Täytyypä soitaltaaCableGuy kirjoitti:Apusähis, kysäseppäs Erzkiltä. Se saattas tietää. Viime aikoina nääs perehtyny kivikkiin
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Onko automaattivaihteistolle parempi pitää esim. liinkennevaloissa seistessä vaihdetta "vapaalla" vai D:llä? 
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
+Suzuki GSX750F 1999
millos noi veropalautukset nyt tulikaa tilille?
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Tulikos ne 1.12.gfi kirjoitti:millos noi veropalautukset nyt tulikaa tilille?
"Sculptural Artistry and German Precision"
+Suzuki GSX750F 1999
+Suzuki GSX750F 1999
Merkkihuollosta kysyttynä ei juurikaan väliä. Koska seisotus on niin lyhytaikaista.Ile84 kirjoitti:Onko automaattivaihteistolle parempi pitää esim. liinkennevaloissa seistessä vaihdetta "vapaalla" vai D:llä?
Öljyt taisi vähän lämmetä jos pitempää seisottaa, jos oikein muistan vastauksen. Itselläni ei niin hirveästi tietoa tai tuntemusta automaateista.
TBD
Jotkut uudemmat automaatit käsittääkseni vaihtaa "vapaalle" jarrua pidettäessä pohjassa.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Noin itsekin olen käsittänyt (kokenut), perstuntumalla ja kiekkamittarista sen huomaa lähinnä. Pari-kolme sekuntia kun on autoa pitänyt paikallaan jarrun kanssa, niin vapaalle se ikäänkuin menee.TJT kirjoitti:Jotkut uudemmat automaatit käsittääkseni vaihtaa "vapaalle" jarrua pidettäessä pohjassa.
Mitenkäs muuten kun auton omistaa, minkä on poistanut tieliikenne käytöstä, josta on paperit hävinnyt, niin onko sellaiset mahdollista saada? Ei oo niinku mitään papruja. Ei rekisteriotetta, ei ilmoitusosaa...
1. Auto on minun nimissäni...eli auttaako yhtään asiaa?
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Kumpi saastuttaa enemmän ?
Webasto/Eberi täydellä teholla 1 tunnin ajan bensa sekä diesel käyttöisenä
bensa tai diesel auto on saman ajan tyhjäkäynnillä, ilman lokia tai polttoaine käyttöistä lämmitintä
Ja nämä kaikki 15 asteen pakkasessa.
Webasto/Eberi täydellä teholla 1 tunnin ajan bensa sekä diesel käyttöisenä
bensa tai diesel auto on saman ajan tyhjäkäynnillä, ilman lokia tai polttoaine käyttöistä lämmitintä
Ja nämä kaikki 15 asteen pakkasessa.
No maalais järellä ajateltuna , kyllä se tyhjäkäynti saastuttaa enemmän ku polttoaine käyttöinen lisälämmitin.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Jos tupakoi ja on kipeä niin pitäskö silti polttaa röökiä ? Kun kuulin, että elimistö on muutenkin rasituksella niin tupakoinnin lopettaminen pahentaa entisestään asiaa ?
Oon nyt 3 päivää ollut polttamatta eikä yhtään kyllä tee mieli käydä savuttelemassa.
Oon nyt 3 päivää ollut polttamatta eikä yhtään kyllä tee mieli käydä savuttelemassa.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
No en mäkään pysty polttaan, ku oon kipeenä (kuumeessa). Ei tee sitten yhtään mieli.Zeni kirjoitti:Jos tupakoi ja on kipeä niin pitäskö silti polttaa röökiä ? Kun kuulin, että elimistö on muutenkin rasituksella niin tupakoinnin lopettaminen pahentaa entisestään asiaa ?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Itse itsellä vastaten, eli saa. Jos on kokonaan poistettu rekisteristä, niin runkonumerolla saa uudet laput konttorilta hintaan: 10.20€. Täytyy tehdä vain häviämisilmoitusapusähis kirjoitti:Mitenkäs muuten kun auton omistaa, minkä on poistanut tieliikenne käytöstä, josta on paperit hävinnyt, niin onko sellaiset mahdollista saada? Ei oo niinku mitään papruja. Ei rekisteriotetta, ei ilmoitusosaa...
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
TuskinNestori kirjoitti:Voiko vitutukseen kuolla?