti:
Se taitaa olla Poliisi pamputtaa taas.
Eppu Normaali - [Aknepop] Poliisi pamputtaa taas
Ride Fast- Yet Ride Smart...Opel Asta G DTL x2 & Bmw 535i
geissi16
'Admiral'
'Admiral'

homohuumori

Viesti Kirjoittaja geissi16 »

Iso_G kirjoitti:Kerran nuorempana huitasin yhen savuttavan Ritmon ohi 60 alueella ja sivarit tutkas suoran päässä... No aattelin et josko ne ei ihan heti kerkeis mun perään ja otin vähä "etumatkaa" ... Mut sieltähän ne tulla porhalsi muutaman kilsan pääst.. vilkku+sirra yhdistelmällä perään... No siittä oli 2 km vie kotio niin aattelin ajella koto pihaan asti... Oli siinä naapureilla pällistelemistä ku ajelin 40 km/h kylätietä ja morjestelin grillaileville naapureille ja siviilipoliisit huusi "kaukovittuilijalla" että pysähtykää tien poskeen!!! :roll:
No koti pihassa nousin autosta ja poliisit veti poikittain meidän pihatielle... Tulivat kysyyn että "yrititkö karkuun" ja mä tuumasin että kotio tulin... Ettei tarvis ruuhkasen tien lairalla asioita levitellä..
No sit ne kysy "Haluakko johonki sivummalle asioita selvittämään ettei kotipihas tarvi" johon meikäläinen "Mitäs pojilla oikein on mielessä kun mua sivummalle ootte viemäs... pysytään vaan näkösällä" .... NO ei ne tykänny homohuumorista... Filmiltä näyttivät mun ajon ja hyvältä näytti... Kaikki pväsakot sain mitä opiskelijalle voi antaa... :roll:

vittu tää oli hyvä : :D
<font>[ This Message was edited by: Iso_G on 2003-01-03 10:26 ]</font>
Chrisu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Hyviä juttuja täällä :D

Omalle kohdalle sattuneita:
Olin tulossa kaupasta kaverin kanssa ja kateltiin kun maija oli autoni vieressä pysähtyneenä. Maija jatko sitten matkaa ennen kuin päästiin autolle. No meidän matka jatkui rengasliikkeeseen kyseleen uusia renkaita, just kun päästään siihen firman pihaan niin sama maija hyökkää viereen ja poliisit ulos. Ihmeteltiin siinä kaverin kanssa että mitäs nyt, niin poliisit meinas että auton tuntomerkit täsmää johokin aidan päin ajoon liittyvään. Sen seurauksena poliisit syynää autoa ja toisella poliiseista on selviä etsivän aineksia. Huutaa toisen poliisin ja meidät siihen auton keulalle. Keulassa on halkeama (kaveri ajo päin noin puol vuotta aikaisemmin) ja poliisi käy tenttamaan minua mistä tuo on tullut. Selitän sille sit tapahtuneen, mutta ei näytä oikein uskovan sitä. Kommentti poliisilta on että jälki näyttää tuoreelta kun ei ole vielä ruostettakaan. Heh, kaveri lohkas tähän väliin, että "Lasikuitu ei yleensä ruostu" :lol: Auton katsominen loppui siihen ja poliisit sano "Tutkimme asiaa" ja häipyivät...

Toinen hassu tapaus sattui kun olin automaatilla nostamassa rahaa ja maija pysähtyy autoni taakse. Kävelen siinä sitten autolle, niin poliisi huutaa maijan ikkunasta, että "Liukkaan näköset takarenkaat" ja lähtee pois :o

Tais EX menOpeli kiinnostaa niitä -(z)-

Kaverille sattunutta joskus aikoinaan:
Ajeli kesällä ikkunat auki keskustassa ja maija ajaa vierellä samaan suuntaan. Poliisi huutaa ikkunasta "Pojalla ei ole vöitä!" niin kaveri huus takas "Ei mulla oo jarrujakaan". No pysäytys ja sakothan siitä tuli, vaikka olihan autossa jarrut kunnossa...
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Tää on hyvä:

Poliisi pysäyttää...

Poliisi: ajokortti ja rekisteriote

Kuski: Hmmm, seuraavaksi haluat kai osan rieseneistäni (kaivaa riesen-pussin esille)

Poliisi: ??????????

:lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis: :lollis:
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
jamppu_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jamppu_ »

^ :lollis: :lol: :lollis:
Lähtee ku nakki haulikosta
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

:lol:
Kuva