Juu ja esim.Camaro onkin jo kilpa-auto.Näin muistan erään vanhemman herran maininneen,kun moisella joskus ajoin...Omenalimu kirjoitti:No niin mullakin on sitten urheiluauto![]()
Urheiluauto katolleen, Calibra
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
nuorukainen menetti Brinkhallintiellä reippaassa vauhdissa autonsa hallinnanMakeTku kirjoitti:Ei tuossa jutussa mainittu sanallakaan mistään ylinopeudesta, joten kyseessä on foorumipoliisien omia spekulaatioita.JonneL kirjoitti:Voi moro et jaksaa aina huvittaa nämä moralisoijat, itse ollaan niin enkeleitä eikä ikinä ajeta ylinopeutta!Huoh, prkl miks pitää kaahata yli omien taitojen YLEISELLÄ tiellä , menis radalle jos tekee mieli vetää tuhattajasataana yli omien rajojen, tossaki hommas vaarannetaa sivullisten ku omaki henki.
On se sit kiva olla pyörätuolis ja miettiä miks tuli kaahattua.
Onneks ei tullu nyt henkilövahinkoja.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
itse olen vetänyt samaisella tiellä yhden auton katolleen muutaman voltin kautta lehmäaitaukseen.. ja tää oli kesällä.. on tosiaan melkoista mutkaa tuolla tiellä ja mikä mielenkiintoisinta tuntuu jokanen kurvi viettävän väärään suuntaan.. meillä siis on mökki kakskerrassa ja on erittäin tuttu tie 20v ajalta ja on ns. kyseisen tien kokeneellekkin käyttäjälle melko haasteellinen pätkä.