Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
RCL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RCL »

Aina kun on sakot tullut ylinopeudesta, sanon poistuessani poliisiautosta ystävällisesti kiitos ja näkemiin.
Yleensä poliisisetä jää katsomaan suu auki perääni että mitä prklttä sä oikein kiittelet siinä.

Muutama vuosi sitten poliisi laittoi yhden sukulaisen rautoihin, haukuin ja tönin poliisia, eivät antaneet sakkoja, tosin olin jotain 15-16v. silloin.
Kai mun toiminta lähinnä huvitti niitä, kun toinen poliisi myhäili vieressä kun toista yritin töniä -vähän noloo :grin:
FusionWolf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja FusionWolf »

On 2003-01-03 17:20, Opelix wrote:
Aikoinaan joku paikallinen `sankari` yllättäen kännissä meni maijan luokse, koputti ikkunaan ja poliisin avattua ikkunan kysyi "Onks tää MTV:n auto?".
Poliisi siihen, että "Miten niin???"
ja heppu vastasi, että "No kun siellä on kaks pöllöä sisällä".
Seuraamuksista ei ole tietoa...
Tapahtuiko tämä Kuopiossa joskus vuonna kivi ja miekka? Meinaan olen siellä joskus tehnyt saman tempauksen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2003-01-09 14:22 ]</font>
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

tulipa vaan yhtäkkiä mieleen että mulleppa on sanottu kahdesti samanpäivän aikana poliisien toimesta että lähditkö karkuun...

aamulla ensin kemissä lehtokadulla kun menin töihin ja pyöräytin auton risteyksestä toisen suuntaan ja ajoin parkkiin 50 metriä päähän.(pääsi helpommin lähtemään kun tiesin että kaupunkiin päin pitää mennä kohta)
ampuivat perään ja himoissaan selittämään että lähditkö karkuun..
mä tietenki että en ku menen tohon rakennukseen töihin...
no kirjottivat sitten kirjallisen huomautuksen että oli siinä 45km/h ku rajotus oli 40...

no toinen sit sattu olhavassa kun siinä on 80 alue koulun jälkeen aika pitkään niin tietekin ku oli kiire ni tuli vähän polkastua siin ja tuli sivari vastaan ja tutkas no kohta tulee ihna poliisimondeo vastaan ja pyöräyttää villkuja no pysähtdyin tien reunaan ja jäin katsomaan että eikös ne tuukkaan sieltä odotelin kotvan. ku ne sammutti vilkut ja ei tullu sieltä niin jatkoin matkaa ku oli vieläki se samainen kiire. meni reilu 5 km ni alko näykyyn että joku tulee sopivan lujaa takaa ja sit kohta olikin poliisimondeo siin takapuskurissa kiinni ja kohta pysäyttään...
no taas tuli että lähikkö karkuun??
no mä että, no en, ku ette tullut sieltä ni aattelin että se ei ollu mulle vaan jollekki toiselle ja ku olis vähän kiirekki...

no se oli sillä selvä se mut sakon kirjoituksessa vielä meinasivat unohtaa kaikki mun tiiot pois siitä...
kävi kysyyn puhnumeron ku olin jo autossa menossa...

että semmosii

on toki joskus kevari aikana tultu selittään että etkö nähnyt tuota liikennemerkkiä kun ajoit tänne(uimaranta, liikennemerkki oli ajokielto).
mä siihen että näin mutten välittäny oikeen..
poliisi siihen tietenki että no miksi et??
mä siihen että ku ei siitä välitä kukaan muukaan ja autohan(korjaan voorti)tuo on teilläkin.

lähti maija muuten nopeesti siitä...

<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-05-09 15:00 ]</font>
Plc
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Plc »

Kaveri oli liikenteessä hieman pakoputki vammaisella välineellä, eli pakosarjan jälkeen pääsi kaikki kaasut vapauteen.
Poliisi siitä sit pysäyttään, kävelee ikkunalle ja kysyy:
"Taitaa olla putkessa reikä?"
Tähän kaveri:
"Joo, muuten se olis tankoo!"
Ja pikavoitton kanssa kotiin...

