Onko kukaan testannu U480 CAN OBD2 testeriä?
Riippuu ohjelmasta. OP-COM on ainoa millä sain livedataa näkyviin ja tuokin demo versio hävittää yhteyttä ecuun vähän väliä.veh kirjoitti:Opel Tech2, vielä ei kukaan tainnut vastata sen ominaisuuksista: saahan vikakoodit nollattua?
Näyttääkö se myös anturidatan livenä ja voiko anturidataa tallentaa ajon aikana?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Nyt on kokeiltu Tech-2sta ja Op-Com:ia Vivaroon, mutta kumpikaan ei vielä pelaa. Tech-2 ei saanut ollenkaan yhteyksiä. Op-Com saa yhteyden, ja kirjailee boksin numerot + softa versiot näkyviin, mutta siihen se sitte jääkin. Kaikki nappulat (koodien luku yms) ovat harmaina, vaikka kuinka kauan oottelee.
Onko kukaan koittanut Op-Comia Vivarossa (-03, 1.9DTi) ja saanut toimimaan?
Vinkkejä?
Onko kukaan koittanut Op-Comia Vivarossa (-03, 1.9DTi) ja saanut toimimaan?
Vinkkejä?
Re: Onko kukaan testannu U480 CAN OBD2 testeriä?
Voisiko joku listata kaikki ominaisuudet tuosta tech2 adapterista (Sixtecistä löytyvä) ja siinä toimivista ohjelmista? Mitä livedataa? Pystyykö ohjelmoimaan, kuten alkuperäisellä tech2 ohjelmointi työkalulla, mitä merkkihuolto käyttää? Voiko ajoneston koodata sillä uudelleen?
Itellä on ELM 327 ja autona astra 2.0 dtl -99. Vikakoodit saa luettua scanmaster elm demolla.. Ja muilla ilmaissoftilla saa nollattua.. Live dataa näyttää lähes kaikki ilmaissoftat; ilmamäärä, ahtopaine, sisääntulevan ilman lämpötila, laskennallinen kuormitus prosentti, kaasun asento prosentteina, nopeus ja kierrosluku ainakin pelittää tuolla elmillä. Muihin yksiköihin kuin ecuun en pääse kiinni.
Itellä on ELM 327 ja autona astra 2.0 dtl -99. Vikakoodit saa luettua scanmaster elm demolla.. Ja muilla ilmaissoftilla saa nollattua.. Live dataa näyttää lähes kaikki ilmaissoftat; ilmamäärä, ahtopaine, sisääntulevan ilman lämpötila, laskennallinen kuormitus prosentti, kaasun asento prosentteina, nopeus ja kierrosluku ainakin pelittää tuolla elmillä. Muihin yksiköihin kuin ecuun en pääse kiinni.
Sixtekin adapteri, ohjelmat Tech-2 ja op-com, kummallakaan ei saa yhteyttä autoon, ei sen enempää omaan `99 diisseli-Astraan kun yhteen
´03 bensa-Omegaan. Kahella eri läppärillä sekä XP:llä että Vistalla ja com1 portti käytössä WTF
ohjelmat käynnistyy mut autoihin ne ei saa kontaktia. Oonko vaan tyhmä vai missä vika? 
´03 bensa-Omegaan. Kahella eri läppärillä sekä XP:llä että Vistalla ja com1 portti käytössä WTF
siis pitää olla ohjelmassa ja tietokoneessa com 1 paikassa palikka. Ei riitä pelkkä ohjelmasta klikkaus com1.
Tätä epäilisin sinulle viaksi.
Tätä epäilisin sinulle viaksi.
Opel kadett C useita eri tekniikoilla 1,2-1,9 turbo
Sama ongelma minulla tuon Sixtekin Tech2 USB adapterin kanssa. Loin läppäriin virtuaalisen com1:n mutta kommunikointi auton kanssa ei onnistu millään ohjelmalla. Onko usb porteillakin joku numerointi missä paikassa adapteri pitää olla?
nimenomaan läppäriltä luotu Com1-portti ja adapterin läppäri asetuksista tunnistaa.
Mulla saa yhteyden astraan tuolla sixtekin opel tech2:lla sekä vanhemmalla compaqin läppärillä. Uudehkolla HP:n läppärillä ei saa yhteyttä vaikka oikein asennettu (com1). wtf?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Onko kukaan testannut opeltech2:ta Zafira 1.8 vm-99? Itselläni tuollainen mutta ei ota yhteyttä autoon = sama onko auton virrat päällä/auto käynnissä tai virrat pois-ei saa yhteyttä mihinkään. Google ollut kovassa käytössä ja eri keskusteluita luettu/monenlaista kokeiltu mutta ei ole auttanut. Laite on tuolta tuo opeltech2 http://sixtek.fi/koodiesitt.php ja ohjelmina olen kokeillut mukana tullutta opeltech:kiä sekä op-comia.
Sulla varmaan sama kone kuin mulla astrassa (X18XE1). Mulla saa toisella läppärillä yhteyden ja toisella ei.Nikkolo kirjoitti:Onko kukaan testannut opeltech2:ta Zafira 1.8 vm-99? Itselläni tuollainen mutta ei ota yhteyttä autoon = sama onko auton virrat päällä/auto käynnissä tai virrat pois-ei saa yhteyttä mihinkään. Google ollut kovassa käytössä ja eri keskusteluita luettu/monenlaista kokeiltu mutta ei ole auttanut. Laite on tuolta tuo opeltech2 http://sixtek.fi/koodiesitt.php ja ohjelmina olen kokeillut mukana tullutta opeltech:kiä sekä op-comia.
Kyllä sama kone on. Minä en ole saanut hp:n läppäriin asennettua tech2 ollenkaan kun ei ota siinä ohjaimen asennus onnistuakseen.. Pitäiskö tuossa tech2 mötikässä palaa tuo vihreä ledi kun se on kiinni autossa ja virrat päällä, tuossa mulla ei pala ja kun yrittää lukea jotain ohj.laitetta niin silloin se ledi vilkkuu harvakseen???Sulla varmaan sama kone kuin mulla astrassa (X18XE1). Mulla saa toisella läppärillä yhteyden ja toisella ei.
- Astrax Sport
- 'Senator'

Onko kukaan saanut toimimaan vistalla? Itsellä on HP-läppäri ja vista mutta kaikki ohjelmat valittaa ettei löydä com1 vaikka olen laittanut virtuaalisen com adapterin com1:een(myös ohjelmista)???
Vagcomilla portti toimii jos valitsee usb-portin...
Ehkä pitää laittaa tohon vanhaan IBM:n win2000 ja kokeilla sillä, ehkäpä hp:ssä jotain omituista porttien kanssa?
EDIT: Nyt lähti toimimaan HP:lla! Latasin uudelleen cd:ltä ajurit...epävakaata mutta yhteys on
Vagcomilla portti toimii jos valitsee usb-portin...
Ehkä pitää laittaa tohon vanhaan IBM:n win2000 ja kokeilla sillä, ehkäpä hp:ssä jotain omituista porttien kanssa?
EDIT: Nyt lähti toimimaan HP:lla! Latasin uudelleen cd:ltä ajurit...epävakaata mutta yhteys on
*Astra H Sedan -08*