Hakusessa yksi tietty Viivi & Wagner strippi enkä löydä sitä mistään, eli kysymys kuuluu mistä sen voisi löytää / mitenkä?
Kaikissa kuvissa Wagner on kuokan kanssa jossain pellolla tms. Ekassa kuvassa Lukee jotakuinkin "Alussa oli asiakas, projekti ja koodari" viimesessä kuvassa Wagner lähtee käveleen pois ja toteaa vaan "Ei vittu".
JaspaJami kirjoitti:Hakusessa yksi tietty Viivi & Wagner strippi enkä löydä sitä mistään, eli kysymys kuuluu mistä sen voisi löytää / mitenkä?
Kaikissa kuvissa Wagner on kuokan kanssa jossain pellolla tms. Ekassa kuvassa Lukee jotakuinkin "Alussa oli asiakas, projekti ja koodari" viimesessä kuvassa Wagner lähtee käveleen pois ja toteaa vaan "Ei vittu".
Tarvitsen tuon
Vaikee löytää oli törkeen hyvä. Alussa oli Suo Kuokka ja Sika Wagner: Ei saatana!!!
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
JaspaJami kirjoitti:Hakusessa yksi tietty Viivi & Wagner strippi enkä löydä sitä mistään, eli kysymys kuuluu mistä sen voisi löytää / mitenkä?
Tarvitsen tuon
Vaikee löytää oli törkeen hyvä. Alussa oli Suo Kuokka ja Sika Wagner: Ei saatana!!!
Sämä kirjoitti:Mitenkäs kun olen myymässä autoani, olen sen omistaja ja isä haltija. Kun tehdään luovareita niin tuleeko siihen myyjän kohdalle isäni vai oma nimeni?
Donely Schwarzer haluaisi ostaa ajoneuvosi: Opel, Kadett, 1987, ID : 2142798
Viesti :
hello,i am interested in buying your car.email me for more information.
^Tollasta tuli, vastailin ja kyselin että miksiköhän juuri minun autosta kiinnostunu ja mitä meinas. Onkohan tämä jonkin sortin huijausyritys vai mitä?
Donely Schwarzer haluaisi ostaa ajoneuvosi: Opel, Kadett, 1987, ID : 2142798
Viesti :
hello,i am interested in buying your car.email me for more information.
^Tollasta tuli, vastailin ja kyselin että miksiköhän juuri minun autosta kiinnostunu ja mitä meinas. Onkohan tämä jonkin sortin huijausyritys vai mitä?
Kyllä kyllä... ilmoita enemmän, se haluaa ostaa auton shekillä ja auto tullaan noutamaan pihasta. Shekki tulee postissa jne... Shekki näyttää aidolta ja onkin aito, mutta sitten paljastuukin että shekki on katteeton muutaman päivän kuluttua kun auto on poissa ja kaukana kotoa. Tämän jälkeen sinulta peritään rahat poikkeen. Olisko suunnilleen tuommoinen kulku tässä tapauksessa?!
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.