Itsellä on juurikin tuon yhden tuopin (0.5) jälkeen tullutkin lähtö kun olin eräänä uutena vuonna kuskina ja ei sitte oltukkaan alkuperäisen suunnitelman mukaan siellä kapakassa useampaa tuntia. Pihalla polissi kytiksellä ja pysäytti. Puhalsin juuri rajoille ja kun sanoin että yhen join just niin ooteltiin siinä sitten tovi ja kun puhalsin uudestaan määrä 0.2 joten uskoivat ja sain jatkaa matkaa..TJT kirjoitti:Kyllä ne verikokeiden tulokset yleensä kohtalaisen nopeasti kuitenkin saadaan kun ei niistä mitään bakteeriviljelmiä sentään aleta tekemäänveikka81 kirjoitti: viedäänkö mut sitten verikokeisiin ja kortti on pois niin kauvan että saadaan tulokset, vai mitenkä se menee ?
Tiedä mikä virallinen käytäntö on, mutta jos mittari värähtänyt tarpeeksi, niin ainakin joillain odotettu vartti ja sitten puhallettu uudestaan ja sitten vasta verikokeisiin jossei ole laskenut.
Parempi kuitenkin jättää se yksikin juomatta jos epävarmalta tuntuu.
Riippuu paljon ihmisestä, mutta yleensä yhden keppanapullon jälkeen ei vartin päästä enää puhalluskokeessa näy juur mitään.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Olen tässä hieromassa kauppoja eräästä vanhemmasta autosta, joka on leimassa, päivittäisessä ajossa, ja ajoneuvotietojen mukaan verotkin on maksettu ajallaan.
MUTTA
Lisätiedoissa lukee: "Ajoneuvosta tehty luovutusilmoitus", eli auto on vielä edellisen omistajan nimissä, ja tämä nykyinen omistaja on ostanut auton Toukokuussa.
Jos nyt satun ostamaan auton, niin tuleeko tästä minulle mitään sanktioita, sakkoja tms. kun olen ostanut auton, joka ei ole virallisesti edes myyjän nimissä. Tai kun auto on Helsingissä, ja se pitäisi ajaa tänne savoon, niin jos matkalle sattuukin ratsia, voivatko poliisit sakottaa tai repiä kilpiä irti tuon luovutusilmoituksen perusteella?
Kenelle tämä nykyisen omistajan verot tulevat sitten myöhemmin maksettavaksi, jos hän ei ole rekisteröinyt autoa nimiinsä, ja luovutusilmoitushan katkaisee edellisen omistajan verot ja vakuutukset? Ja jos sattuu niin ettei tämä nykyinen omistaja ole vielä veroja maksanut.
MUTTA
Lisätiedoissa lukee: "Ajoneuvosta tehty luovutusilmoitus", eli auto on vielä edellisen omistajan nimissä, ja tämä nykyinen omistaja on ostanut auton Toukokuussa.
Jos nyt satun ostamaan auton, niin tuleeko tästä minulle mitään sanktioita, sakkoja tms. kun olen ostanut auton, joka ei ole virallisesti edes myyjän nimissä. Tai kun auto on Helsingissä, ja se pitäisi ajaa tänne savoon, niin jos matkalle sattuukin ratsia, voivatko poliisit sakottaa tai repiä kilpiä irti tuon luovutusilmoituksen perusteella?
Kenelle tämä nykyisen omistajan verot tulevat sitten myöhemmin maksettavaksi, jos hän ei ole rekisteröinyt autoa nimiinsä, ja luovutusilmoitushan katkaisee edellisen omistajan verot ja vakuutukset? Ja jos sattuu niin ettei tämä nykyinen omistaja ole vielä veroja maksanut.
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Ei. Koska verille ei yleensäkään vielä ensisijaisesti, vaan tarkkuusalkometrille puhaltamaan, verille sitten jos tietyt asiat täyttyvät...veikka81 kirjoitti: Sanon että olen juonut vain yhden, viedäänkö mut sitten verikokeisiin ja kortti on pois niin kauvan että saadaan tulokset, vai mitenkä se menee ?
