AtB kirjoitti:Miksi saikulla ollessa tulee tehtyä kaikki mahdolliset kotitytöt ja muut mitkä on olleet tekemättä jo pari viikkoa? Normaalisti kun niitä töiden jälkeen pitäisi tehdä ei tekemisestä tule mitään mut tänään oon saanut aikaan enemmän kuin viikossa
AtB kirjoitti:Miksi saikulla ollessa tulee tehtyä kaikki mahdolliset kotitytöt ja muut mitkä on olleet tekemättä jo pari viikkoa? Normaalisti kun niitä töiden jälkeen pitäisi tehdä ei tekemisestä tule mitään mut tänään oon saanut aikaan enemmän kuin viikossa
Mitä on kotitytöt?
Kyllä määkin voisin saikulla muutamat kotitytöt duunata
Mitä on kotitytöt?
Kyllä määkin voisin saikulla muutamat kotitytöt duunata
Ei hemmetti, mä oon ollut sekasin kun oon ton kirjottanu
Onneks ei oo ylimääräisiä tyttöjä kotona.. Tosin ei täällä muutakaan ylimääräistä oo
hae213 kirjoitti:Jos sormeen tai kämmeneen tulee rakko ja nahka lähtee siististi irti, niin mistä iho tietää kasvaa takaisin samaksi sormenjäljeksi?
Jos nahka lähtee kokonaan irti niin ei se enää samanlaiseksi kasva. Jos sen sijaan vain ihon uloin kerros lähtee niin sormenjälki palaa ennalleen. Sormenjäljet on helppo uusia vaikkapa auton tupakansytyttimellä...