Gladiatus

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Snowman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Voisko joku löylyttää Janza:n?? :roll: Rupee ottaan pattiin tuollanen rahojen vieminen.
BMW E46 318 Touring "2.8IA"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Juppi-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juppi- »

Koitin lölyttää Janza:n mutta kävikin niin että se löylytti mut :lollis:
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kun nyt näitä pelaajia on täällä aika monta, niin olisiko siinä ajatusta, että jos foorumin väki laittaisi tähän ketjuun viestiä hahmonsa nimestä ja Johnny kasaisi listan ensimmäiseen postaukseen, niin ei tulisi esim. huutokaupassa ylitettyä toisen tarjousta / tietäisi areenalla hieman kierrellä...
Snowman kirjoitti:Voisko joku löyöyttää Janza:n?? Rupee ottaan pattiin tuollanen rahojen vieminen.
Ettet vain olisi ylittänyt sen tarjousta huutokaupassa? Itse olen ottanut tavaksi, että jos oma tarjous ylitetään yhden kerran ja tavara sillä hinnalla lunastetaan, niin tökin ylittäjää (jos vain pystyn) niin kauan, että olen omani pois saanut.
Snowman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Snowman kirjoitti:Voisko joku löyöyttää Janza:n?? Rupee ottaan pattiin tuollanen rahojen vieminen.
Ettet vain olisi ylittänyt sen tarjousta huutokaupassa? Itse olen ottanut tavaksi, että jos oma tarjous ylitetään yhden kerran ja tavara sillä hinnalla lunastetaan, niin tökin ylittäjää (jos vain pystyn) niin kauan, että olen omani pois saanut.
No empä ole sieltä huudellu mitään vähään aikaan. En oo oikeastaan ku kerran huutanu. Ja sekin on jo myyty :D En kyllä tiedä miksi toi mua nokittaa kokoajan ja vielä tollasella tasolla kuin 20 ja "hieman" paremmilla varustuksella... :roll:
BMW E46 318 Touring "2.8IA"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Jope kirjoitti:Kun nyt näitä pelaajia on täällä aika monta, niin olisiko siinä ajatusta, että jos foorumin väki laittaisi tähän ketjuun viestiä hahmonsa nimestä ja Johnny kasaisi listan ensimmäiseen postaukseen, niin ei tulisi esim. huutokaupassa ylitettyä toisen tarjousta / tietäisi areenalla hieman kierrellä...
Jep, kannatan tota systeemiä. Aika moni aktiivisempi pelaaja ainakin taitaa kiltaankin kuulua, mutta eihän noita paikkoja koskaan tuu varmaan oleen niin paljon kun halukkaita. Mikäs muuten on seuraava raja kun kilta taas laajenee, paljonko pitää olla hilloa kasassa?
Jope kirjoitti:Ettet vain olisi ylittänyt sen tarjousta huutokaupassa? Itse olen ottanut tavaksi, että jos oma tarjous ylitetään yhden kerran ja tavara sillä hinnalla lunastetaan, niin tökin ylittäjää (jos vain pystyn) niin kauan, että olen omani pois saanut.
Toi on hyvä systeemi olen käyttänyt itsekin, en ehkä ihan niin pitkään kuitenkaan että sais omansa pois ;) mutta kohtuu useesti on tullu mätettyä. Tosin viime yönä meni taas 7000 kankkulan kaivoon, kun tarjosin miekasta ennen nukkumaan menoa mukamas riittävästi mutta eikös joku pirulainen vieny senkin! Eikä nimestä mitään hajua kun ei lue noissa viesteissä.

E: Prkl lainaukset ;)

Editin Edit: ;) täällä siis nimim. Andiatus
Skoda Octavia TDI
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Pitää käydä kohta Janzaa kokeilee kunhan saa lannanluonnin tehtyä loppuun. Areenallakin sijalla 11 nyt ja kohti kärkeä kovasti yritän. 8)

e: ja mulla nimim. vector siis
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Juppi-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juppi- »

Tuo voisi ollakkin ihan hyvä, mulla sama nimi kuin täälläkin eli Juppi-
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Prkl, en ihan pärjännyt Janzalle, pienestä jäi kiinni. :lollis: No on se sentään yhen levelin isompikin. :lol:

e: dodii, areenan ykkösenä 8) mut taitaa tulla semmonen 15 minutes of fame kuiteski tuostakin :lol:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Jope
OCF Member 2016

Mites tuossa saa lisättyä tekstiä siihen "hahmon kuvaus" kohtaan?
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Sieltä oikeasta yläreunasta Profiili ja sieltä kautta. :wink:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Jope
OCF Member 2016

No niin :oops: ei vaan löytänyt.... Kiitos vinkistä.
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Jope kirjoitti:Kun nyt näitä pelaajia on täällä aika monta, niin olisiko siinä ajatusta, että jos foorumin väki laittaisi tähän ketjuun viestiä hahmonsa nimestä ja Johnny kasaisi listan ensimmäiseen postaukseen, niin ei tulisi esim. huutokaupassa ylitettyä toisen tarjousta / tietäisi areenalla hieman kierrellä...
Tuo on hyvä idea.Ei muutakuin laittakaa niccejä tänne vaan.
ap85 kirjoitti:Mikäs muuten on seuraava raja kun kilta taas laajenee, paljonko pitää olla hilloa kasassa?
Seuraavaan taso maksaa 373.819 ja tällä hetkellä on kasassa 74.608.
Mulla on yksi idea tohon liittyen josta lisää myöhemmin :wink:

Olin sitten tänä päivänä tullut pataan urakalla areenalla ja rahaa hävinny 3000-4000 dubloonia :whack:
Johnny, la gente esta muy loca.
Jope
OCF Member 2016

Johnny kirjoitti:Tuo on hyvä idea.Ei muutakuin laittakaa niccejä tänne vaan.
Jope-OCF

Areenalla vector ja Dantez piiskaavat kohta toisiaan :lollis:
Oottakkee poijaat, elkää jättäkö :lollis:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Jaahas, oli sitten joku käyny vanhojen patujen killasta piiskaamassa mun ukon henkihieveriin, jättäny just yhden elinvoimaa jäljelle saatana :evil: Ja ihan ilman syytä. Oli nimittäin Mortar nimisellä kaverilla pikkasen tasoeroa tuohon omaan äijään, rapiat 11 tasoa kokeneempi!. No annoin vahingon kiertää ja valkkasin itseni tasoisen vastustajan sieltä niiiltä ja otin vähän kultaa takas 8). Mortaria saa mättää surutta jos vaan joku suinkin pystyy, tiedä sitten mistä pillastunu. :roll:

Ja teki vaihteeksi temput mullekin tuo serveri, vaan toisella koneella pääsee pelaamaan. En tiedä missä vika...
Skoda Octavia TDI
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Jaahas, huomasin että 2-serverillä, jonne aikanani tein tilin, ei enää löydy oman tasoni lv11 vastustajia areenalta... Kiva ees yrittää aloittaa tehtäviä, kun ensimmäisenä on: voita taistelu areenalla... Ja vastustajat on vähintään lv16... Ja muutama rubiinikin olis jäljellä... :-?

Tein eka tilin tälle Suomi-servullekin, ja sen jälkeen laitoin ylläpidolle sähköpostia, josko ne rubiinit vois siirtää tälle servulle tai sitten koko tili, jos se olis helpointa. Saas nähdä, et mitä vastaavat...

Rupes meinaan vituttamaan...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vastaa Viestiin