maritus kirjoitti:No et kyllä mua bongannut Kaveri oli siellä ja oli vaan bongannut että jollain on kerhon paita päällä Olisin mä nyt sut varmaan tunnistanut ja tullut moikkaan
No jumalauta, se olikin sitten vaan look-a-like
Kun ei mua kukaan tuolta mersun ratin takaa tunnista
No joo, voi toki mennä, ei oo siitä kiinni. Mut jos vedät yökerhoon minkä tahansa autokerhon paidan päälle, niin ei kannata sitten pilkun jälkeen ihmetellä "Miks en taaskaa saanu naista?!!!"
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Mitä opimme tästä? Jos haluaa baarissa juopotella rauhassa ilman pelkoa naisten taholta ahdistelluksi tulemisesta, niin ei muuta kuin autokerhon paita päälle... Pitääpä ensi kerralla kokeilla...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
barbou kirjoitti:Mitä opimme tästä? Jos haluaa baarissa juopotella rauhassa ilman pelkoa naisten taholta ahdistelluksi tulemisesta, niin ei muuta kuin autokerhon paita päälle... Pitääpä ensi kerralla kokeilla...
hiukset töyhtöks ja btcf:än paitapäälle niin varmasaanti siis senssissä.
opeli miesten päälle vaan syletään ja potkitaan nurkkaan.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)