kaipa se vika täytyi olla noissa asetuksissa.Presterin kirjoitti:Kyllä mulla kello käy ihan oikein.
Omista asetuksista Ajan hallinta-kohdassa:
Manuaalinen asetus
DST sallittu: Serveriltä
DST muutos 0 minuuttia
Aikavyöhyke UTC +2:00 tuntia
Kuvahaastepeli (Pistetilanne 07.04. klo 08.35)
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Onko sulla siinä "Päiväyksen muoto"-kohdassa d M Y H:i? (Vain lihavoidut, ei kysymysmerkkiä) En nyt muista olenko itse tuon muotoilun tehnyt, mutta sitä käyttäen viestisi on lähetetty 21 Maa 2008 13:02veikka81 kirjoitti:testi kellon suhteen.
Vielä kun tuon saisi näyttämään 24 tuntia, eikä mitään jenkki tyyliä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Heräsi kysymys, että minneköhän olen jättänyt remppalamppuni, mutta työvalo se tuokin on.

Uusi haaste: patteri
Mielestäni peliä missä kerätään pisteitä, ei tarvi määritellä loppumaan. Tässä tapauksessa peli ilmeisesti päättyy, kun forumsofta estää topicin jatkamisen tai forumilta ei enää löydy pelaajia, kumpi ensin tapahtuukaan.

Uusi haaste: patteri
Mielestäni peliä missä kerätään pisteitä, ei tarvi määritellä loppumaan. Tässä tapauksessa peli ilmeisesti päättyy, kun forumsofta estää topicin jatkamisen tai forumilta ei enää löydy pelaajia, kumpi ensin tapahtuukaan.
se työ valo on varmaan siellä missä minunkin ledi valo. eli jäi konehuoneeseen ja nyt se on jossain ojassa kodin ja työpaikan välillä.
selkee työvalo tuokin on. ja alla on erilaisia pattereita.

lisää oivaltamisen iloa
kurkku
eiköhän tää peli lopu siihen kun kukaan ei viitsi jatkaa. oikeastaan minun pitäisi laittaa jotain sika vaikeita kun olen johdossa
selkee työvalo tuokin on. ja alla on erilaisia pattereita.

lisää oivaltamisen iloa
kurkku
eiköhän tää peli lopu siihen kun kukaan ei viitsi jatkaa. oikeastaan minun pitäisi laittaa jotain sika vaikeita kun olen johdossa
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Ihan ot:na, et jos sul kannettava on, niin niissähän nyt yleensä on muistikortinlukija eli otat kameran muistikortin pois ja änget koneeseen ja ei muuta kuin rairai B-Na.mimmix kirjoitti:No niin kai se sitten on. Mua vaan ärsyttää ku en voi enää osallistua ku B-Na varasti mun kameran piuhan
E: jaa kerpele sentään
E2: ja hauskana haasteena vois heittää, et kameran piuha (siis se, millä kamera yhdistetään tietsikkaan), mut en voi kun en ole osallistunut tähän
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland