Samoin vois laittaa myös bannauksista ja viestin poistamisista syitä esille. Ihmetyttää kovasti taas esim. eräässä penkitys-topicissa ilmennyt moderointi.Wannabecalibra kirjoitti:Hei jätkät, bannatkaa jo ittenne![]()
Moderoinnista sen verran, että voisko kuitenkin jokainen laittaa lukotuksen perään perustelut? Monta kertaa tullu hämmästeltyä ihan asiallisiakin topikkeja niin, että on vain lukotettu "ilman syytä", asiakkaiden on vaikea saada palautetta jos palveluntarjoajat ei anna sitä
Kommentti moderoinnista
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
-
Tomppa/Beeascona
- 'Kadett'

Etkä ole ainut joka asiaa ihmettelee...
Nähtävästi perustelut on yv:ssä kun sähköpostiin oli ilmoitus tipahtanut,mutta mitäs vittua se siellä auttaa kun ei sitä pääse lukemaan...

WTF!!!Sinulla on porttikielto tähän foorumiin
Ole hyvä ja ota yhteyttä webmasteriin tai ylläpitoon jos haluat lisätietoja
Nähtävästi perustelut on yv:ssä kun sähköpostiin oli ilmoitus tipahtanut,mutta mitäs vittua se siellä auttaa kun ei sitä pääse lukemaan...
-
Tomppa/Beeascona
- 'Kadett'

Eli moderaattorit saa täällä muille vittuilla ja kukaan ei saa asiasta asiallisesti huomauttaa ilman että lähtee käyttäjätunnus alta ja viestit poistetaan?
Pohjustusta asialle voi hakea vaikka tuolta -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15 ,mielestäni moderaattorilla pitäisi olla hivenen tasokkaammat jutut kuin vaikka esim. minulla.
Tähän penkitys topicin -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 70&start=0 poistettuun viestiin sen verran että se meni suunnílleen näin ->

Pohjustusta asialle voi hakea vaikka tuolta -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15 ,mielestäni moderaattorilla pitäisi olla hivenen tasokkaammat jutut kuin vaikka esim. minulla.
Tähän penkitys topicin -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 70&start=0 poistettuun viestiin sen verran että se meni suunnílleen näin ->
Jos kyseinen yhtälö johtaa viestien poistoon ja käyttäjätunnuksen lukitukseen niin jotain hämärää asiassa on.Beeascona kirjoitti:Melko tasokasta juttua ylläpidon suusta...Ville kirjoitti:Noh, eipä tuossa ole ajateltukaan säätää varsinaisesti mitään vanhaa opelin jakajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Tomppa/Beeascona
- 'Kadett'

