Elikkäs leevi toikin ton soittimen ja pääs testailee sitä. parin tunnin kokeilun jälkeen voi sanoa että ostos oli enemmän kuin onnistunut ero entisen äänenlaatuun oli valtava ja ominaisuuksia huomattavasti enemmän/monipuolisemmin kuin aiemmin. Erittäin selkeä käyttää omasta mielestä ja tyylikäs peli!! ja paketissa oli kaikki tarpeellinen mukana! mp3 toisto ja kappaleiden hakeminen nopeaa! huomenna kokopäivän testaus tuokio. selviää sit toi radion kuuluvuus kun ajellaan hieman kauempana! Erinomainen soitin tuohon hintaan 273€
pitänee välil lukasta tota ohjekirjaa ni pääsis täyden hyödyn ottamaan irti!
On 2004-12-25 12:07, leevi wrote:
JJunior!!!! Kuuluukos ne suomenki ratioasemat, mistä vitsailtiin Huomenna pääsis vasta asentamaan omaa
Jotain saksaa sielt kuuluu no kyl ihan suomee puhuvat! astran antennissa on vaan jotain häikkää kun ei kuulu kunnolla millään soittimella! käyn viikol ehkä ostaa semmosen lasin pintaan asennettavan antennin!? kaikenlaisia pikku yksityiskohtia löytyy kokoajan, esim soitin himmentää taustavalaistusta kun laittaa ajovalot päälle hiano se o!
Tossa kun on tosta caraudio24.de:stä ollu juttua niin vois sanoo että tässä oon yli kuukauden (29.11.2004 tilattu) jo odotellu että ko. liike edes lähettäis tavarat. En tiedä onko sit ettei ole tavaraa hyllyssä vai mikä on kun sähköposteihin ei kuulu vastausta. Noh jospa noi tuolta joskus tulis niin ei tarvis ihan pelkkää moottorin murinaa kuunnella ajaessa.
Kitupiikki on ainaki ihan törkeä liike näiden takuupalautusten kanssa. Tuotteet kyllä tuli kohtuunopeasti (noh, 2-3 viikkoa kesti) kun tilasin 1500 watin monovahvistimen... monien selitysten jälkeen tuote lopulta saapui minulle... asensin vahvistimen paikalleen, noh eihän se tietenkään toiminut, lähetin takuupalautuksena heti takaisin kun oli varmistunut että se vahvistin tosiaan oli rikki, odotin vastausta, ei mitään, muutaman viikon päästä kyselin mikä kestää, tuli taas selityksiä, odotin toiset pari viikkoa, taas kyselin ja taas jotain selityksiä. Lopulta 3 kuukauden kuluttua takuupalautuksesta sain uuden vahvistimen joka lopulta toimi niinkuin pitikin. Tämäkin vain siksi että sitkeästi kyselin, kun oli niin alhaisella prioriteetillä ilmeisesti se takuupalautus. Eipä jäänyt kovin hyvää kuvaa kyseisestä puljusta, kun lupasi tuo kitupiikin myyjä vielä sen postimaksu rahan takaisin kun saan uuden vahvistimen (lähetys maksoi lähes 30 euroa saksaan!) mutta ei sieltä mitään rahoja koskaan kuulunut. Annoin asian olla ja olen tyytyväinen kun ei tarvitse enää kyseisestä puljusta mitään tilata. Näin siis minulla... Voi olla että jollain on parempia kokemuksia, voi olla että jollain ihan samanlaisia. Caraudio24:sta voin kyllä kehua että sieltä tuli tuotteet tosiaan viikon sisällä ja olivat vielä ihan toimivia ja olivat vielä sen verran reiluja että kun olivat laskeneet sen pioneer 7600 soittimen hintaa juuri seuraavana päivänä kun tilaukseni oli lähtenyt että hyvittivät sen vanhan ja uuden hinnan välisen erotuksen minun tililleni, vaikkei heillä olisi ollut siihen mitään velvoitetta. Todella reilu liike Että näin...
