On 2005-02-19 09:21, omega16T wrote:
taisin olla sanani mittainen kun noin paljon koskee...toisekseen ei taida olla minun vikani jos luukku ilmoittaa ettei tilaa ole kuin niin ja niin monta tavua ja kuvasi näin monta.vai olisko omas menny tukkoon niinku sieraimesikin näköjään? päätän raporttini täältä tähän.T:Jari Myyryläinen
koskee?
no kyl siel mailis oli se 85% tyhjaa tilaa siihen asti, kunnes se (otsikosta paatellen) viimeinen kuvasi tuli. katsos kun niita kuvia voi/kannattaa pienentaa, ennen kuin lahettaa ne, jotta varmasti tulee perille. mutta ihan sama.. tuo sun omegan raakileesi kiinnostaa mua yhta paljon kuin kilo paskaa!
joo, mul on sieraimet tukossa, kun tollanen heinahattulande tulee tanne aukomaan paataan ja brassailemaan, kun on saanut oikein kunnon ahtimen asennettua 20 vuotta vanhaan romukasaansa..
mutta nyt kun olet laittanut oman topickisi pystyyn, niin voit kukkoilla siella minun puolesta niin paljon kuin haluat, eika tarvitse tulla muiden topickeihin kertomaan omastaa..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2005-02-20 02:46 ]</font>