Tiittanen on boikotissa tästä päivästä eteenpäin. Oli pakon sanelema juttu käydä siellä kun tuplaputkistosta toinen meni poikki ja toinen lähes puhkiruosteessa.
Tiesin tilanteen ja olin jo hankkinu molemmat välipöntöt. Eli en ehtiny niitä itse asentamaan vaan aattelin luottaa "ammattimieheen".
No kaveri poltti putket katalysaatorien liitoksen vierestä poikki ja sanoi että kartioliitos on niin ruosteessa ettei sitä voi käyttää. No kysyin että eikö se sitte pidä vaihtaa, niin kaveri alkoi vittuilemaan että mun pitää ottaa mitat ja lähteä teettämään ko kartiokappaletta jonnekin pajalle!? Ja mä kysyin että eikö tämä ole just sellanen paja. Sain kuulla 5min vittuilua ja totesin että no eikö putkea voi hitasta suoraan siihen jatkoksi. Johon taas vittuilua ja uhkailua että jos hän tekee niin ni tulen kuitenkin takaisin valittamaan.
Totesin että no olis varmaan kannattanu kertoa toi ennen ennekuin katkoo putket. Ja totesin että laita ne puteket ny siihen jatkotksi HITSAAMALLA kun ei ole aikaa ja paikaa tehdä itse.
No kaveri teki kahden välipöntön asennusta tunti 15 min josta työaikaa oli 20 min. Siis Tiittanen vaan hävisi jonnekin sanomatta mitään 45minuutiksi!?
Lasku oli 70€ johon totesin että eikai hän ole tosissaan. "Niin siinä kuitissa lukee" - oli vastaus.
Kysyin että maksaisko hän itse tuosta hommasta 420mk!! Kaveri ei sanonu mitään - enkä minä kiittänyt!
Eli koko hommaan meni jonotuksineen 2h 45 min.
Ja ammattimiehen "työn jälki" sen sauman osalta on kaikkea muuta kuin siisti! Pelkään vaan että joudun oikeasti menee sinne valittamaan jos sauma pettää.
Että tällanen kokemus arvostetusta käsityöstä...