Noniin, nyt tuli munkin soitin! Viikko sitten tiistaina tilasin ja keskiviikkona tuli maili että tavara lähetetty ja tänään sai postista mennä hakeen. Nyt täytyy viä lukee tota ohjekirjaa ku siinä on miljoona eri säätöö/toimintoo.
Mulle tuli kanssa tänään soitin tuolta caraudio24.de:stä. Hyvin näyttää toimivan.
En vaan ymmärrä miks en saa sitä kehikkoa tarpeeksi syvälle?! Enkö vaan osaa? Ei mee vaikka kuinka yrittäis väkisin ja voimalla sitä sinne tunkee. Jää useita senttejä ulos..meni jo hermot ku sitä asensin ja jätin sikseen..
Noniin viimein nyt tuli osa soittimista, mutta tämä oli jälkimmäinen tilaus (27.12.2004 tilattu) joten se vanha oli kait kadonnu jonnekkin netin syövereihin. Tympäsee vaan ku just omaan autoon tuleva soitin viel puuttu (ei kait ollu hyllyssä) mutta kaikki muut tavarat oli mitä tuli kavereille. Nyt sit odotellaan että tulis toi oma soitin. Ihan hyvin toi lähetys sit tuolta caraudiosta pelas kunhan sinne meni toi tilaus perille (meni viikko ja yks päivä mutta välillä esim. uudenvuodenpäivä.)
Edit: sori sekavista lauseista ja niin edespäin mutta elämä taas vaihteeks potkii hieman päähän ja unta täs tarvis niin ei oikein osaa nyt kunnon lauseitakaan muodostaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jukeboxi on 2005-01-05 19:06 ]</font>
On 2005-01-05 17:38, djtonzah wrote:
Mulle tuli kanssa tänään soitin tuolta caraudio24.de:stä. Hyvin näyttää toimivan.
En vaan ymmärrä miks en saa sitä kehikkoa tarpeeksi syvälle?! Enkö vaan osaa? Ei mee vaikka kuinka yrittäis väkisin ja voimalla sitä sinne tunkee. Jää useita senttejä ulos..meni jo hermot ku sitä asensin ja jätin sikseen..
Ookko kattonu että siä takana ei ota mikään vastaan? Ja kato ettei siitä kehyksestä oo ne "väkäset" vääntyny, yks semmonen jo estää sen kehikon pohjaan menon.
b vecculiin ku soitinta asensin, ni alus oli samaa ongelmaa... Mut vecculis ainaki on jokun hiton muovikehikko kiinni soittimen reijässä et soittimen asennusrautaa on tosi vaikea saada pysymään siel lopullisesti... Se muovihässäkkä nimittäin estää väkästen kääntämisen alaspäin. Toisekseen piuhanippu on senverran valtaisa ainakin tos P80:ssä et ne joutu sinne oikeasti survomaan et mahtuu.. Pitänee irroittaa hanskalokero kunhan loput asennukset tekee, et jos nipun sais yhtään paremmin sinne sijoiteltua ettei paina soitinta
On 2005-01-05 17:38, djtonzah wrote:
Ookko kattonu että siä takana ei ota mikään vastaan? Ja kato ettei siitä kehyksestä oo ne "väkäset" vääntyny, yks semmonen jo estää sen kehikon pohjaan menon.
No ku en ymmärrä ku mun mielestä se aukko kapenee mitä syvemmälle se menee. Eli se kehys rupee menee kasaan jos sitä väkisin sinne tunkee. Sen kehyksen pitäis olla syvyydeltään paljon pienempi. Tää on reilun puolen vuoden sisään jo neljäs soitin ja kahdessa ensimmäisessä ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt näissä kahdessa viimeisessä on ollut toi kehys ongelma.
Vertasin aikasempien soittimien (Caliber & Panasonic) kehyksiä, niin Panasonicilla oli paljon pienempi kehys syvyydeltään ja se mahtui sinne ihan hyvin. No pitää vielä yrittää tapella ton kanssa, tällä hetkellä varmaan 4-5 cm ulkona ja on todella törkeän näköinen..