harza kirjoitti:Noo on tuo viljamin intin käyminen kyllä todella rentoa, kun tuon tuostakin on mies kotona... Sillon kun MINÄ olin armeijassa, niin sillon siellä vielä tehtiin pojista miehiä, ja eka puolivuotta oltiin kineksessä Ei vaiskaan yhtä lepiä se on koko intti...
Miten on timo joko lähetään omegan hakuun, et päästään sit oulujärvelle sillä?
Noku ei se jätkä oo lähettäny mulle vielä niitä kuvia. Jos ei tänään lähetä niin laitan viestin että anna olla. Luulis sykkivän jätkällä ku on ostaja tiedossa.
Vaan alkanu vähä hirvittämään se bensankulutus siinä autossa. Yritän vähä tehä galluppia noista kulutuksista toisessa threadissa.
Paskat se nyt sen kummemmin vie sitä menovettä, ku mitä sulla raketti kuluttaa, kun ajat sillä aina semmosta rallia... Ja kyllä se omegan kyyti on sitten sen kulutuksen väärtti!
Jos sulla on mennyt autonmyyjän kans hermot kun ei mitään tapahdu, niin mulla on mennyt asunnonvälittäjän kans! Kun ei homma pelaa...
harza kirjoitti:Paskat se nyt sen kummemmin vie sitä menovettä, ku mitä sulla raketti kuluttaa, kun ajat sillä aina semmosta rallia... Ja kyllä se omegan kyyti on sitten sen kulutuksen väärtti!
Jos sulla on mennyt autonmyyjän kans hermot kun ei mitään tapahdu, niin mulla on mennyt asunnonvälittäjän kans! Kun ei homma pelaa...
Mitäs asunnon välittäjä on tehnyt tai jättänyt tekemättä?
ps. Edelleenkään ei ole uusia kuvia kuulunut. Kohta kerron sille vähä myyntitapahtuman kulusta ja miten se hoidetaan _oikein_.
Noo ensinnäkin kun se lähetti varaus-sopimuksen mulle allekirjotettavaksi, niin mukana ei ollut mulle kuuluvaa osaa ollenkaan..?? Ja kun siitä soitin, niin se kuulemma tulee mulle myöhemmin? Siis mitä vittua? Pitäs allekirjottaa ja mun osa tulee joskus jos tulee... No se aiko sen lähettää, mutta ei ole kuulunut, en siis ole voinut vielä allekirjottaa koko sopimusta... Että näin, saa nyt nähä otetaanko koko asuntoa vai katellaanko joku muu. On tässä koitettu katella jotakin pientä omakotitaloa...
Multa saat autokaupoille mukaan, semmosen wyrthin koulutuksesta saadun mapin, missä kerrotaan miten se myyntikeskustelun kuuluu mennä
On se tämä armeeni lepiä hommaa... Sitä ollaanb C-kuljettaja... Ei tartte sykkiä tällä viikolla lerille kaivamaan poteroa... Saa ajella kuorma-autolla kaupungissa rinkiä
Joo koita saaha se omega hankittua... Oishan se magee peli
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
Harmi vaan ton auto ostonkin kannalta, mut tänään kuulin ettei duunit jatku tään kuukauden jälkeen. Vaan ei se kuitenkaan hautaa tuota auton ostoa, vähän hankaloittaa vain.
Undertaker kirjoitti:Harmi vaan ton auto ostonkin kannalta, mut tänään kuulin ettei duunit jatku tään kuukauden jälkeen. Vaan ei se kuitenkaan hautaa tuota auton ostoa, vähän hankaloittaa vain.
No voihan perse! Miksi näin? No nyt meillä on oikeen syy vetää perseet oulujärvellä siis surullinen syy...
Kumpi Kemppainen on embo-patterila? Ite olin tuola 2.patterin puolela -90 ja sillon meillä oli vääpeli Kemppainen, ja toinen oli ylivääpeli, ehä niistä ota selevää kumpi o kumpi
Harza: Ajattelin kammeta ton oman sähkögrillin konttiin mukaan niin ei jää siitä ainakaan kii ettei saada makkaroita grillattua. Ku voi olla ahdasta siellä yleisillä grillauspaikoilla.
Undertaker kirjoitti:Harza: Ajattelin kammeta ton oman sähkögrillin konttiin mukaan niin ei jää siitä ainakaan kii ettei saada makkaroita grillattua. Ku voi olla ahdasta siellä yleisillä grillauspaikoilla.
edit: ja sit 2 pakettia tollasia liha vartaita
Kampeehan grilli messiin Joko ootte siis kaupassa käyny? Jos ootte niin ne lihathan kävelee jo itte perille Aateltiin että jos käytässiin matkanvarrella kaupassa, vaalassa tai utajärvellä? Tulis samalla vähän maakuntamatkailua...
Undertaker kirjoitti:Harza: Ajattelin kammeta ton oman sähkögrillin konttiin mukaan niin ei jää siitä ainakaan kii ettei saada makkaroita grillattua. Ku voi olla ahdasta siellä yleisillä grillauspaikoilla.
Kampeehan grilli messiin Joko ootte siis kaupassa käyny? Jos ootte niin ne lihathan kävelee jo itte perille Aateltiin että jos käytässiin matkanvarrella kaupassa, vaalassa tai utajärvellä? Tulis samalla vähän maakuntamatkailua...
Onne ollu meillä jo "kauan". Pakastimessa meinaan. Miksikäs ne menee kun ajateltiin ottaa vielä kylmälaukku. Eihän se haittaa jos ne sulaa tossa välillä grillauskelpoiseksi.
Onne ollu meillä jo "kauan". Pakastimessa meinaan. Miksikäs ne menee kun ajateltiin ottaa vielä kylmälaukku. Eihän se haittaa jos ne sulaa tossa välillä grillauskelpoiseksi.