2.0-> vertailuautona 3.0 12v

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
-TH-
'Senator'
'Senator'

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja -TH- »

omega16T kirjoitti:
-TH- kirjoitti:
On 2005-01-06 00:18, omega16T wrote:
th-:lle tiedoksi että mielestäni osien ei pidä vastata lainsäädäntöä vaan todellisia tehoja.en tiedä minkä ikäinen olet,mutta voi olla että olen väsännyt ensimmäisiä moottorin vaihto lupahakemuksia silloin kun sinä olet opetellut vielä kirjoittamaan...eli kyllä säännökset ja jopa niiden kanssa eläminenkin on tullut tutuksi.

jos olet aikoinaan raapustellut lupahakemuksia moottorinvaihtoihin tms. ,niin sillä ei tänäpäivänä ole paljon virkaa, säännöt on muuttuneet 20 vuodessa jonkunverran.
millaisia lupahakemuksia olet hakenut?saisiko lupien nrot? tai jos ei ole liikaa vaivaa,niin skannaa kupongit kaikkien nähtäviksi ja avuksi,tai jos et ihan kaikille niin pistä maililla tulemaan. tämä ei ole vittuilua tms.,vaan nämä asiat kiinostaa minua ihan oikeasti. kiitoks.

ainiin, olen 28v nuori poeka vasta.
Tuli tässä ajankuluksi lueskeltua näitä vanhoja viestejä mitä kaikkee sitä on tullut joskus kirjoiteltua tänne foorumille. Välillä kyllä oon nauranu ja välillä oikein hävettää tuo vittuiluni määrä joissakin viestiketjuissa mutta tää juttu pisti silmään täältä kun satuin eilen kaivelemaan noista omista arkistoista papereita ja valokuvia mitä kaikkea sitä on tullut joskus tehtyä ja suunniteltua :lol: . Tässä tapauksessa tuo typerä kokemuksellani brassailu näköjään piti kuitenkin paikkansa eli laskujeni mukaan -TH- on ollu oikeesti 5-vuotias silloin kun oon tota lupahakemusta kirjoitellu eli saattanut opetella lukemaan niihin aikoihin :o . Piti ottaa oikein kuva tuosta hakemuksesta minkä tuolta arkistoistani löysin kun en skanneria omista.

Noo, tuo vittuiluni on kyl ollut aiheetonta ja siitä oon onneks päässy eroon kun oon saanu itelleni paremman olon mut ainakin tuo lupahakemuksen kuva osoittaa sen että todellakin noita on tullut väsättyä jo ajat sitten :lol: ...lupaa tuohon muutokseen ei kylläkään myönnetty.

:D vai 5-vuotias... ? laskehan uudestaan...
Vastaa Viestiin