KOUVOLA
- TJ Ryttylä
- 'Admiral'

Kuuleppas RC-mies... Katotaa nyt miten tilanne kehittyy... Kannattaako sitä kahdella lähtä...???Chrisu kirjoitti:Toihan kuulostaa hyvältäTJ Ryttylä kirjoitti:Chrisu kirjoitti:Jep, jep, mikä paikka toi käyski on ? Neroudella ei ole rajoja, kun aavistan että varmaan jossain kouvolan lähellä![]()
Aika kuulostaa ainakin minun puolesta hyvältä. Mulla kyllä poju koko viikonlopun, katsotaan jos löytäis sille paikan siksi aikaa... tai jos ei muu auta niin otan mukaan...
jos pääset tulee ni mä voin vaikka tulla kouvolan asemalle bunkkeeraa ja lähetää siit sit käyskille?
Ja just sain hoitajankin pojulle järkättyä niin pääsen rauhassa tulemaan tai oikeastaan muut saa sitten olla rauhassa
Toi kolmen hujakoilla vois olla ihan hyvä... mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä.
Mä olen kans messis ja kai tuo villekin tulee.....!? klo.15 korvilla?Vekutin kirjoitti:Kuuleppas RC-mies... Katotaa nyt miten tilanne kehittyy... Kannattaako sitä kahdella lähtä...???Chrisu kirjoitti:Toihan kuulostaa hyvältäTJ Ryttylä kirjoitti:Chrisu kirjoitti:Jep, jep, mikä paikka toi käyski on ? Neroudella ei ole rajoja, kun aavistan että varmaan jossain kouvolan lähellä![]()
Aika kuulostaa ainakin minun puolesta hyvältä. Mulla kyllä poju koko viikonlopun, katsotaan jos löytäis sille paikan siksi aikaa... tai jos ei muu auta niin otan mukaan...
jos pääset tulee ni mä voin vaikka tulla kouvolan asemalle bunkkeeraa ja lähetää siit sit käyskille?
Ja just sain hoitajankin pojulle järkättyä niin pääsen rauhassa tulemaan tai oikeastaan muut saa sitten olla rauhassa
Toi kolmen hujakoilla vois olla ihan hyvä... mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä.
Kyllähän sitä kyytiin mahtuu, mutta en vielä yhtään paljon sain aikaa tuohon reissuunVekutin kirjoitti:Kuuleppas RC-mies... Katotaa nyt miten tilanne kehittyy... Kannattaako sitä kahdella lähtä...???Chrisu kirjoitti:Toihan kuulostaa hyvältäTJ Ryttylä kirjoitti:Chrisu kirjoitti:Jep, jep, mikä paikka toi käyski on ? Neroudella ei ole rajoja, kun aavistan että varmaan jossain kouvolan lähellä![]()
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
Katotaa miten ehitään...Chrisu kirjoitti:Kyllähän sitä kyytiin mahtuu, mutta en vielä yhtään paljon sain aikaa tuohon reissuunVekutin kirjoitti:Kuuleppas RC-mies... Katotaa nyt miten tilanne kehittyy... Kannattaako sitä kahdella lähtä...???Chrisu kirjoitti:Toihan kuulostaa hyvältäTJ Ryttylä kirjoitti:Chrisu kirjoitti:Jep, jep, mikä paikka toi käyski on ? Neroudella ei ole rajoja, kun aavistan että varmaan jossain kouvolan lähellä![]()
Toi kolmen hujakoilla vois olla ihan hyvä... mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä.Mutta eiköhän sitä muutama tunti vähintää ole...
- TJ Ryttylä
- 'Admiral'

- TJ Ryttylä
- 'Admiral'

- TJ Ryttylä
- 'Admiral'

Jesh... Tänää tulikorisarja.. ensiviikolla ehkäpä maalaamaan ja mallaamaan ja asetamaan jahka saan intistä lomaa... 
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
- TJ Ryttylä
- 'Admiral'