ylikokokapseli ?
Niin ylikokokapseleitten ideahan on se että saadaan halvalla "isommat vanteet".
En muista saiko noita enää 13" vanteille, mutta 14-16" vanteille sai ja jos on köyhällä opiskelijalla ollu varaa ostaa vaikka hieno Omega mutta vain ruosteisilla 14" peltivanteilla niin auttaahan noi kapselit jonkun verran kun näyttää siltä kuin olis 16" vanteet verrattuna kaverin Mantan 15" vanteisiin
Itse en ole löytänyt vielä sellaisia kapseleita joista olen haaveillut, niin simppeliä kuin vain saa eli ns. fullmoon kapseleita ei näy missään?!?
Niihin vain ois mukava vetää mattamusta maali ensin päälle, sen jälkeen taiteilla teipin kanssa ja maalata "pinnat" niinkuin hienoimmissa jenkkiautoissa joskus oli... Ja fullmoon malli just siks että peittää ne ruosteiset/paskaset peltivanteet
En muista saiko noita enää 13" vanteille, mutta 14-16" vanteille sai ja jos on köyhällä opiskelijalla ollu varaa ostaa vaikka hieno Omega mutta vain ruosteisilla 14" peltivanteilla niin auttaahan noi kapselit jonkun verran kun näyttää siltä kuin olis 16" vanteet verrattuna kaverin Mantan 15" vanteisiin
Itse en ole löytänyt vielä sellaisia kapseleita joista olen haaveillut, niin simppeliä kuin vain saa eli ns. fullmoon kapseleita ei näy missään?!?
Niihin vain ois mukava vetää mattamusta maali ensin päälle, sen jälkeen taiteilla teipin kanssa ja maalata "pinnat" niinkuin hienoimmissa jenkkiautoissa joskus oli... Ja fullmoon malli just siks että peittää ne ruosteiset/paskaset peltivanteet
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

liteFun kirjoitti:Niin ylikokokapseleitten ideahan on se että saadaan halvalla "isommat vanteet".
näytää olevan muutenki aika heikoo noiden "ylikokokapseleiden" saatavuus täällä suomessa.
On 8V GSi:täkin, mutta se on silti eri malli kuin GT. GT:ssä ja GSi:ssä on joitain vastaavia osia kuten sporttipenkit ym. mutta on niissä erojakin. Eli eiköhän se auto ole ihan GT. Niissäkin kun on ihan kohtuullisen hyvin sporttivarusteita. Sama 115 hv / 85 kW C20NE niissä kuitenkin on pellin alla molemmissa jos on 2.0 8V OHC-koneella ja vähäpäästöinen.DaW kirjoitti:onkohan muuten 8v F astraa Gsi versiona? ku tossa omassa on kyl mielestäni gsi osii ihan mukavasti vai onkohan toi vaan Gt? onko teho eroja niissä?
Hyvän näköistä tarvikepölykapselia en ole vielä tähän ikään mennessä nähnyt, jotkut alkuperäiset pölykapselit ovat ihan siistejäkin. Mutta nämä kromi/spinneri/ylikokokapselit ei ole niitä...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
niin ne kumit maksaa myös.. millään paskoilla en ikinä oo ajellut joten mieluusti uudehkot täytyy olla joten kyl sitä rahaa sit poltettuu yksii renkaisiin sais... vesiliirros oon kerran ollu paskoilla renkailla ja auto 1x katon kautta ympäri joten nyt on aina hyvät renkaat alla..._Ari.I_ kirjoitti:johan tuolt 100€ saa vanteet. ja vaikka jossain amiksella käy laitattaa kumit päälle.
näyttää ja näyttääDaW kirjoitti: saman laisilta noi pelti vanteet näyttää kuin muissakin? ehkä josain vm80 luvun alkuperäsis peltivanteis oli pullistumii
nimenomaan -90 jälkeen tehtyjen etuvetojen mustat peltivanteet on kranttuja tarvike pöläreiden sopivuuden kanssa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ipa kirjoitti:näyttää ja näyttääDaW kirjoitti: saman laisilta noi pelti vanteet näyttää kuin muissakin? ehkä josain vm80 luvun alkuperäsis peltivanteis oli pullistumii
nimenomaan -90 jälkeen tehtyjen etuvetojen mustat peltivanteet on kranttuja tarvike pöläreiden sopivuuden kanssa.
tarvikkeet siinä nytkin on eikä siin oo opelin alkuperäsii vanteita.
tuossa tuli kokeiltuu vielä 3 muutakin sarjaa jotka pihan muissa autoissa on kiinni ja hyvin ne sinne meni ihan ku muihinkin autoihin.
toden peräsyydestä en tiedä tuollel sinun väitöksellesi? mutta saitpa sä mut ainaski kokeileen kapseleita