Itse asiaan: hyvä puhdistusaine liiman ja maalin irroitukseen on zippobensa. Ei maksa halpakaupassa montaa euroa ja tehokkaasti irroittaa. Tuo oli ainut millä irtosi maalitahrat puulattiasta.
Ja jos menee hermot hinkkaamiseen niin helppo polttaa koko auto Pääsee ainaki kalvoista ja liimoista
Jos oot kaikkee muuta kokeillut, niin kokeile AutoGlymin Intensive Tar removeria.On ainakin mulla pelannut kaikkiin liimoihin, myös niihin jotka ei lähde edes jarrucleanerillä!Kerrassaan loistavaa ainetta, niinkuin kaikki muutkin Glymin tuotteet!
kaikkein parhaiten lähtee partakoneen terällä (semmosella isolla) kevyesti ku painaa lasin pintaa vasten ettei hirveitä naarmuja tule..ja väistelee niitä lämmitys lankoja.tai sit polttoleikkaamalla
tosiaan kerroin sen jo tuolla ekalla sivulla...
Ne lähti ku pisti Wurthin tiivisteiden irroitus sprayta ja hinkkasi sellasella metallisienellä, millä pessään kattiloita. eikä siis millään patapatalla, vaan se on hieman karkeampi.
Tätä ku lukee, niin tuntuu että jokaisella on oma tapa poistaa tuo liima.
Jokainenhan saa tehhä niinku haluaa, mutta tuolla spraylla meni jotain 30min koko takalasissa. Ja se on vähän.
no mä nyt sitte jatkan tätä kysymällä että A, mistä saa ostettua jotain 3m kalvoa ja miten semmosen sitte saa omegaan kiinni, tai no se takaikkuna lähinnä huolestuttaa onks siinä kalvossa jotain kumpi tulee sisäpuolelle ja kumpi lasia vasten pintaa tms. ?