B Veccu.. parit sisusta kuvat..
juu niin kaipaa mutta leveimmät oli 4x100 jaolla.J.HULKKO kirjoitti:kyllä noi vanteet näyttäis kaipaavan reilusti HUULTA enemmän... mut ihan näppärät on..
10x17 keskinit olis ollut muuten hyvä mutta ei kiinnosta alkaa levittämään tota kun ET ei ole sinnepäinkään..
RH:n ZW1 4x100 jaolla houkuttais kun ET on sitten vapaasti valittavissa mutta ei niitä hirveästi missää ole.. joten kyl nuo tuossa käyttökinnerissä menee.
Vectra B2 caravan
Hyvännäköiset vanteet. Kyllähän noita zw1:siä saa sakemannoista suht edullisesti. Meinasin jo tilata yhdet 4x100 jaolla, pelkästään kehien takia kun olisin saanut melko edullisesti.
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
- Markus Ruhl
- 'Senator'

täytyypi yrittää käydä tänään tai huomenna ottamassa parempia kuvia. kaaria tarvis hieman mankeloida myös.. laskin tuon nyt sillain että tolppiin jäi 1cm säätövaraa alaspäin. raapii kurvissa kiinni takaa aika ikävästi. konepellinjatketta pitäis myös alkaa väsäämään ensi viikolla ja saattaa auto muuttua 2 väriseksi siinä samalla..
Vectra B2 caravan
Mä en kyllä ymmärrä
Miten sä rasmus aina teet tän? En muista yhtään ainoata projektia/autoa mitä sulla olis ollu ja en olis niistä tykänny 
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
BMW e46 330d ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
niin.. en mä tiedä.. jotain pientä ja yksinkertaista voi monesti olla paljon siistimpää kuin kauheasti vaivaa ja lasikuitua.. jne.repa kirjoitti:Mä en kyllä ymmärräMiten sä rasmus aina teet tän? En muista yhtään ainoata projektia/autoa mitä sulla olis ollu ja en olis niistä tykänny
pidän vaan yksinkertaisuudesta.. ja sitähän tuo on ja ennenkaikkea melko pienellä budjetilla..
valot (etu ja taka) ~300e
helmasarja (etu,sivu,taka ja aurinkolippa) kuituisena ~200e nämä nyt on muoviset ja riegerin valmistamat mut ne oli jo autossa hinta ~1000e jokainen miettiköön tilaako puolasta ja hiukan sovittaa vai rigeriltä muoviset ja silti sovittaa..
alusta KW variante1 riippuen mistä tilaa 700-1000e
vanteet kumeineen ~1000e riippuen mistä tilaa.
kalvot joko itse laittamalla kalvon hinnalla ~60e tai liikkeessä 350e
+ tietysti maalaus työs helmoille jne. yleensä hoituu jonkun tutunkautta aseveli hintaan.
sanotaan karkeasti että 2000-2800e budjetilla pärjää erittäin hyvin kuhan miettii mistä tilaa.
1000-1600e jos löytää sopivia osia käytettynä.
Vectra B2 caravan