Jos olet juonut yhden kaljan just, ja lähdet ajamaan. Seulonta-alkometri näyttää 0,54. Odotetaan 10min ja uusi puhallus. Jos on laskusuunnassa niin sanotaan, että odota vielä 20min vaikka polttamalla pitkä tupakka ja kaivamalla muniasi ja lähde ajamaan. Ei siitä lähdetä rattia vääntämään, koska sellaista siitä ei saisi.
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Kyllähän se kansanterveyslaitos niitä parista viikosta kuukauteen työstää, eli kohtuu nopeasti kuitenkin. Riippuen onko takaisinlaskentaa vai suora tulos vielä ja muuta mukavaa.. Joskus pidempään, jos on sesonkia..TJT kirjoitti: Kyllä ne verikokeiden tulokset yleensä kohtalaisen nopeasti kuitenkin saadaan kun ei niistä mitään bakteeriviljelmiä sentään aleta tekemään![]()
mimmix kirjoitti:Tulipa...
mimmix kirjoitti:Jos mun kaverilla olis sen ooppelissa kromivanteet ni saisko se pestä niitä liuotinpesuaineella? Ja jos ei ni millä se sit sais ne aina puhtaaks?
Kysymykseen en kyllä osaa vastata
E

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Sä olet kyllä mahtavamimmix kirjoitti:Jos mun kaverilla olis sen ooppelissa kromivanteet ni saisko se pestä niitä liuotinpesuaineella? Ja jos ei ni millä se sit sais ne aina puhtaaks?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Liittyisikö jotenkin siihen, että miten se vesi siellä sitten valuu?Timonen kirjoitti:Miksi sedan A2-Vectrasta pitää ottaa takasisälokasuojat pois, että saa takaroiskeläpät kiinni? Näin Metro-Autossa tehtiin...
Jos sen roiskeläpän laittaisi siitä vaan takalokasuojaan kiinni, niin kuravesi valuisi kaaren kautta roiskeläpän väärälle puolen (sillepuolen mikä näkyy kun auton takaa kuraläppää katsot). Näyttäisi ainakin rumalta, entiedä olisiko siitä varsinaista haittaa.
Tulipa sekava selostus
Voihan siihen toki olla joku ihan muukin syy.
Aa.. nyt vasta tajusinTimonen kirjoitti:^ Nyt vaan ku sisäloksu on pois, niin kaikki paska pääsee lentämään pyöräkoteloon ja pakoputkenkin päälle...
No tuohon , että se kokonaan pois jätettiin.. en kyllä osaa mitään vastata.. Oudolta kuulostaa kyllä.
Pitäsköhän liittyä johonkin liittoon, tai työttömyyskassaan?
Tällä hetkellä taksia suhailen ja toivon mukaan tulevaisuudenkin työpaikat tulee liittymään autoiluun..Mikäs liitto se sit olis hyvä?
Onko niistä mitään iloa oikeesti?
Siis muuta kun että pääsee sitten ehkä joskus liiton korvauksille jos jää työttömäks..
Tuossa kuulin tuota "loimaan-liittoa" kehuttavan ja kävinkin siellä sivuilla vähän äimäämässä, mutta ei oikeen innostus riittänyt
Tällä hetkellä taksia suhailen ja toivon mukaan tulevaisuudenkin työpaikat tulee liittymään autoiluun..Mikäs liitto se sit olis hyvä?
Onko niistä mitään iloa oikeesti?
Siis muuta kun että pääsee sitten ehkä joskus liiton korvauksille jos jää työttömäks..
Tuossa kuulin tuota "loimaan-liittoa" kehuttavan ja kävinkin siellä sivuilla vähän äimäämässä, mutta ei oikeen innostus riittänyt
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7