Tummennus kalvoja lyhtyihin?
Re: Tummennus kalvoja lyhtyihin?
Khyll valot tummiks. toi puskin on aika avaruusmuotoinen 
Opel Astra F C18NZ -92
vois ottaa 2 noita 50x60 paloja saman tien ja vetää taka valot kans. ainakin yrittää 
B Corsa GLS 1.4 Si -93
Joo mä ajattelin kans noi takavalot ja etuvilkut pistää sillä kalvolla tai siis g.t.s sen tekee mut silti ne kaikki 
Opel Astra F C18NZ -92
joo eipä se ole tohon autoon paha vetää kunhan vain saat hankittua sitä tavaraaLauriii kirjoitti:Joo mä ajattelin kans noi takavalot ja etuvilkut pistää sillä kalvolla tai siis g.t.s sen tekee mut silti ne kaikki
Mites katsarit suhtautuu noihin kalvoihin?
Ei kerrota niille mitään
no ei sentään. jos tulee sanomista niin ottaa irti
B Corsa GLS 1.4 Si -93
G.T.S kirjoitti:joo eipä se ole tohon autoon paha vetää kunhan vain saat hankittua sitä tavaraaLauriii kirjoitti:Joo mä ajattelin kans noi takavalot ja etuvilkut pistää sillä kalvolla tai siis g.t.s sen tekee mut silti ne kaikki
No niin nyt ois tinttii niinku joka lähtöön, pääset sunnuntaina duuniia tekee
Opel Astra F C18NZ -92
Itse asiassa kylläG_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?
Opel Astra F C18NZ -92
Tuli laitettu kaverin scaniaan noi ala lisävalot keltasella.
Hävis hiekan puhaltama mattamaisuus lasista ja tuli kirkkaat, mitlein kuin uudet.

Hävis hiekan puhaltama mattamaisuus lasista ja tuli kirkkaat, mitlein kuin uudet.

Teen tarrojen leikkausta.
- caravan16v
- 'Senator'

kuka tuusulassa myy noita kalvoja ja oliko väri valikoima minkälainen ja hinta?G_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?
Siis Tuusulassa Octane-Styling mut firma myy varastoaan pois ja lopettaa eli valikoimasta ei tietoa. Mut saakans lahdesta CCL-designelta!caravan16v kirjoitti:kuka tuusulassa myy noita kalvoja ja oliko väri valikoima minkälainen ja hinta?G_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Octane-Styling näyttää jatkavan sittenkin myyntiä -> http://www.octane-styling.fi/closed.php Itse ostin tuolta hiilarikalvoa. Tulis vaan kunnon ilmat, että pääsis hommiin.G.T.S kirjoitti:Siis Tuusulassa Octane-Styling mut firma myy varastoaan pois ja lopettaa eli valikoimasta ei tietoa. Mut saakans lahdesta CCL-designelta!caravan16v kirjoitti:kuka tuusulassa myy noita kalvoja ja oliko väri valikoima minkälainen ja hinta?G_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?
- caravan16v
- 'Senator'

Mitä kautta pääsit tonne sivustolle kun mulla tulee että päivityskatko.HraBeigeV6 kirjoitti:Octane-Styling näyttää jatkavan sittenkin myyntiä -> http://www.octane-styling.fi/closed.php Itse ostin tuolta hiilarikalvoa. Tulis vaan kunnon ilmat, että pääsis hommiin.G.T.S kirjoitti:Siis Tuusulassa Octane-Styling mut firma myy varastoaan pois ja lopettaa eli valikoimasta ei tietoa. Mut saakans lahdesta CCL-designelta!caravan16v kirjoitti:kuka tuusulassa myy noita kalvoja ja oliko väri valikoima minkälainen ja hinta?G_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Ei sivusto (verkkokauppa) ole vielä auki. Etusivulla lukee "Saamiemme mahtavien palautteiden takia olemme päättäneet jatkaa Octane-Stylingin toimintaa. Haluamme parantaa palveluamme entisestään sekä uusien että vanhojen toimittajien avulla. Verkkokauppa pysyy alussa samanlaisena, isoimmat muutokset..."caravan16v kirjoitti:Mitä kautta pääsit tonne sivustolle kun mulla tulee että päivityskatko.HraBeigeV6 kirjoitti:Octane-Styling näyttää jatkavan sittenkin myyntiä -> http://www.octane-styling.fi/closed.php Itse ostin tuolta hiilarikalvoa. Tulis vaan kunnon ilmat, että pääsis hommiin.G.T.S kirjoitti:Siis Tuusulassa Octane-Styling mut firma myy varastoaan pois ja lopettaa eli valikoimasta ei tietoa. Mut saakans lahdesta CCL-designelta!caravan16v kirjoitti:kuka tuusulassa myy noita kalvoja ja oliko väri valikoima minkälainen ja hinta?G_evo kirjoitti:Hait tuusulasta?