Seuraava herra pysäytettiin ylinopeudesta, konstaapeli käveli taas ikkunalle (kuten niillä tapana on). Kaveri veivaa ikkunaa auki, ja poliisi heti moittiin:
"Tuli ajettua hieman ylinopeutta"
jätkä katteli sekunnin ihmeissään, ja vastas
"Mulle on käynyt joskus ihan samalla lailla"
ja veivas röyhkeesti ikkunan kiinni.

Meikäläiselle tultiin joskus valittaan kun auto oli parkissa tienvierellä perä menosuuntaan... Setä ehdotti hienovaraisesti josko käännettäis auto toisinpäin. Minä siihen että, antaa olla vaan renkaillaan...

Se ei kylläkään ollut poliisi, mutta parkkipaikan omistaja kylläkin.
Egon tulisi olla kuin hattu, jonka tarpeentullen voisi siirtää syrjään.
"Olisi kohteliasta ottaa myssy pois kun tutustutaan ihmisiin"
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

Ei hitto mitä juttuja!! :lol: :lol:
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
marttikos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja marttikos »

Noin vuonna 1983 ollesani nuori, villi ja vapaa (enää vapaa) ajoin kyllä nopeusrajoituksien mukaan, mutta kerran Turkuun mennessäni jossain ennen Paimiota ohitin rekan ylämäen ohituskaistalla. Ohistuskaistan loppua kohti piti kiihdyttää ylinopeuten, jotta pääsin ohi.
No eikös siellä ohituskaistan alamäessä ollut poliisiauto puskassa tutkaamassa. Sen kuulin konstaapelilta, joka laakson pohjalla minut pysäytti, sievä naispoliisi.
Minä siihen vuolaasti selittämään, että "Hannu Karpolle tästä pitää ilmoittaa, kun ohituskaistalla kyttäätte rehellisiä autoilijoita!" Jne jne. Jatkoin juttua, kai siksi, etten kokenut naispoliisia uhkaksi.
Saamani hulppea pikavoitto kyllä todisti, että nainen poliisina on vähintäänkin yhtä iso uhka kuin mieskin. Huh huh.. vieläkin hirvittää!
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
Sir Vili
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sir Vili »

Aina kun poliisi pysäyttää mut, kysyn kuinka voin palvella teitä. Ne ei tiedä "kettuilenko", vai olenko tosissani.

Vili.
OKCC
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja OKCC »

Kaveri sai joskus sakot ja alkoi sitten selvittämään vähän asioita poliiseille no tuloksena virkavallan halventamisesta lisää sakkoa, mutta kyllä hiipui poliisiltaki se karkkihymy, kun tokaisi siihen, että haista vitt* vielä satasella lisää.

Eivätkä tykkää siitäkään kun tarjoat niille pankkikorttia ja kysyt, että voitko kirjottaa samalla vähän isommalle summalle kun tarvis vähä käteistä.
ov21c
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ov21c »

Tämäkin taitaa mennä siihen hieman offtopic sarjaan, mutta...

Isukki oli tulossa kotia (80km/h alueella 100km/h) ja melki kotiportilla mustikanpoimijat oli sitten pitämässä tutkaa. Mutta eivätpä saaneetkaan kiinni, kun sattui asfalttitieltä juuri bussipysäkin edestä(siis jossa jepet oli) erkanemaan hiekkatie jota pitkin pääsi näppärästi kotia, no siitä sitten nokan edestä hiekkatielle ja kotiportin kohdalta käännös, ja siitä sitten tallin taakse auto piiloon. Poliisit siitä sitten talvi-ilta sinistä vilkkuen ohi =D
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Eka autoni oli c-ascona josta oli heti pakko nuoruuden innolla tummentaa takavalot,tai oikeastaan niistä tuli "vahingossa" ihan mustat.Viikon verran ajeltuani poliisit huomasivat valot ja pysäyttivät ja käskivät putsata ne,kirjoittivat rek.otteeseen "takavalot maalattu, putsattava viikon kuluessa tästä päivämäärästä".Noh putsasin kiltisti mutta valojen välissä ollutta heijastin paneelia en jaksanu putsata, näytti hirveältä, kirkkaat valot ja musta paneeli! Sitten keksein tummentaa valot kalvolla ja se onnistuikin hyvin.Taas noin viikon päästä poliisit pysäyttivät ja pyysivät rek.otteen ja ajokortin.Vanhempi konstaapeli tietysti luki otteen "väärältäkin" puolelta ja huomasi edellä mainitun tekstin,katsoi valoja ja kysyi "mikset ole putsannut valoja"? Minä siihen että "olempas"! Poliisi katsoi mua ja valoja hölmön näköisenä ja kysyi "miksi ne sitten ovat noin mustat"? Vastasin terävästi "edelliset poliisit sanoivat että maalaaminen on kiellettyä joten tummensin ne kalvolla". Siinä vaiheessa poliisin kasvoille levisi "punainen" väri ja hän sanoi mulle MELKO KOVAAN ääneen "NYT SITTEN REVIT NE KALVOT HETI POIS"!!! Ja poliisit seisoivat vieressä niin kauan kunnes olin repinyt kaikki pois...

Toinen tapaus sattui alkomaholin vaikutuksen alaisena,kaveri oli kuskina asconallani josta olin tällä kertaa keksinyt maalata rekisteri kilven valon siniseksi. Kaveri ajeli 60km/h alueella jotain vajaata kahdeksaa kymppiä ja tottakai poliisi mondeo tuli vastaan, heitti uukkarin ja pysäytti. Poliisi pyysi kaverilta paperit ja kysyi "kuinka lujaa ajoit"? Kaveri vastasi "jotain kuuttaviittä". Poliisi siihen "no et varmaan ajanu,ainakin kahdeksaakymppiä! Sun onnes ettei saatu tutkattua"!!! Luulin että poliisit olivat jo lähdössä,mutta kysyivät yllättäen että "olenko auton omistaja"? "kyllä olen" vastasin. Poliisi siihen "tuo sun rekkari valo on laiton,taakse EI saa näkyä muuta kuin punaista valoa"! No humalassa kun olin päätin vähän "tentata" poliisia ja kysyin "miksi sitten vilkut ovat oranssit"? "ne ovat eri asia" sanoi poliisi.Sitten kysyin "no miksi pakkivalot ovat valkoiset"? Siitä poliisi räjähti ja huusi "ET KYLLÄ RUPEA KIRJOITTAMAAN TIELIIKENNE LAKIA UUSIKSI"!!!! Vastasin rauhallisesti "juu ei tullu kynää mukaan"... Tämän jälkeen poliisit eivät sanoneet sanaakaan ja poistuvat sakkoja antamatta!

Yhdellä tutulla oli lähes sama tilanne kuin mun äskeinen,siinä vaiheessa kun poliisi pyysi rek.otteen humaloitunut kaveri kaivoi sen hanskalokerosta ja kysyi poliiseilta "hei, kumpi teistä osaa lukea"? Toinen poliisi vastasi ajattelematta kysymyksen "ideaa" että "minä osaan"! Hetken vastausta mietittyään poliisi kysyi "mitäs helvet*** sä tolla tarkotit" ja kirjoitti kysymyksestä 300 mummon markkaa lisälaskua...
janhe
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja janhe »

Ei hyvää päivää mitä juttuja tulee ihan vedet silmiin... :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: janhe on 2003-05-10 20:24 ]</font>
marttikos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja marttikos »

On 2003-05-10 20:23, janhe wrote:
Ei hyvää päivää mitä juttuja tulee ihan vedet silmiin... :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: janhe on 2003-05-10 20:24 ]</font>
Totta!
Tämä on ollut hauskin Topikki pitkään aikaan.. Hyvä pojat!
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
Jari K^
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jari K^ »

buahhahhaaa =D
...vetäkää mut narusta puuhun...
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Loistavaa tekstiä!!! Niinpä pakkivalot todellakin ovat valkoiset (kirkkaat) ja vilkut oranssit ja silti ei saisi näkyä taakse kuin punaista... hankala peruutta tallista ilman valkoista valoa, ellei ruuvaa polttimoita irti tai maalaa valokupuja kokonaan punaisiksi... mitänhän Miekkavaakunan Taksipalvelu siihen sanoisi?? :lol: :lol: :lol: :lol:
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Kaveri oli ajanu 100 alueella 100 ja tuli 80 alue, mutta kaveri jatko satasta. No poliisit tietenkin pysäytti ja tuli kysymään pahana että "Osaatkos lukea???!!!" Johon kaveri vastasi hymyillen: "Kyllä, kuinka voin auttaa?" > Virkavallan halventamisesta sakot! :lol:

Entinen työkaveri ajoi talvella mutkaista/jäistä tietä ihan maltillisesti ja talvikeli kuitenkin yllätti ja kaveri veti penkkaan. No siinä kun hetken yritti autoaan pois penkasta niin kuinka ollakaan maija kaartaa paikalle! No poliisit siinä moralisoi että "Sitä on tultu vähä lujaa?" johon kaveri että "Eiku ihan rauhallisesti ajelin, oli vaan niin pirun liukasta!" Johon poliisit: "Niimpä niin..." No poliisit auttoi kaverin penkasta ja muistutti vielä että "Katsotaan nyt jatkossa niitä nopeuksia, että pysyt tiellä" Kaveri jäi vielä tien varteen ja veti tupakan. Ja kun kaveri jatkoi matkaa niin kilometrin päässä olikin tuttu maija penkassa!!! :lol: Kaveri TIETENKIN pysähtyi ja sanoi että "Sitä on tultu vähä lujaa vai?" (näin hyvä kuittauspaikka tulee vain kerran elämässä) No oli siinä poliiseillakin hauskaa ja tuumasivat vaan että "No olihan täälä nyt saatanan liukasta!" Yksissä tuumin sitten punnasivat maijan tielle ja meno jatkui, ei sakkoja.

Kaverilla on ruma tumman ruskea nissan micra (sorry Fenix :lol: )ja olivat isolla porukalla ajaneet vaasan keskustassa alamäkeä 50 alueella 60km/h ja tottakai moottoripyöräpoliisi pysäyttämään. No, porukka oli tietenkin kalpeana kun poliisisetä kiersi autoa ja kaverin avatessa ikkunan poliisi kysyi ihmeissään että "Et kai sä vaan revittele tällä micralla?" johon kaveri että "Ei ku mä otin vauhtia tuohon ylämäkeen" Poliisi vaan tokaisi jotain tyyliin "Jahas, no ei sitten mitään, mutta katsotaan vähän tarkemmin noita nopeuksia" > Ei sakkoja, ja poliisi oli todellakin huumorimiehiä... :lol:

Itse ajelin pääsiäisenä mukamas "normaalisti" ja kappas vaan vetäisin suoraan ratsiaan 72km/h 50-alueella (ei kehumisen aihetta) No siinä kun tulostetta odottelin niin kysäisin että "Vedinkö pohjat tälle päivälle?" Johon poliisi: "No itseasiassa kyllä vedit" ja samalla kuului poliisiradiosta "Punainen Primera 81km/h" Johon poliisi naureskellen: "No se siitä ennätyksestä, hehheh..."

Kyllä näille on kaveriporukassa monesti naurettu!
Vastaa Viestiin