Manta vai Ascona??
Omasta mielestäni peltityöt ei ole pahoja itseasiassa jopa tykkään tehdä niitä ja niistä maksetaankin hyvin.
Kaikista mukavin on alkaa tekemään sellaista projektia mitä kukaan ei ole vielä hitsannut eli peltiä voi laittaa terveen jatkoksi, kun valitettavan usein nämä valmiiksi hitsatut autot on hitsattu päällekäispaikkoja käyttäen ja tuppaavat olemaan semmoisia omaviritys tilkkutäkkejä.
Jos myynnissä olevaan autoon on tehty kunnon peltityöt, niin myyjällä on luultavasti näyttää dokumenttia siitä, eikä vaan sano, että joo on hitsattu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: OKCC on 2003-05-13 17:37 ]</font>
Kaikista mukavin on alkaa tekemään sellaista projektia mitä kukaan ei ole vielä hitsannut eli peltiä voi laittaa terveen jatkoksi, kun valitettavan usein nämä valmiiksi hitsatut autot on hitsattu päällekäispaikkoja käyttäen ja tuppaavat olemaan semmoisia omaviritys tilkkutäkkejä.
Jos myynnissä olevaan autoon on tehty kunnon peltityöt, niin myyjällä on luultavasti näyttää dokumenttia siitä, eikä vaan sano, että joo on hitsattu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: OKCC on 2003-05-13 17:37 ]</font>
Ite ollaa noi paikat hitsailtu, sä et siis oo ite hitsannu noit kohtii?On 2003-05-13 09:21, Amppa wrote:
Jos ottaisin omastani kuvat kyseisistä paikoista niin ois aika identtiset. Liekkö ollu sama junnu tekemässäToiselta puolelta oli vaan unohtunu turvavöiden alapään kierteet, ku rupesin vöitä laittamaan, niin piti hitsata lattaa ja mutteria kaveriksi. On muuten aika kivan vihree
kaverin välikoppakin ollu aikanaan, mutta arvaa onko enää.
Mulle ei tuu takaturvavöitä..
Joo toi mun auto on ollu joskus vihree...entinen omistaja maalannu keltaseks, mutta ku on joutunu tehä kaikennäköstä tolle ja se entinenki maalipinta oli vähän niin ja näin...ni maalataa uusiks...mut samalla värillä.
Ottaisin itse Mantan. Mietin samaa asiaa 5 vuotta sitten itsekin ja ostin Mantan enkä kadu yhtään. Se on totta että hinta on aivan eri kuin vastaavalla Asconalla. Erityisi´ä vikoja ei itselläni ole ollut normaaleja kulumisvikoja lukuunottamatta.Boschin Le-Jetronicin ruiskukin on toiminut jo 100tkm moitteetta. Hyvä Manta ei lähde alle 5000 tuhannen euron sen huomasin itse kierrellessäni aikanaan.
PS. Edelleen Mantalla ajellaan.
PS. Edelleen Mantalla ajellaan.