Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Tarinahan kertoo että Audin ja Opelin insinöörit aikanaan pähkäilivät autoilleen sopivia logoja, ja Audin insinööri piirsi pitkällisen miettimisen jälkeen paperille neljä ympyrää. Kertoi, jotta yksi täysi ympyrä tarkoittaa 100tkm huoletonta ajoa.Juutas kirjoitti:Mistä Ooppelin ympyrä ja nuoli on peräisin???
Opelin insinöörit taas mieltyivät Audin vallan hienoon ajatukseen, ja piirsivät paperille alkuun yhden ympyrän. Insinööri tuumaili ja pähkäili asiaa pitkään, eikä sitten piirtänytkään toista ympyrää viereen, vaan suttasi ensimmäisen ympyrän yli, jupistensa itsekseen jotain auton kestävyyteen liittyen..
Muutama päivä sitten hävisi aurinkolasit (vahvuuksilla olevat) ja löytyivät eilen kuplan jalkotiloista.. Ja toisessa linssissä tietysti naarmuja, ei isoja, mutta vituttaa silti. Voikohan noita naarmuja saada jotenkin pois?
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Riippuu paljon linsseistä.
Hienolla hiomavahalla voi kokeilla kiilloittaa, tai sitten käy ostamassa kännyköitten näyttöjen kiilloitukseen tarkoitettua tahnaa(tuolla saatu jopa pilalle naarmuuntuneita cd-levyjä elvytettyä)
Kannattaa kuitenkin muistaa, että noissa arskojen linsseissä saattaa olla erilaisia pinnoitteita, jolloin hiovat kiillotusaineet saattavat pistää linssit vaan huonompaan kuntoon...
Hienolla hiomavahalla voi kokeilla kiilloittaa, tai sitten käy ostamassa kännyköitten näyttöjen kiilloitukseen tarkoitettua tahnaa(tuolla saatu jopa pilalle naarmuuntuneita cd-levyjä elvytettyä)
Kannattaa kuitenkin muistaa, että noissa arskojen linsseissä saattaa olla erilaisia pinnoitteita, jolloin hiovat kiillotusaineet saattavat pistää linssit vaan huonompaan kuntoon...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tai käy näyttämässä niitä optikkoliikkeessä, mistä ostit ne ja kysy, onko niille mitään tehtävissä. Niiden ainakin luulis tietävän tuon parhaiten, kun ovat ammattilaisia.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
miulle sattui joskus töissä vahinko ja sain mustaa spray maalia linsseihin.
optikko sanoi että ei voi korjata koska maali on polttanut linssin pinnan.
firman vakuutuksesta uudet lasit
keksin kuitenkin kokeilla kännykän näytön kiilloittamiseen tarkoitettua ainetta ja sehän auttoi. sain maali laikut lähes kokonaan pois. kyseessä oli kova muovinen linssi.
optikko sanoi että ei voi korjata koska maali on polttanut linssin pinnan.
firman vakuutuksesta uudet lasit
keksin kuitenkin kokeilla kännykän näytön kiilloittamiseen tarkoitettua ainetta ja sehän auttoi. sain maali laikut lähes kokonaan pois. kyseessä oli kova muovinen linssi.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Miksi miesten on niin vaikea kuunnella naisten neuvoja?
Kaikkein yksinkertaisimmat ja tyhmimmätkin asiat pitää tehdä mahdollisimman väärin tai muille haittaa aiheuttaen, vain siksi että nainen sattui vihjaamaan että se kannattaisin tehdä toisin?
Kutistaako se niinku munien kokoa jos joskus tekee niinku nainen tahtoisi vai mikä siinä oikein on?!?!?!?!?
nimim. tänään oisin saanu sanoo aika monta kertaa "mitäs mä sanoin"
Kaikkein yksinkertaisimmat ja tyhmimmätkin asiat pitää tehdä mahdollisimman väärin tai muille haittaa aiheuttaen, vain siksi että nainen sattui vihjaamaan että se kannattaisin tehdä toisin?
Kutistaako se niinku munien kokoa jos joskus tekee niinku nainen tahtoisi vai mikä siinä oikein on?!?!?!?!?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Tuo riippuu niin paljon miehestä ja itse näytät törmänneen sellaiseen tee-se-itse-ja-korjaa-jälkikäteen-en-lue-ohjeita-tahi-kuuntele-naisten-neuvoja -mieheen. Itse kyllä kuuntelen ja keskustelen asioista vaimoni kanssa ja kyllä häneltä usein hyviä ideoita tulee, joita sitten noudatan/noudatamme. Ei siin ole mitään hävettävää ja ei ainakaan mulla ole munat pienentynymimmix kirjoitti:Miksi miesten on niin vaikea kuunnella naisten neuvoja?
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Kyllä naisilta yleensä fiksumpia ideoita on tullu. Ja päin vastoin, taitaa kulkuset... niin, ei muuta.Kasa kirjoitti:Tuo riippuu niin paljon miehestä ja itse näytät törmänneen sellaiseen tee-se-itse-ja-korjaa-jälkikäteen-en-lue-ohjeita-tahi-kuuntele-naisten-neuvoja -mieheen. Itse kyllä kuuntelen ja keskustelen asioista vaimoni kanssa ja kyllä häneltä usein hyviä ideoita tulee, joita sitten noudatan/noudatamme. Ei siin ole mitään hävettävää ja ei ainakaan mulla ole munat pienentynymimmix kirjoitti:Miksi miesten on niin vaikea kuunnella naisten neuvoja?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi