Koneen tehot

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Mulla on muistikuva että joku noista mun käsien läpi menneistä 3.6 litraisista kiuluista olisi ollut NEI ja ihan normi C30NE kanteen ja lohkoon perustunut. Puupää voi kyllä pettää tuon mallimerkinnän osalta mutta en ole nähnyt kuin noita isoventtiilikansisia ja kuitenkin jokunen niitä on ollut.

Eli vahva veikkaus jota melkein tiedoksi väittäisin, on että tehoerot perustuu pieniin eroavaisuuksiin moottorinohjauksessa mutta moottorin mekaaniset osat ovat samoja.
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

motorsport kirjoitti:Mulla on muistikuva että joku noista mun käsien läpi menneistä 3.6 litraisista kiuluista olisi ollut NEI ja ihan normi C30NE kanteen ja lohkoon perustunut. Puupää voi kyllä pettää tuon mallimerkinnän osalta mutta en ole nähnyt kuin noita isoventtiilikansisia ja kuitenkin jokunen niitä on ollut.

Eli vahva veikkaus jota melkein tiedoksi väittäisin, on että tehoerot perustuu pieniin eroavaisuuksiin moottorinohjauksessa mutta moottorin mekaaniset osat ovat samoja.
C30NEI:hän ei siis perustu tuohon isoventtiiliseen mut sit sitä en tiedä onko muutoksessa myös kansi vaihdettu vai LE kantta käytetty.. Lohkohan noissa muistaakseni oli sama..
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
JarnoOva
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JarnoOva »

MantaGsi kirjoitti:
Timo.S kirjoitti:Jokos sulta löytyy tuommoinen C36GET tekniikka?
Niitä kun ei taida alle 15000€ saada.
On kyllä.

Taitaa olla varastossa seuraavat 20 vuotta, kun ei sitä saa tohon normi-omegaan laitettua.
Nyt tais kyllä Tuuna pojalta päästä pieni valkoinen valhe :lol:
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

.jpg?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Vastaa Viestiin