Putkikeulasta sananen:
Tuli käytyä tänään Burnout Partyissa ja täytyy sanoa, että tuo putkikeula on tosi jees isolohko jenkissä (ja tietysti xe Kadetissa ) kun täytyy avata peltisarjan pultteja/vaihtaa tulppia/ropata starttia. Alustaakin onnistuu säätämään konehuoneesta käsin, jos on "mäkperssonit"...
Mitäs potikoita siä omega16T oot ostellu?
Tuntuu, että tää projekti edistyy nyt niin nopeeta, etten varmaan ehdi nähä tätä seuraavan kerran kun vasta valmiina.
Simo kirjoitti:
Samanväristä sinistä kuin mulla en muista kuin yhden ja se oli K-Tuuliviirin kassaneidillä Nykyään sen auton omistaa Cale.
tais kaverin muija olla töissä siellä...onkos se ascona hyvissäkin voimissa vielä?se muistaakseni oli alunperin 1,3 ja kaveri teki siihen tuon tekniikkapäivityksen.
Se mikä oli Tuuliviirin kassaneidillä oli täysin orggiskuntoinen 2.0S, ihan identtinen siihen aikaan tuon minun (silloin isän) Asconan kanssa, rekisterin kirjaimetkin on samat Nykyään näyttää tältä: http://users.tkk.fi/~ktlehto/Ascona/
Eli olisko kuitenkin eri auto kuin mikä oli kaverillasi?
Tuntuu, että tää projekti edistyy nyt niin nopeeta, etten varmaan ehdi nähä tätä seuraavan kerran kun vasta valmiina.
suorasytkäpuolathan nuo
meinaatkos ettet tuu mikkeliin koko talvena...tuuhan näyttää sitä omaakin leluas ku en oo ehtiny sitäkään näkemään vielä,kuullut vaan että tais tuo xe:n purema iskeä sinuunkin
Simo kirjoitti:
Se mikä oli Tuuliviirin kassaneidillä oli täysin orggiskuntoinen 2.0S, ihan identtinen siihen aikaan tuon minun (silloin isän) Asconan kanssa, rekisterin kirjaimetkin on samat Nykyään näyttää tältä: http://users.tkk.fi/~ktlehto/Ascona/
melkeimpä väittäisin että puhutaan samasta autosta mut mulla saattaa muisti pettää tekniikan osalta...pitääpä varmistaa asia kun päivittäin tuota kaveria nään.
omega16T kirjoitti:meinaatkos ettet tuu mikkeliin koko talvena...tuuhan näyttää sitä omaakin leluas ku en oo ehtiny sitäkään näkemään vielä,kuullut vaan että tais tuo xe:n purema iskeä sinuunkin
Kyllä tarkotus ois tulla tässä syksyllä vielä käymään. Ja xe iski niin pahasti, että nyt pitäis saada Commodoren keulille letti.
E: Bemari&Audi miehet ollu hieman ihmeissään vakio 2000:sta Kadettista
Simo kirjoitti:
melkeimpä väittäisin että puhutaan samasta autosta mut mulla saattaa muisti pettää tekniikan osalta...pitääpä varmistaa asia kun päivittäin tuota kaveria nään.
tänään tuota kaveria näinkin ja kyllä...samasta autosta puhuttiin ja muistin oikein.se oli alunperin 1,3 ja kaveri muutti sen 2,0e:ksi.värikin vaihtui sen aikana,se oli alunperin vihreä.se auto oli itseasiassa sen kaverin muijan auto ja se oli töissä silloin tuuliviirissä.rekkari oli mch-233 tai ainakin näin omistaja muisteli.liekö sama tunnus edelleenkin?
No perskeles.. oli kyllä hyvin sitten maalattu kun se vaikutti ihan alkuperäisessä maalissa olevalta
Ja kontin luukussa oli varmaan 2.0S:n merkit.. tai en keksi muutakaan mistä olen saanut päähäni että se olis ollu 2.0S. Onhan siitä kyllä aikaa jo yli 10v joten voin muistaakin vaan ihan väärin.
Ja rekkari on MCH-jotain, numeroita en enää muista.. mut samat kilvet on edelleen. Omistaja: http://www.opelclubfinland.fi/forum/pro ... ile&u=6128
Simo kirjoitti:
tänään tuota kaveria näinkin ja kyllä...samasta autosta puhuttiin ja muistin oikein.se oli alunperin 1,3 ja kaveri muutti sen 2,0e:ksi.värikin vaihtui sen aikana,se oli alunperin vihreä.se auto oli itseasiassa sen kaverin muijan auto ja se oli töissä silloin tuuliviirissä.rekkari oli mch-233 tai ainakin näin omistaja muisteli.liekö sama tunnus edelleenkin?
Jepjep,
Eipä ole sitten sama auto. Rekkarin kirjaimet täsmää, mutta ei numerot. Tuon oman auton ostin 1999 inttikaverin kämppikseltä Tampereen Hervannasta. Vari oli tosissaan sama, mitä Simon Asconassa (ja oli alkuperäinen väri tai sitten maalattu todellakin aivan hylsynä). Lakkaus oli irronnut jo katosta ja kyljistäkin sai käsin irti lisää, jos siltä tuntui . Takaluukussa teksti 2.0S ja koneena oli Kouvolan Motor Teamista joskus 90-luvun alussa hommattu Rekordin 2-litranen kaasarikone täysin vakiona.
Itse ajelin sillä siinä kuosissa kesän 1999. Tämän jälkeen auto rakennettiin uusiksi ja otettiin ajoon jälleen keväällä 2001. Sen jälkeen sillä on ajeltu kesäisin ja jatkojalostettu pikkuhiljaa.
omega16T kirjoitti:missähän tuo tuuliviirin auto sitten mahtaa nykyään olla?
Kysyin 020202:sta eikä löytynyt mitään tietoa.. eli ei ole rekisterissä enää.
Historiatiedot AKE:sta tilattuna maksais 28 euroa, ei taida kiinnostaa ihan niin paljoa
Simo kirjoitti:
Historiatiedot AKE:sta tilattuna maksais 28 euroa, ei taida kiinnostaa ihan niin paljoa
no ei varmasti .ootkos millon tulossa mikkeliin,vois olla jotain pientä b-asconan osatarvetta...voisin tarvita vakiomittariston tai rikkinäinen sr-mittari olis vielä parempi.jos joltain löytyy niin ilmotelkaa.