Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
relexi
- 'Admiral'

-
omega16T
- 'Diplomat'

Kyseessä on tosiaan se dieselillä varustettu mutta se korisarja taitaa olla Irmscherin ja tullut jo uutena tollasena. Alkuperäinen omistaja oli se etelä-savon metallin omistaja ja nykyäänhän se on sillä portsarilla mikä oli ainakin joskus vartijanakin. Se takapuskuri on kyllä tyylikkäin versio mitä oon ikinä omegassa nähnyt._Ari.I_ kirjoitti:omega16T kirjoitti:Oliks tuo hopea?_Ari.I_ kirjoitti: keskusta oli parkis b2 omega steinmetzin korisarjalrelexi kirjoitti:Mikkelissä myöskin bongattu Omega steinmetzin seteillä... hopea ja diisselillä varustettu.
Todennäköisesti väärässä.
-
~D~
- 'Senator'

-
^make^
- 'Senator'

-
relexi
- 'Admiral'

Vai on se Torniaisen vanha auto... tuo olikin uuttaomega16T kirjoitti:Kyseessä on tosiaan se dieselillä varustettu mutta se korisarja taitaa olla Irmscherin ja tullut jo uutena tollasena. Alkuperäinen omistaja oli se etelä-savon metallin omistaja ja nykyäänhän se on sillä portsarilla mikä oli ainakin joskus vartijanakin. Se takapuskuri on kyllä tyylikkäin versio mitä oon ikinä omegassa nähnyt._Ari.I_ kirjoitti:omega16T kirjoitti:Oliks tuo hopea?_Ari.I_ kirjoitti: keskusta oli parkis b2 omega steinmetzin korisarjalrelexi kirjoitti:Mikkelissä myöskin bongattu Omega steinmetzin seteillä... hopea ja diisselillä varustettu.
-
djtonzah
- 'Diplomat'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
unique
- 'Diplomat'

-
maritus
- 'Diplomat'

Joo se vihreä sedan g astra oli mun jos satuit bongaamaan~D~ kirjoitti:hyvin mahdollista että olin liikenteessä.maritus kirjoitti:Okei, ajattelin kun en siihen Astraan ollut törmännyt aikaisemmin.~D~ kirjoitti:en, vihreällä b ompulla.Toisaalta illalla kyllä pyöri muistaakseni joku vihreä b omppu keskustassa...
-
juha80
- 'Admiral'

Nii mikkelissä laitettu se setti paikoilleen...omega16T kirjoitti:Kyseessä on tosiaan se dieselillä varustettu mutta se korisarja taitaa olla Irmscherin ja tullut jo uutena tollasena. Alkuperäinen omistaja oli se etelä-savon metallin omistaja ja nykyäänhän se on sillä portsarilla mikä oli ainakin joskus vartijanakin. Se takapuskuri on kyllä tyylikkäin versio mitä oon ikinä omegassa nähnyt._Ari.I_ kirjoitti:omega16T kirjoitti:Oliks tuo hopea?_Ari.I_ kirjoitti: keskusta oli parkis b2 omega steinmetzin korisarjalrelexi kirjoitti:Mikkelissä myöskin bongattu Omega steinmetzin seteillä... hopea ja diisselillä varustettu.
-
Ari-S
- OCF Member 2019
en oo nii varma siitä korisarjasta mut ainakin steinmetzin tarra siin oli persiisomega16T kirjoitti:Kyseessä on tosiaan se dieselillä varustettu mutta se korisarja taitaa olla Irmscherin ja tullut jo uutena tollasena. Alkuperäinen omistaja oli se etelä-savon metallin omistaja ja nykyäänhän se on sillä portsarilla mikä oli ainakin joskus vartijanakin. Se takapuskuri on kyllä tyylikkäin versio mitä oon ikinä omegassa nähnyt._Ari.I_ kirjoitti:omega16T kirjoitti:Oliks tuo hopea?_Ari.I_ kirjoitti: keskusta oli parkis b2 omega steinmetzin korisarjalrelexi kirjoitti:Mikkelissä myöskin bongattu Omega steinmetzin seteillä... hopea ja diisselillä varustettu.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
Tenox
- 'Senator'

-
VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
-
omega16T
- 'Diplomat'