Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
Hensku
OCF Member 2015

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Hensku »

paulke kirjoitti:
Hensku kirjoitti:Musta, hyvällä maulla laiteltu b-omega eilen Kaakkurinkulmassa.
Tosi tyylikkään näkönen laitos oli! Mahtoikohan ollu jonku paikallisen? itse olin hopeisella c-mersulla :oops:

Minun Ooppelihan siellä taisi olla, kaakkurissa tulee asuttua :)
Nonni! On tullu sen jälkeenkin bongailtua.
Niin, eilen tuli illalla moottoritiellä vastaan valkoinen farkku-bomega jossa oli jotain tarroja/tribaaleja/tms kyljissä. Ihan ku oisin nähny jossain aiemminki. En ehtiny kovin pällistellä ku vastaan kurvailin mutta kumminki kiinnitti huomion hetkeks.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

D-Spark kirjoitti:
Astra22 kirjoitti:Eilen noin klo 19 hieno (ja puhdas!) musta GAstra Coupe, Irmscherin maski, spoileri,takaluukussa teksti "turbo", Tuusulantien ja Järvenpääntien valoissa Krapihovin lähellä.
Olin rullaluistimilla liikkeellä ja taisin tuijottaa. :oops:
yeap, täältä löytyy semmone :D en kyllä muista et oisin toho aikaa ollu tuol.. mut tosiaan toi maski löytyy ja muutenki Irmscherin korisarja ja takana lukee turbo ja irmscher ja coupe.

olitko järvenympäryslenkkiä vetämässä? vetäsin sen eile ja tänään rulliksil ja sauvoil :P
Tuntomerkit täsmää ja jos rekkarisi päättyy 77, niin silloin olit sinä tai ainakin autosi. :)
Lippispäinen henkilö oli kuljettajana.
Jep, tuota järveä on tullut kierretyksi keppien kanssa, eilen viimeksi.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

D-Spark kirjoitti:
_Jape_ kirjoitti:oliks D-Spark n. viikko sitten mäntsälässä??
en ole ollu.. harvemmin sinnepäin asiaa. kuis?
vähän samanlainen astra ku sulla oli siellä yks päivä..
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Jyväskylässä Valion suoralla keskustaan päin ajaessa oli aika komia viinin/candypunainen Calibra odottamassa vuoroaan yhdessä risteyksessä, liekö joku foorumilla kirjoitteleva kenties? Hyvä ettei mennyt niskat nurin kun piti tuijotella sitä ohiajaessa. :D

Samalla reissulla mutta tällä kertaa Seppälän kirpputorimarketin kohdalla tuli vastaan helvetin härski musta A Omega kohtuuttoman leveän näköisillä takanakeilla. 8) Harmi vain kun meni niin nopeasti ohitse niin ei ehtinyt kauaa ihailla.. Kuka tunnustaa?

Keljon Prisman parkkiksella näkyi joku kullanvärinen vähän sheivailtu A Vectra, ihan suht maukkaan näköinen kapistus tuokin. Onkohan tuonkin kuski täältä joku?

Jopas olikin paljon bongauksia yhdelle reissulle.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

No itse olin liikenteessä pyörällä ja ihan tässä paikallisen omakotitalon pihalla bongattu calibra levikkeillä, tigra sekä omega. Tämä Kivistössä Vantaalla.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Tebi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tebi »

Kukas muuten käänty mun edestä viime perjantaina yamaha centerin kulmalta kehä 3:lle länteen päin valkosella farmari astralla jossa oli klubin tarra takalasissa?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
D-Spark
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja D-Spark »

Astra22 kirjoitti:
D-Spark kirjoitti:
Astra22 kirjoitti:Eilen noin klo 19 hieno (ja puhdas!) musta GAstra Coupe, Irmscherin maski, spoileri,takaluukussa teksti "turbo", Tuusulantien ja Järvenpääntien valoissa Krapihovin lähellä.
Olin rullaluistimilla liikkeellä ja taisin tuijottaa. :oops:
yeap, täältä löytyy semmone :D en kyllä muista et oisin toho aikaa ollu tuol.. mut tosiaan toi maski löytyy ja muutenki Irmscherin korisarja ja takana lukee turbo ja irmscher ja coupe.

olitko järvenympäryslenkkiä vetämässä? vetäsin sen eile ja tänään rulliksil ja sauvoil :P
Tuntomerkit täsmää ja jos rekkarisi päättyy 77, niin silloin olit sinä tai ainakin autosi. :)
Lippispäinen henkilö oli kuljettajana.
Jep, tuota järveä on tullut kierretyksi keppien kanssa, eilen viimeksi.
yeap, sitten se olin minä :)
milläs vehkeellä sä pyörit? sut varmaan bongaa viimeistään jäkestä pe/la iltasin? :D
täytyy tulla moikkaamaan.
Nykyiset BMW e30 325i cabrio -91 M-Technik 2 / Opel Astra G -01
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Eilen iltapäivällä Bilteman valoissa oli punanen e kadetti ja f astra, molemmat vähän laiteltuja.

Kadetin kuskille: teeskentelit aika huonosti ettei muka kiinnosta... :P :D
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Hovikissa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Hovikissa »

Eilen iltapäivällä Uuraisilla tumman värinen sedan bomega isoilla 5 puolasilla vanteilla ja clubin tarra takalasissa :)
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Vaalea B-vectra ocf-logo tuulilasissa myyrmäessä joskus puolenpäivän aikoihin.
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Epsoossa nähty saksankilpinen punainen A-Vectra GT. Niin ja tosiaan ensimmäinen henk. koht. liikenteessä nähty ECOflex D-Corsa muistaakseni EM-Powerin tarroilla ajeli Munkkiniemessä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

Kukahan tuli vastaan valkosella Calibralla(opel motorsport logot tais olla sivulistassa tjsp.) Ailakinkadulla Tourulassa. Käännyin just työpaikan parkkikselta siihen kadulle kadetilla.
Ile84
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ile84 »

Onko se PJR:än Kadetti mikä on usein Inmicsin takana parkissa?

Seppälässä päin pyörii usein tumma B-Omega jossa jonkin uudemman Audin maski. Onko joku täältä?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010

+Suzuki GSX750F 1999
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Ile84 kirjoitti: Seppälässä päin pyörii usein tumma B-Omega jossa jonkin uudemman Audin maski. Onko joku täältä?
Nimimerkin: "Jarksi" omega.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Eilen illasta (siinä seiskan pintaan) bongasin Tammistossa vihreän B-Vectran, jonka takalasissa oli pieni clubin tarra. Ajelinkin valoissa siihen takaoikealle :D Joku täältä??

Sitten oon useampana aamuna kuuden jälkeen bongannut Malmin ja Pihlajamäen välimaastossa saman valkoisen Senatorin, (jossa oli viime näkemältä tumma konepeitto) olisko joku täältä?. Täytyy seuraavan kerran vaikka nostaa lapasta pystyyn ja moikata :D
Kuva
Vastaa Viestiin