noh kuvaa näkyville.. itte varmaa ees nähnykkää...ooppelipeli kirjoitti:Yksipaikkainen turbo-opel ja avona vielä nähty tänään Mikkelissä. Kuvakin otettu, tulee myöhemmin...
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kalajoen yössä bongattu useita ooppeleita kiertelemässä, henkka hiotulla b-omegalla, harmaa laiteltu b-vectra jonka ohikin piti ajaa ja vihreä a-vectra ja useita c-kadetteja leveillä peltivanteilla + paljon muita hienoja ooppeleita.
Vectra GTS 2.0T
Millä kohdalla? en mä vaan huomannu siitä kuskin paikaltaNipe kirjoitti:Jahas no morjestettu kuitenkin onKaitzu kirjoitti:En oo tullu vastaan, auto myyty jyskylän suuntaan eilenNipe kirjoitti:Kaitzu tuli vastaan astralla jyväskylässä![]()
![]()
B2-Omega -02 3,2 - E-Kadett -87 2.5 turbo - J-Astra -12 1.4T
Tuli tuossa kylällä bongattua näiden juhannusseurojen ihmisten autoja. Helvetin hieno kiiltävän musta Calibra ja wanha haalistunut A-mallin GT Vectra
Ruottin&Norjan kilvillähän nuo menivät
Entiset
Keljon ABC:ltä Tampereelle päin, vähän moottoritien loppumisen jälkeen --> tolla mustalla omegalla olin liikkeellä.Timo.A kirjoitti:Millä kohdalla? en mä vaan huomannu siitä kuskin paikaltaNipe kirjoitti:Jahas no morjestettu kuitenkin onKaitzu kirjoitti:En oo tullu vastaan, auto myyty jyskylän suuntaan eilenNipe kirjoitti:Kaitzu tuli vastaan astralla jyväskylässä![]()
![]()
kaveri nimittäin osti tuon astran jyväskylään
.
Eilen bongattu B-Vectra poliisiautona Jkl:ssä.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Tänään bongattu iHenkkaz:in omega kalajoella, komja on kun vaan väriä pintaan
Siis kysessä varmaankin GTS vectra eikä HBNalen kirjoitti:Rajamäessä Mellunmäen suuntaan ajeli iltapäivästä vastaan valkoinen madallettu HB C-Vectra, jossa oli Irmscherin maski sekä mustapuolaiset ja kiiltävähuuliset vanteet. Kivalta näytti.Joku täältä?
Jeps. Eipä taas ajatus kulkenuG.T.S kirjoitti:Siis kysessä varmaankin GTS vectra eikä HBja omistaja on joku turkkilainen tai siltä suunnalta alkuperää oleva henkilö:)
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tuli bongattu Mikkelin Kenkäverossa Zafira OPC PUNAISENA! Ei erotu tarpeeks... pitää olla Arden Blue 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
itekki näin ton siin.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ratinassa Tampereella siisti sininen calibra 
Sininen opc Zafira bongattu. Jotku siniset roiskeläpätkin oliVille kirjoitti:Tuli bongattu Mikkelin Kenkäverossa Zafira OPC PUNAISENA! Ei erotu tarpeeks... pitää olla Arden Blue
Su:na lepuskissa paloaseman kohdalla tuli vastaan musta manta. En ole varma nousko sieltä räpylä.
Ruoveden kukkapaikalla olin tankkaamassa kun pihan poikki mun vierestä meni ohi mun vanha 24v 3000.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi