Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
tuollasen tempun jälkeen meikäläisen tuulilasi tulis puhtaaks sillä kerjäläisellä... tosin se ei olis kovin halpaa kun tuntee tän "oikeusvaltion" oikeuskäytännön.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Sivua ei löydyBismark kirjoitti:Toivottavasti tää on vaan huono vitsi
url jäi osoitteen perään
Toivottavasti ois tottaBismark kirjoitti:Toivottavasti tää on vaan huono vitsi
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
on se kyl kumma ettei niitä täältä pois saa.. kyl ne talvellaki kökötti räntäsateessa tuolla... muttet nyt ne on oikeesti ruvennu aggressiivisiksi.. juna-asemallaki ku hetkeksi vartijan silmä välttää ni jostain pompsahtaa sellanen melkein iholle kiinni.. saa tosissaan pitää huolta arvoesineiden säilymisestä. muttet kieltämättä jos ois vaikka just vahannu auton ja joku tulee pistää 8 litraa kuravettä lasiin niin vois olla vähä itsehallinnan kanssa vaikeuksia.Skeidett kirjoitti:"Kerjäläiset heittävät nyt kuravettä tuulilasiin ja tarjoutuvat pesemään ikkunan, kertoo Ilta-Sanomat."
Kai niitä saa pitää maassa sen aikaa et poliisit tulee paikalle?
Eikös sitä saa tehä siviilipidätyksenkin mikäli en muista kovin väärin?:J:J kirjoitti:Kai niitä saa pitää maassa sen aikaa et poliisit tulee paikalle?
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Onkos Suomessa olemassa sellaista? Nyt tarttis Savolaista.Skeidett kirjoitti:Eikös sitä saa tehä siviilipidätyksenkin mikäli en muista kovin väärin?:J:J kirjoitti:Kai niitä saa pitää maassa sen aikaa et poliisit tulee paikalle?
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Pakkokeinolaki 1 luku 1 §:Presterin kirjoitti:Onkos Suomessa olemassa sellaista? Nyt tarttis Savolaista.Skeidett kirjoitti:Eikös sitä saa tehä siviilipidätyksenkin mikäli en muista kovin väärin?:J:J kirjoitti:Kai niitä saa pitää maassa sen aikaa et poliisit tulee paikalle?
Jokamiehen kiinniotto-oikeus
Jokainen saa ottaa kiinni verekseltä tai pakenemasta tavatun rikoksentekijän, jos rikoksesta saattaa seurata vankeutta tai rikos on lievä pahoinpitely, näpistys, lievä kavallus, lievä luvaton käyttö, lievä moottorikulkuneuvon käyttövarkaus, lievä vahingonteko tai lievä petos. (12.7.2002/615)
Jokainen saa ottaa kiinni myös sen, joka viranomaisen antaman etsintäkuulutuksen mukaan on pidätettävä tai vangittava.
Kiinni otettu on viipymättä luovutettava poliisimiehelle.
Jos kiinniotettava tekee vastarintaa tai pakenee, kiinniottaja saa käyttää sellaisia kiinniottamisen toimittamiseksi tarpeellisia voimakeinoja, joita voidaan pitää kokonaisuutena arvioiden puolustettavina, kun otetaan huomioon rikoksen laatu, kiinniotettavan käyttäytyminen ja tilanne muutenkin. (13.6.2003/516)
Voimakeinojen käytön liioittelusta säädetään rikoslain (39/1889) 4 luvun 6 §:n 3 momentissa ja 7 §:ssä.
Lähde: www.finlex.fi
TBD
Mä arvasin, että ne menee synnytyksestä piloille !marqus kirjoitti:Uusi legenda on syntynyt
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1707352
omalla vastuulla sitten
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Olen pahoillani jos pilasin jonkun tulevaisuuden suunnitelmatZeni kirjoitti:Mä arvasin, että ne menee synnytyksestä piloille !marqus kirjoitti:Uusi legenda on syntynyt
omalla vastuulla sitten
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Älä suotta, et ainakaan munmarqus kirjoitti:Olen pahoillani jos pilasin jonkun tulevaisuuden suunnitelmatZeni kirjoitti:Mä arvasin, että ne menee synnytyksestä piloille !marqus kirjoitti:Uusi legenda on syntynyt
omalla vastuulla sitten
-----Zeni-----
Itellä kerran hajos toi tehostimen hihna edellisestä autosta. Oli meinaa aavistuksen veikee tunne, kun ajat alamäkeä taajamassa muitten autojen keskellä, ja yht'äkkiä vaan häviää tehostin pelistä. Jarrulla oli oikeesti ns. seisottava, ja rattiakin sai hieman "vääntää".:J:J kirjoitti:http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 87&ext=rss
10. Rikkoutunut käyttöhihna .
Autoilija on usein onnellisen tietämätön käyttöhihnan olemassaolosta, kunnes se hajoaa. Jos hihna katkeaa, autoa on hankala ohjata. Pahimmassa tapauksessa katkennut hihna jumittaa moottorin täysin.
Kieltämättä itse olen aika tietämätön, että mulla ois joku käyttöhihna autossa. Meinaiskohan et jos ohjaustehostimen pumppua pyörittävä hihna napsahtaa niin autoa on hankala ohjata paineiden häviämisen takia?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1709037 Lasten suusta kuulee totuuden?