bobbi sue lutherIle84 kirjoitti:Tuo vihreäpaitanen^
Girls!
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Girls!
^ Asiantuntija!sepu kirjoitti:bobbi sue lutherIle84 kirjoitti:Tuo vihreäpaitanen^

B Ascona '80 ja E Rekord '83
Kuuluu oikeestaan jo tapoihin käydä katsomassa Henskun uudet postaukset tänne. Kuumimmat tummat helmet 
kannattas mimmix jättää se punkun litkiminen hieman vähemmälle, vielä kun jatkat niin ei näy koko prätkää kohta ja häipyis tuo happamuuskin naamaltasi, joka heijastuu kirjotuksiis pahasti jo.
Vectra C Estate -07
whathifi kirjoitti:http://4.bp.blogspot.com/_o7Y_cJ7W-9A/S ... n+BIKE.JPG
kannattas mimmix jättää se punkun litkiminen hieman vähemmälle, vielä kun jatkat niin ei näy koko prätkää kohta ja häipyis tuo happamuuskin naamaltasi, joka heijastuu kirjotuksiis pahasti jo.

edellisestä punkkulasillisesta on kyllä aikaa. ja mitä tulee asiattoman vihjailusi loppuosaan, on sanottava että vedän näin viimisilläni raskaanakin pienemmällä painoindeksillä kuin eräätkin ihailemanne foorumikaunottaret...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
^Meinasin laittaa samanlaisen wtf duden mut mimmix ehti ensin
Rauha maassa, joulumieli ilmassa- whathifilläkin.
Vielä nää:

Kaikkihan tietää, ketkä neidit kuvassa onpi.
Vielä nää:

Kaikkihan tietää, ketkä neidit kuvassa onpi.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
On täällä rauha maassa, läskiä reidessä ja kulmakarva koholla. Ihan mielenkiinnosta olis hauska tietää mistä näitä kommentteja oikein kumpuaa? Jos mä en linkitä yhtä seksikkäitä tyttöjä kun joku muu, mä oon varmasti livenä läskimpi kuin se? Joo niinhän se tais ollakin...
Mutta takaisin aiheeseen. Adventtikalenteri 2009:

Mutta takaisin aiheeseen. Adventtikalenteri 2009:

Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
emmie ainakaan tuollaisia ajattele.. tuo vaan kimposi jostain ja myönnettäköön että mauton juttumimmix kirjoitti:On täällä rauha maassa, läskiä reidessä ja kulmakarva koholla. Ihan mielenkiinnosta olis hauska tietää mistä näitä kommentteja oikein kumpuaa? Jos mä en linkitä yhtä seksikkäitä tyttöjä kun joku muu, mä oon varmasti livenä läskimpi kuin se? Joo niinhän se tais ollakin...![]()
Mutta takaisin aiheeseen.
Vectra C Estate -07
Eiköhän tässä topikissa ole jokaiseen makuun jotakin, kaikki linkittää erilaisia kuvia.. En tiennytkään että ne kertovat jotain linkittäjästä ja siitä tulee sitten järjestys
just just. Kukin taaplaa tyylillään. Itse topikkiin, meinasin linkittää sen nättimyksen kuvan joka näytteli leffassa Bobby Z. En vaan kuollaksenikaan muista kuka, enkä jaksa kuukkeloida. Ehkä huomenna. 
E: Olivia Wildehän se oli! Ja asennekuva,

E: Olivia Wildehän se oli! Ja asennekuva,

If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle