Vectra C nysväys "Kesä 2013"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Cectra

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Oho :o Sain jotain tehtyä. Bassokoteloo nimittäin. joko väliaikasta tai pysyvää. kansi pitäs vielä pykätä ja liimailla/ruuvailla kiinni...

Koko on semmonen että menee just tuonne varapyörämonttuun ja pysyy jämptisti paikallaan pienellä kiinnityksellä..

Olen ylpeä :lol:
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Noniin. auton ilmettäkin parannettu. ainakin omasta mielestä soppii hyvin.

Kuva

Kuva

mikähän on kun apparin valon alka tuo puskuri tuntuu että olis painunu alaspäin niin kauhee rako siinä valon ja puskurin välissä :-? (näkyy tuossa kuvassakin)

Vielä ainakin yhtä pakettia odotellessa sekä Tuikin yhteydenottoa parista tilspehööristä :P
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Nyt alkas keula oleen valmis. tuo ajovalonpesuri vielä uusia.

Kuva

Kuva

Kuva
zaptori
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja zaptori »

Anteeks, mutta omasta mielestä tuo vx maski näyttää paskalle :no:
Käyttis -(z)- Astra g 1.6 16v -01
-(z)- Vectra C 2.8T V6 -06

Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

zaptori kirjoitti:Anteeks, mutta omasta mielestä tuo vx maski näyttää paskalle :no:
Samaa mieltä :(
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

timppa1 kirjoitti:
zaptori kirjoitti:Anteeks, mutta omasta mielestä tuo vx maski näyttää paskalle :no:
Samaa mieltä :(
Mielipiteet on hyvä :peukku:

Omasta mielestä tuo taaseen näyttää suhteellisen asiallisesta vrt. se merkitön tai orkkis.. Merkkimaskeja taaseen ei oo varaa lähtee osteleen enkä nää siinä ees mitään ideaa maksaa toistasataa maskista.

Ei siitä sen enempää. Näillä mennään ja saa nähdä pyörränkö sanani jossain vaiheessa :D
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Noi tummat umpiot sopii hyvin tähän väriin :peukku:
Mut en kans hirveesti tuosta maskista tykkää. Itse ostin ebaystä 80€ uuden Irmscherin merkittömän maskin ja mun mielestä ainoa oikea varsinkin tähän väriin. Itse aion vielä vetää noihin ikkunoiden kromeihin mattamustan teipin. Vieläkun keksis mitä takaluukun kromilistalle tekis.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

opelisti77 kirjoitti:Noi tummat umpiot sopii hyvin tähän väriin :peukku:
Mut en kans hirveesti tuosta maskista tykkää. Itse ostin ebaystä 80€ uuden Irmscherin merkittömän maskin ja mun mielestä ainoa oikea varsinkin tähän väriin. Itse aion vielä vetää noihin ikkunoiden kromeihin mattamustan teipin. Vieläkun keksis mitä takaluukun kromilistalle tekis.
mua häiritsee tuo takaluukun kromilista kun perässä ei muuta kiiltävää ole niin aattelin josko sen teippais tummaks ja tummentais samalla valot (hommais tummat/savuharmaat :lol: )

Tuo maski on ja pysyy, uskallan erota massasta :wink: en ehkä edukseni, mutta eipä ole samanlainen kuin muilla :D paitsi ehkä maskista "häivytän" tuon kromin teippaamalla, mutta saas nähdä.
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Etupäätä alemmas ~pari senttiä ja takaa sentin verran ja maskiksi orkkis, irmscher tai metzin, ni sit on hyvännäkönen pirssi :yes:
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

On se kumma kun ei uskota että maski on ja pysyy :lol: Ei vaan hyvä että kerrotte mielipiteenne :)

varmaan kun pääsee muuttaan toiseen paikkaan kesällä niin tipahtaa tuo auto vielä kun ei tartte vaikeisii paikkoihin enään taituroida ja matalemmalla autolla ei pääse välttis :-?
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Poistin tuosta Jarkkiksen tuplaviestin...

Kyllä tuo maski mun mielestä näyttää ihan sopivalta... vois tietty koittaa teipata joko nuo vauxin viivat tai pelkän logon, että jättäis jotain kromia pintaan. olis ainakin erilainen :D

Jos vain jaksat niin vähän ottaa alas päin tuota laitosta vielä... se on kuskista kiinni mihin sillä pääsee :D
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

tuikki kirjoitti:Poistin tuosta Jarkkiksen tuplaviestin...

Kyllä tuo maski mun mielestä näyttää ihan sopivalta... vois tietty koittaa teipata joko nuo vauxin viivat tai pelkän logon, että jättäis jotain kromia pintaan. olis ainakin erilainen :D

Jos vain jaksat niin vähän ottaa alas päin tuota laitosta vielä... se on kuskista kiinni mihin sillä pääsee :D
Pitäis nuo tolpat ehtiä saada soitettua etttä mitä niitten kans tehään ja jos ja kun ne menee uusiks niin uudet säädöt ja asetelmat :)

Tuosta maskista EHKÄ teippaan mustalla tuon kromi"listan" mutta saa nähdä. omasta mielestä sopii hyvin ja se riittää :wink:
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Rizla^^ kirjoitti:Tuosta maskista EHKÄ teippaan mustalla tuon kromi"listan" mutta saa nähdä. omasta mielestä sopii hyvin ja se riittää :wink:
Ja sehän on pääasia :peukku:
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

opelisti77 kirjoitti:
Rizla^^ kirjoitti:Tuosta maskista EHKÄ teippaan mustalla tuon kromi"listan" mutta saa nähdä. omasta mielestä sopii hyvin ja se riittää :wink:
Ja sehän on pääasia :peukku:
Itseasiassa en ees ymmärrä miksi kaikki pitää aina saada näyttämään samalta. Mustahan se on paras väri. isot vanteet, niin tonttiin kun päästään ja sama maski vähintään joka toisella jne.

Ei vittuiluna kenellekkään. ehkä se on vaan silloin kaikkein hienoin ja sopivin, mutta itse yritän ainakin tehdä pikkusen erilailla kun muut että edes jotenkin erottuisi massasta.

Ei tartte kenenkään herneitä vetää tästä..
Kirvehinen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kirvehinen »

Ei tuo maski mitenkään pahannäköinen ole. Mukavaa vaihtelua omasta mielestä ja ei tosiaan joka auton tarvi samalta näyttää. :wink:
Elämä on täynnä valintoja ja itsehän valitsin Opelin.
Vastaa Viestiin