Jsavilaa kirjoitti:Hieman asian sivusta... Käytin justiinsa omaa DTH Zafiraa penkissä ja 88.8Kw/292.6Nm löytyi paukkuja. Softana H&S (valm. ilm. 96Kw/279Nm).
Astraali penkitetty nyt 138.4Kw / 418.4Nm
Voi vittu *tahtoo*
ööö.. alaha kirjoittaa meille päiväkirjaromaania kokemuksistas
Kiinnostaa, miten tuo laatikko kestää.
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
EDS:n softa. pitäs olla enemmän vetäviä pyöriä
astra liikkuu vakio 1.9:llä ihan kivasti, jätti mv6 omegan ihan keveästi. päivityksen jälkeen vois tehdä kahdeksikkoa omegan ympärillä ohituskiihtyvyydessä
mutta ajellaan nyt nätisti kunnon sisäänajot vielä....
skk kirjoitti:EDS:n softa. pitäs olla enemmän vetäviä pyöriä
astra liikkuu vakio 1.9:llä ihan kivasti, jätti mv6 omegan ihan keveästi. päivityksen jälkeen vois tehdä kahdeksikkoa omegan ympärillä ohituskiihtyvyydessä
Missä käytit lastutuksessa auton? Vectra ei todellakaan ole mikään raketti 1,9 koneella... Eli jotain olisi tehtävä! Siis lastu kauppaan, mars!
skk kirjoitti:EDS:n softa. pitäs olla enemmän vetäviä pyöriä
Tota mä taas en usko. Että vakio jättäis MV6:sen...? 9,2s vetäsy kuitenkin 0-100. Lastutettuna sit tietenkin eri juttu. Jos on persdynolla mitattu niin kyllähän td:t tuntuu paremmin potkasevan.
Tota mä taas en usko. Että vakio jättäis MV6:sen...? 9,2s vetäsy kuitenkin 0-100. Lastutettuna sit tietenkin eri juttu. Jos on persdynolla mitattu niin kyllähän td:t tuntuu paremmin potkasevan.
eihän nyt tokia ole pakko uskoa mihinkään.
kuitenkin tienpäällä kokeiltua, vierekkäin ja peräkkäin.
kun nyt olen sattunut omistamaan myös mv6:n niin aika hyvin tiedän mistä puhun.
eihän nyt tokia ole pakko uskoa mihinkään.
kuitenkin tienpäällä kokeiltua, vierekkäin ja peräkkäin.
kun nyt olen sattunut omistamaan myös mv6:n niin aika hyvin tiedän mistä puhun.
No siis jos ensin ajaa ämveetä ja sit kiisseliä niin tuntuuhan se toki ripeämmältä. Mutta jos tiellä on rinta-rinnan kokeiltu niin uskottavahan se sitten on. Luulin että kyse oli ns. mutu kiihtyvyydestä
Janne M kirjoitti:Täallaiset oli kuvaajat. Aika tyytyväinen olen kokonaisuuteen. Vääntökuvaajakin on aika mukava... :)
Täh, X20dth-koneella vääntömaksimi 2750 kierroksen paikkeilla?? Tuo oli todella yllättävä tieto. Olen aina luullut että se on siellä hieman alle 2000 kierroksen, niinkuin valmistajan kuvaajien perusteella vois olettaa...
Jos tuo pitää munkin Vectrassa paikkaansa niin sillä on suora vaikutus mun ajotapaan asuntovaunun kanssa.