Tulipa tuosta mieleen, että tuo brändin hallinta ei tietysti oikeasti ole ollut GM:n parhaimpia puolia, mutta jotenkin tuntuu sielläkin tuulet muuttuneen. IMHO esim Daewood -> Chevrolet oli loppujen lopuksi aika tyylikäs ja oiva veto.mä kirjoitti: Veikkaan että Euroopassa jonkinmoiseksi ongelmaksi muodostuu se, että tuon tyylisiä autoja halajaville on esim Saksan hintatasolla tarjolla Opelia paljon paremmalla imagolla varustettuja autoja tarjolla..kuitenkin lähes samaan hintaan, joten varmasti siellä kovin tarkoin mietitään kannattaako GT:tä lähteä tuotantoon tuomaan nytkään vaiko ei..
No, varsinaisesti tuosta lainatusta tekstistä tuli mieleen, että itsekkin allekirjoitan väittämän ettei Opelin imago ole mikään paras mahdollinen, mutta jos olisin GM:n osakkeenomistaja tai edes johtajistossa niin en kyllä pitkään katselisi asennetta, missä nöyristeltäisiiin ja hyväksyttäisiin nyky-alennustila sekä tyydyttäisiin nykyiseen positioon. No way, musta GT on taas oiva esimerkki pyrkimyksestä rakentaa brändiä ja pyrkiä erottumaan ja vetoamaan laajempaa ostajakuntaa. EHKÄ ihan kaikki ei valitse GT:tä vaikka se kuinka halpa olisi, mutta sen verran sukunäköä noissa kuvissa on, että moni voi samaistaa sitä johonkin toiseen malliin, esim GTS:ään tai GTC:hen ja valita sen ja jo sitä kautta GT tekee varsin hyvin tehtävänsä. Opelillahan on ollut jo usean vuoden ajan valtava laatuhallintaan kohdistuva kampanja ja se mun mielestä on ainakin tuottanut jo hieman tulosta, ainakin imagomielessä ja GM inside newsissähän oli juttua, että GM teki myös kaikkien aikojen parhaimman myyntinsä viime vuonna. Nyt ne varmaan alkaa iskeä uusilla tuotteilla ja segmenteillä, joilla loppujen lopuksi pitkälti brändin toteutus tehdään, esim GT, Antara, jossain vaiheessa Omega/tms, niin ja mun tän hetken märkä uni, FWD/RWD/4WD Vectra, toki kaksi viimeistä/noista riittäisi...