1) Yleinen peruspuskin

2) Harvinainen

3) Harvinainen

Omasta mielestä toi keskimmäinen on ylivoimaisesti parhaan näkönen...

englannista kulut on kalliit isoille tavaroille, harvemmin edes lähettävät. Tuossa siis b2 i500-puskuri, helmat näyttää olevan normi b2-helmat, Irmscherin helmat on vähä isommat ja hienommat.apache kirjoitti:
EDIT: tuommonen Englannista, 134 puntaa + kulut? Näyttäisi olevan B2:n helmoilla tuo auto vielä?

apache kirjoitti:Kyselin eilen lähetyksen hintaa ja 45 puntaa tekisi, eli puskuri 140puntaa + kulut 45 puntaa, ei paha ollenkaan. Pitää nyt miettiä, jättäisikö ensi kesälle sen hankinnan.
Kyselin maalautuksen hintaa, yksi liike tarjosi takapuskurin ja luukun maalausta hintaan 640eur ja toinen liike 400eur. Jälkimmäiseen vien osat ensi viikolla, on sen verran hinnassa eroa että ekan liikkeen hinnalla maalauttaa kaiken lisäksi vielä etupuskurinkin
Ostin autoglymin kultaista vahaa, jos viikonloppuna vahais auton ja vanteet. Paikallinen varaosaputka möi mulle myös vaniljan tuoksuista muovipintojen kiillotusainetta, piru että on hyvä tuoksu
Vectran keula on kyllä parhaimmillaan tuolla riegerin lipalla mutta, melko varovasti saa -40 madalluksen kanssa ajella...R.Lehtinen kirjoitti:Weitec -40mm ( tais tippua hiukan enemmän)
renkaina taisvat olla 215/45ZR17..oliskos et ollut jotain 38? näin taisi olla.
mutta samaa mieltä olin, ja olen, että hyvinhän ne kokonaisuuteen passasija todella hyvin istu se riegerin muovinen lippa! suht matalalla tuokin tietä nieli, en tiedä näkyykö kuvista mutta tämä selventäköön vielä, kun tuolta mutsin entisen kodin pihalta oli lähdössä..
![]()

Kolmessa ensimmäisessä kuvassa ei näytä niin matalalta?R.Lehtinen kirjoitti:suht matalalla tuokin tietä nieli, en tiedä näkyykö kuvista mutta tämä selventäköön vielä, kun tuolta mutsin entisen kodin pihalta oli lähdössä..![]()
Prkl, vahana se mulle myytiin tai sitten itse ymmärsin väärin. Mitä jos en sitä punaista osta, eikö tuolla sitten kiillä tarpeeksi vai suojaako tuo kultainen vain pintaa?h04x_w1z4rd kirjoitti:Kannattaa ostaa myös se autoglymin punainen... Kultainenhan ei ole varsinaisesti vaha vaan pelkkä kiilloitusaine... Ensin kun vahaat sillä punaisella ja sit sen jälkeen vielä kultasella niin johan tulee hyvä