Hyvä/paras cd-soitin 500E:n hintaluokassa.
Hommasin tuossa muutama viikko sitten Blaupunkt Toronto MP73: n, joka on muuten sama peli kuin tuo Los Angeles MP72, mutta erona ovat etupaneelin ja näytön värit. Muuten toiminnot ja ominaisuudet pitäisi olla samat. Jostain syystä Saksassa tuo MP73 on jonkun verran arvokkaampi kuin tuo MP72. Ostin kumminkin laitteen ihan Suomesta, koska hintaa sille jäi "jopa" 5€ enemmän (alle 400€) mitä se olisi maksanut Saksasta tilattaessa. Lisäksi olisi tietenkin tullut postikulut eli lopullisesta hinnasta olisi muodostunut jonkun verran korkeampi. Itselläni myös oli ennemmin "hieman" ennakkoluuloja Blaupunktia kohtaan, mutta kieltämättä ne ovat pikku hiljaa alkaneet karista. Säädöt ovat mielestäni riittävän monipuoliset ja laite kestää varmasti vertailun muiden merkkien vastaavan hintaluokan soittimien kanssa. Toki täälläkin saa lukea silloin tällöin kun joku tilittää että "mun kaverin kummin naapurin serkku joutu korjauttaa soitinta niin ja näin ja sulake on palanut ainakin 2 tai 5 kertaa, joten tuo merkki on ihan paska". Jos tuolla perusteella, että joku joskus joutuu korjauttaa soitintaan, voidaan sanoa mikä merkki on hyvä ja mikä ei, niin eikö loppu peleissä kaikki merkit sitten ole "ihan paskoja"? Koska itse kyllä olen sitä mieltä, että mikään merkki maailmassa ei ole vielä niin hyviä soittimia tehnytkään, eikä tod. näk. teekkään, että kukaan koskaan eikä missään ei joutuisi joskus korjauttaa omaa soitintaan. Tämä ei sitten ollut mikään Blaupunktin puolustuspuheenvuoro, kerroin vaan mielipiteeni siitä, kuinka monesti yleistetään jonkun soittimessa tai vastaavissa laitteissa esiintyneet ongelmat koko merkin ongelmiksi.On 2003-12-30 08:56, ravennium wrote:
En tiedä sitte irtooko ihan 500 eekkerillä, mutta tossa on sulle hyvä soitin.
http://www.blaupunkt.fi/7641804310_main.asp
<font size=-1>[ This Message was edited by: jamppu on 2004-01-01 10:21 ]</font>
Itselle tuli auton mukana JVC KD-SX997R.
Kuuntelen pääosin radiota, mutta nyt myös MP3:a. Ainakaan minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa ko. vehkeestä. Hyvin lähtee ääntä, soi kauniisti, toimii ämppärit hienosti, radio on suht herkkä ja RDS toimii esimerkillisesti. Voin suositella.
Hinta lienee alle 350e.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tenox on 2004-07-18 18:45 ]</font>
Kuuntelen pääosin radiota, mutta nyt myös MP3:a. Ainakaan minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa ko. vehkeestä. Hyvin lähtee ääntä, soi kauniisti, toimii ämppärit hienosti, radio on suht herkkä ja RDS toimii esimerkillisesti. Voin suositella.
Hinta lienee alle 350e.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tenox on 2004-07-18 18:45 ]</font>