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Toisen asiallinen perustelu voi olla toisen vittuilu.
Teksti ei aina kerro koko kuvaa mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Varsinkin kun vastaukset tulevat suoraan.
Noihin voi tietty vaikuttaa hymiöillä kuvaamassa tunnetilaa, mutta kannattaa muistaa, että esimerkiksi silmien pyörittely tulkitaan useassa yhteydessä helposti loukkaukseksi vaikka kirjoittaja ei välttämättä ole niin tarkoittanut.
(Oletko tyhmä
) <- Esimerkki 
EDIT:
Toki, jos joku valvojista alkaa vittuilemaan päin näköä. Ei sekään ole suotavaa, mutta kannattaa muistaa, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Teksti ei aina kerro koko kuvaa mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Varsinkin kun vastaukset tulevat suoraan.
Noihin voi tietty vaikuttaa hymiöillä kuvaamassa tunnetilaa, mutta kannattaa muistaa, että esimerkiksi silmien pyörittely tulkitaan useassa yhteydessä helposti loukkaukseksi vaikka kirjoittaja ei välttämättä ole niin tarkoittanut.
(Oletko tyhmä
EDIT:
Toki, jos joku valvojista alkaa vittuilemaan päin näköä. Ei sekään ole suotavaa, mutta kannattaa muistaa, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
No kyllä tossa linkissä kaikilla on selvästi tasokkaammat jutut kun sullaTomppa/Beeascona kirjoitti:Pohjustusta asialle voi hakea vaikka tuolta -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15 ,mielestäni moderaattorilla pitäisi olla hivenen tasokkaammat jutut kuin vaikka esim. minulla.
Herra ite alottaa uhoomisen kommentilla "tuuninki puolen silmille hyppimisistä"...
Mitäpä luulet mikä olisi vastaanotto 60&70 clubin puolella jos sinne ilmestys joku räkänokka huutelee että millä vanhoilla paskoilla papat ajelee
Ja miten voisi asiallisemmin ja tasokkaammin oikaista teikäläiselle kuin ATA teki, että tämä ei ole mikään "tuunari"kerho?!?
Tämä on jopa mielestäni suvaitsevampi kerho kuin 60&70club,siellä kun on sinun kaltaisia joitten mielestä vaan vanhat ooppelit on autoja ja muut paskoja.
Sit käydään vähän "tuuninki"puolella uhoomassa ja mennään "omalle" foorumille naureskelemaan,se on sitä kypsää touhua
Johnny, la gente esta muy loca.
Meinasin putoo tuolilta kun taas luin tätä topicia, päivän parhaat naurut. Kiitos
Mitäs sitä kukaan totuudesta suuttumaan
Kyllä tää on just "tuuninki puoli" ja toi 60&70club on se "pussihousu" paikka. Eikä siinä mitään pahaa, molemmat täydentää toisiaan.
Eipä niistä erossakaan osaa olla..
Hieman lisää huuomoria peliin, toiset täällä on ihan liian tosikkoja ja ottaa heti asioista itseensä
Johnny kirjoitti: Mitäpä luulet mikä olisi vastaanotto 60&70 clubin puolella jos sinne ilmestys joku räkänokka huutelee että millä vanhoilla paskoilla papat ajelee
Mitäs sitä kukaan totuudesta suuttumaan
Ai EI vaiJohnny kirjoitti: Ja miten voisi asiallisemmin ja tasokkaammin oikaista teikäläiselle kuin ATA teki, että tämä ei ole mikään "tuunari"kerho?!?
Tämä on olkoon jokaisen oma mielipide ja sitä kunnioitettakoon, mutta toisenlaisiakin mielipiteitä on ja hyvä niin. Itselläni on ollut Opeleita 60-lukulaisesta 90-lukulaiseen ja mun mielestä ne on yhtä paskoja kaikkiJohnny kirjoitti:Tämä on jopa mielestäni suvaitsevampi kerho kuin 60&70club,siellä kun on sinun kaltaisia joitten mielestä vaan vanhat ooppelit on autoja ja muut paskoja.
Olen huomallut että aika moni täällä kirjoittelee molemmilla foorumeilla, mutta suuremmin en ole havainnut kummallakaan foorumilla "toisen" puolen mollausta. Tai sitten olen vaan niin puusilmä etten ole huomannut.Johnny kirjoitti:Sit käydään vähän "tuuninki"puolella uhoomassa ja mennään "omalle" foorumille naureskelemaan,se on sitä kypsää touhua
Hieman lisää huuomoria peliin, toiset täällä on ihan liian tosikkoja ja ottaa heti asioista itseensä
Nyt näkisin että olet asian ytimessä toveri,ainakin osittain.
Lueppas joskus vanhojen puolen offtopic osiota,aika-ajoin siellä kyllä on topicceja missä nauretaan tän puolen meininkille.Eikä siinä mitään,kyllä niitä tapauksia tänne mahtuu.
Monta topikkia löydät täältä missä naureskellaan vanhoille?Sehän johtuu kylläkin siitä että eipä ole mitään syytä naureskella.
Ja mitä tulee mielipiteeseen niin sitähän juuri edellä ajoinkin takaa.Mun mielestä kaikki polttomoottori härpättimet on samanlaisia,merkkiin tai väriin katsomatta.Toisin kuin joillan ryppyotsaisimmilla joilla on vain yksi ainut oikea.
Ja,kuten ylläkin ajoin takaa,olen samaa mieltä kanssasi huumorista ja tosikoista.
Minusta on melko tosikkomaista ottaa itteensä jos ekaks huutelee jostain tuninkipuolesta ja kun joku asiallisesti huomauttaa niin kehotella kattelee peiliin yms.Eikö sinustakin?
Lueppas joskus vanhojen puolen offtopic osiota,aika-ajoin siellä kyllä on topicceja missä nauretaan tän puolen meininkille.Eikä siinä mitään,kyllä niitä tapauksia tänne mahtuu.
