Astra g 99 2.0l di (pikku turbo) sähkö häiriö valo
Re: Astra g 99 2.0l di (pikku turbo) sähkö häiriö valo
egr tukossa alipaine lutkut vaihettu ja menee jo paremmin.
vieläkin se herjaa sitä valoo ja humppaa ahot mutta ny on tulossa vakio ilmansuodatin poksi nii jos se si helpottaa..Voiko ilma massa mittari olla "sekasin" ku sehän on kuitenki säädetty sille vakio poksille ja siihen lyyvvää vapari niin seoshan muuttuu?.
Kannattas koittaa saada nyt piuhan nokkaan se värkki ja lukea vikakoodit. Ei pitäs olla mitään vaikutusta missään suhteessa vaparilla vs vakiopurkki jos autolle ei oo muuten tehty mitään radikaalia.. Ainut missä huomaa eron on se hiuksenhieno imuäänen muutos joka tiettävästi auttaa potenssivaikeuksiin joissain tapauksissa.
Multa löytyy toimiva käytetty map anturi ja tuliterä bosch ilmamassamittari jos tarvii alkaa osia vaihtelemaan.
Multa löytyy toimiva käytetty map anturi ja tuliterä bosch ilmamassamittari jos tarvii alkaa osia vaihtelemaan.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
paljon sie niistä pyyvvät? jos ei rupee rokkaa niin voin miettiä kyllä sitten osaa.
se ei oo käyty laajassa luvussa mutta se katottiin pika testerillä siellä ei oo mitään ihmeellistä ilmentynyt..
vois kiinnostaa molemmat
90€ posteineen saat molemmat, maksaa tuo imm 100€ kaupassa ja on siis ihan upouusi ja aito bosch..kuittiki löytyyy. kerran vaan käytin paikallaan. Map anturin hinta marmorilla oli 120€ paikkeilla, on käytetty mutta toimi ihan normaalisti kun uuden vaihdolla ei ollu mitäään merkitystä.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
mä käytän tuota ooppelilla roikanpäässä kahellaa mitä ne sanoo jos niitä tarvii ruveta vaihtoon nii kyl mua kiinnostaa.
Oon huomannu että se ei taho oikee mennä olle 2000rmp mihinkää kokelin samalla koneella olevaa astraa.joten oisko ny niissä antureissa sitten vikaa halluuko seero lähetellä jos se viittaa jompaan kumpaa anturiin? laitatko mulle vaikka yv viestiä niin sovitellaa asiaa?