Tässä taitaa tosiaan pitää paikkansa se että on ollut vain yksi omistaja. Tuo reksa on ollu aina yhtä siistissä kunnossa ku oon sen nähny. Olin n. 24 vuotta sitten raksalla apumiehenä ja tuon omistaja oli silloin samalla raksalla töissä. Sittemmin en ole tuon omistajan kanssa ollu jutussa mut auton oon nähny joka kesä.
Tässä taitaa tosiaan pitää paikkansa se että on ollut vain yksi omistaja. Tuo reksa on ollu aina yhtä siistissä kunnossa ku oon sen nähny. Olin n. 24 vuotta sitten raksalla apumiehenä ja tuon omistaja oli silloin samalla raksalla töissä. Sittemmin en ole tuon omistajan kanssa ollu jutussa mut auton oon nähny joka kesä.
ok.
hienoa että reksasta pietty huolta !
onkos toi sama mikä seisoo ainakin kesäsin tossa porrassalmen kadulla siinä sairaalan kupeella? vai oliko se 2.2 mikä siinä on
Toi on mun hyvän ystävän auto Se on ollu niillä uudesta asti, viimeksi ku istuin kyydissä oli mittarissa 630tkm. Loisto vehje, olivat merkkihuollossa tarjonneet 600tkm(?) huollon
Yksinkertaista, tuollaisen jäljen saa kuka tahansa kotitallissa jos on viitseliäisyyttä ja kiinnostusta. Vaikuttaa myös paljon se, että on ollut yhdellä omistajalla ja täten varmaan pitäny jonkinlaista huolta autosta, toisinkuin 95% nykypäivän ihmisistä.
Täytyy kyllä sanoa että on hyvin pidetty Astrasta huolta.
Omat ropposet tullut keskimäärin ostettua noin 200-300tkm ajettuina, ja osa on ollut jo hyvinkin kulahtaneita noilla kilometreillä..
Ohan munkin veera ihan suht siisti, vaikka ajettu 300tkm. Ei se tarvii kun säännöllistä pesua ja vahausta. Harmittaa ne pari pientä ruosteen poikasta, mitkä ei oo tullu kyllä iteltä. Mut kyllä vanhakin voi olla siisti, jos malttaa pitää sen kunnolla. Mut ei tolla hinnalla tuo kyllä mene.
Perkula ku olis rahaa. Hakisin takas kottiin tuon.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Kaddu87 kirjoitti:Tuossa ois jollekki harrastajalle siisti ascona, on perhetutulla ja todella hieno yksilö! Harmi kun ei itsellä mahdollisuutta ostaa, on nimittäin ollu mielessä aina kun oon nähny auton http://www.nettiauto.com/opel/ascona/3854223
Ai hitto kun on nätti. Ihan samanlainen kuin mun eka auto, ainut ero oli että mulla oli tummansininen. Ihan vanhat hyvät muistot palaa tuosta mieleen
Joskus on vielä tuollainen hankittava ja tehtävä siihen se 16V muutos joka jäi tekemättä omaan muuten läpikäytyyn autoon.
va ei tuo liene Exlusive, vaan ihan tavan GLS? Ku ei oo spoikkaa ja levikkeitä?
Ja käykää joku harrastaja hakemassa tuo minun entinen Sportti Asco pois jonnekki hyvään kotiin! Kiireesti, ennenku se on pilalla.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)