Monta topikkia löydät täältä missä naureskellaan vanhoille?Sehän johtuu kylläkin siitä että eipä ole mitään syytä naureskella.
Ja mitä tulee mielipiteeseen niin sitähän juuri edellä ajoinkin takaa.Mun mielestä kaikki polttomoottori härpättimet on samanlaisia,merkkiin tai väriin katsomatta.Toisin kuin joillan ryppyotsaisimmilla joilla on vain yksi ainut oikea.
Ja,kuten ylläkin ajoin takaa,olen samaa mieltä kanssasi huumorista ja tosikoista.
Minusta on melko tosikkomaista ottaa itteensä jos ekaks huutelee jostain tuninkipuolesta ja kun joku asiallisesti huomauttaa niin kehotella kattelee peiliin yms.Eikö sinustakin?
Johnny, la gente esta muy loca.
Juu-u.
Ensinnäkin käyttäjätunnukseni lukkoon laiton ja minun mielipiteet mistäkin kerhosta ei liity millään tavalla yhteen vaan koko homma kiteytyy tuohon lauseeseen joka on tällä sivulla jo lainattuna
->
Itse olisin voinut jo antaa asian olla ja keskittyä vaikka kuviokellunnan katsomiseen tv:stä,mutta ->
Ensinnäkin käyttäjätunnukseni lukkoon laiton ja minun mielipiteet mistäkin kerhosta ei liity millään tavalla yhteen vaan koko homma kiteytyy tuohon lauseeseen joka on tällä sivulla jo lainattuna
->
Ja kuten jo aiemmin kirjoitin niin mielestäni tässä ei ole mitään mikä johtaisi viestin poistoon tai käyttäjätunnuksen lukkoon laittamiseen.Beeascona kirjoitti:Melko tasokasta juttua ylläpidon suusta...Ville kirjoitti:Noh, eipä tuossa ole ajateltukaan säätää varsinaisesti mitään vanhaa opelin jakajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Itse olisin voinut jo antaa asian olla ja keskittyä vaikka kuviokellunnan katsomiseen tv:stä,mutta ->
Koska juttu nyt tuntuu häiritsevän niin monia ja itsekkään en ole saanut vastausta tähän asiaan niin mikä mahtaa olla syynä käyttäjätunnukseni lukkoon laitolle?Ville kirjoitti:Lurttinen ja ATA hoitaa täällä foorumilla bannaamisen, ja jos sinä olisit sen verran älykäs, että lukisit kerhon foorumin säännöt niin saattaisitpa tietää miksi sinut oli bannattu...
OCF foorumin säännöt sanovat kirjoitti:mikäli et voi vastata viestiin ilman solvaamatta vastapuolta henkistä, varallisuutta tai sosiaalista asemaa. Jätä viesti kirjoittamatta.
Ville kirjoitti:jos sinä olisit sen verran älykäs, että lukisit kerhon foorumin säännöt niin saattaisitpa tietää miksi sinut oli bannattu...
Nyt on kyllä helppo yhtyä Johnnyn kirjoitukseen
Nimenomaan asian ydin oli se, että ei tätä pidä niin vakavasti ottaa, huumorilla ne isotkin ongelmat selviää.
Naureskelua toiselle foorumille olen kyllä huomannut, molemmin puolin, mutta mielestäni suoranaista mollaammista ja v**ttuilua en niinkään. Kyllähän tällaiseen autoharrastukseen kuuluu sellainen toisille merkeille ja kuppikunnille herjan heitto. Aina on vitsit ja herjat lennelleet pussihousupöpilistien/tuuninkimiesten/rallihörhöjen/jenkkiautopitkätukkien yms. kesken, mutta sellaista sen pitääkin olla. Samassa veneessa tässä kuitenkin lopunperin istutaan ja kun esim. valtiovalta taas seuraavan kerran vaikeuttaa harrastajan elämää, niin ei sitä enää merkkirajoja muisteta kun samoilla barrikaadeilla seistään.
Sehän on harrastuksen suola, että toinen tykkää äidistä ja toinen isästä
Naureskelua toiselle foorumille olen kyllä huomannut, molemmin puolin, mutta mielestäni suoranaista mollaammista ja v**ttuilua en niinkään. Kyllähän tällaiseen autoharrastukseen kuuluu sellainen toisille merkeille ja kuppikunnille herjan heitto. Aina on vitsit ja herjat lennelleet pussihousupöpilistien/tuuninkimiesten/rallihörhöjen/jenkkiautopitkätukkien yms. kesken, mutta sellaista sen pitääkin olla. Samassa veneessa tässä kuitenkin lopunperin istutaan ja kun esim. valtiovalta taas seuraavan kerran vaikeuttaa harrastajan elämää, niin ei sitä enää merkkirajoja muisteta kun samoilla barrikaadeilla seistään.
Sehän on harrastuksen suola, että toinen tykkää äidistä ja toinen isästä
Taitaa "Beeasconalla" olla jokin kumma tarve vittuilla kerhon puuhahenkilöille.
Tässä yks esimerkki: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... sc&start=0 -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ighlight=0
Tässä yks esimerkki: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... sc&start=0 -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ighlight=0
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
ÖÖ.. Maalta kun olen, niin en ymmärtänyt mitenkä "Beeascona" vittuili?Jarno kirjoitti:Taitaa "Beeasconalla" olla jokin kumma tarve vittuilla kerhon puuhahenkilöille.
Edit: Vai onko niin, että kun puuhahenkilö vittuilee jotain, niin siihen ei saa vastata, koska tavis käyttäjän vittuilu on isompi rikos kuin puuhapeten vittuilu?Jarno kirjoitti:Tämäpä keskusteluketju on aloitettu aikaisemmin kuin linkittämäsi minkä otsikko kaiken lisäksi on todella surkea.Beeascona kirjoitti:--->Onhan tästä jo koitettu juttua herätellä...
HERÄTKÄÄ IDIOOTIT